Ik heb nog geen race alert gezien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stand:
NZL 52
GB/ESP 56
DUI/DEN 66
POR 72
NED 75
Ben bang dat het een streampje zoeken wordt voor alweer een choke van het vlaggetje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen race alert gezien.
Zijn dit de slechtste Spelen ooit voor Spanje?!???!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben bang dat het een streampje zoeken wordt voor alweer een choke van het vlaggetje.
Weet het tehuis dat ze een verwarde man missen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:16 schreef Szura het volgende:
Tom is nou al helemaal in de war van alle zeilklassen
Straks een RACE ALERT en de NOS jinx is weer compleet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom Egbers, ach.
Zouden ze zo de 49er uitzenden omdat er Nederlanders meedoen? Of niet omdat een PLAK onmogelijk is?
(Tenzij er 2 DQs vallen en de medal race wordt gewonnen)
Dramatisch inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:29 schreef heywoodu het volgende:
Ocean Race, America's Cup, Tom snapt er geen ene kut van.
Tom kan echt niet. Tijd voor pensioenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:29 schreef heywoodu het volgende:
Wat was er? Ik ben ook geen kenner van bootje varen, even voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:29 schreef heywoodu het volgende:
Hij zat naar Marcelien's vrij duidelijke verhaaltje te luisteren en zat te kijken als een aap naar een roestig horloge.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was er? Ik ben ook geen kenner van bootje varen, even voor de duidelijkheid
Portugalquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |