SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stel me de vrouw van Los zo wel een beetje voor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat het gezin van Los ofzo? Of Haags?
Inmiddels wel ja, uurtje na mij. Maar heb 'm wel langzaam meegetrokken in mijn ritmequote:Op zondag 1 augustus 2021 00:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat Gergi ook vroeg naar bed toe?
Waarom kon je niet wat aardiger tegen ze zijnquote:Op zondag 1 augustus 2021 00:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn we gehackt door de Viva-clan?
Ewewewquote:Op zondag 1 augustus 2021 00:23 schreef kwiwi het volgende:
Omg iemand kotst in de trein op een ander z'n tas. Echt. Volgende keer pak ik m'n auto weer.
Ik heb daar met mijn vriendin af en toe wel moeite mee. Vind het fijn om samen naar bed te gaan, maar om 21:00-21:30 naar bed lukt me gewoon niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja, uurtje na mij. Maar heb 'm wel langzaam meegetrokken in mijn ritme![]()
Ik ben wel blij dat kerel en ik allebei liever laat dan vroeg gaan slapen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb daar met mijn vriendin af en toe wel moeite mee. Vind het fijn om samen naar bed te gaan, maar om 21:00-21:30 naar bed lukt me gewoon niet.
Ja is wel onhandig als je niet ongeveer hetzelfde ritme hebt inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb daar met mijn vriendin af en toe wel moeite mee. Vind het fijn om samen naar bed te gaan, maar om 21:00-21:30 naar bed lukt me gewoon niet.
Dit roept vragen op.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is @:ygritte die buda aankleedt
ik weet weer waarom ik zo min mogelijk OV pakquote:Op zondag 1 augustus 2021 00:23 schreef kwiwi het volgende:
Omg iemand kotst in de trein op een ander z'n tas. Echt. Volgende keer pak ik m'n auto weer.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou hop, snel naar bed danquote:Op zondag 1 augustus 2021 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Haar bovenburen kwamen net vrij luidruchtig thuis vanaf het terras, dus ze zal nu wel wakker zijn.
Wat?quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom kon je niet wat aardiger tegen ze zijn![]()
Nu hebben ze het op ons gemunt.
Dan zou frannie zwanger zijn?quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent zwanger en wilt het zo aan ons vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |