abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200768376
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:37 schreef Hupje het volgende:

Oh zo :D Waar een wil is, is een weg, kennelijk. Ik vind die combi namelijk echt heul lekker :9
Maar dan doe je er toch boter tussen? Toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200768470
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dan doe je er toch boter tussen? Toch?
Uiteraard (nou ja, halvarine dan).
pi_200768488
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:20 schreef Hupje het volgende:
Als je dat nou wat eerder had gezegd :P Want ik denk dat SQ en mini je zien worstelen met een droog dingetje met erop losse, alle kanten op rollende hagelslag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200768764
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je dat nou wat eerder had gezegd :P Want ik denk dat SQ en mini je zien worstelen met een droog dingetje met erop losse, alle kanten op rollende hagelslag.
Oh :D
Maar beschuit-met-muisjes noem je toch ook niet beschuit met boter en muisjes? :? :P
pi_200769450
Ik heb morgen weer m'n weegdag. Superbenieuwd. Hele goede week gehad, maar dat maakt me tegelijkertijd een beetje nerveus. Want als je dan niets op de weegschaal ziet, is dat toch altijd een beetje een klap in je gezicht. :')

Deze week heb ik elke ochtend minstens een half uur gebokst. Nu heb ik een nieuw sportsetje besteld. Aan de ene kant gun ik mezelf dat dan niet. Want ik begin zo vaak dingen en ga er zelden mee door. Aan de andere kant is het nooit erg een fatsoenlijke sportbh in je kast te hebben liggen. De mijne hangt nu met een laatste krom haakje aan elkaar. :') Dus toch maar gedaan. Yay.

Lijstje vandaag:
L: Magere vanille kwark met blauwe bessen en granola
T: Kiwi gold
T: Zakje snack a jack sour cream onion
D: Bloemkoolpizza met champignons en rucola
pi_200769559
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:20 schreef Hupje het volgende:

[..]

Dan kan je wel zeggen 'uiteraard', maar er zijn van die gekken (zoals ik *D) die het zonder doen. :7

En goed zo @Myraela! Sportbh's zijn imo sowieso geen dingen om op te bezuinigen, beetje de boobs beschermen. :Y En wie weet helpt een nieuw sportsetje juist wel, de ekster in mij vindt het leuker om m'n leuk uitziende sportspul aan te hebben dan m'n oude spul. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200769731
Myr, ook met vallen en opstaan bereik je een hoop, dus je verdiend het heus :Y

O: Proteīnereep
L: Kwark met verse blauwe bessen en passiefruit uit de vriezer + 2 wraps kaas/houmous
T: 2 mandarijntjes
D: Rijst, vega kip en groenten + Chicken Tonight Hawaii uit de vriezer
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200769957
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dan kan je wel zeggen 'uiteraard', maar er zijn van die gekken (zoals ik *D) die het zonder doen. :7

En goed zo @:myraela! Sportbh's zijn imo sowieso geen dingen om op te bezuinigen, beetje de boobs beschermen. :Y En wie weet helpt een nieuw sportsetje juist wel, de ekster in mij vindt het leuker om m'n leuk uitziende sportspul aan te hebben dan m'n oude spul. :P
Ik gebruik bij hagelslag pindakaas. Ik eet geen boter en zeker geen halvarine. Toen we deze week ergens gingen lunchen zat er iets dergelijks op mijn broodje, ik vind dat echt zo vies, dus ik ben gaan schrapen. Echt, waarom doet zo’n horecazaak dat ongevraagd?
pi_200770033
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:

Ik gebruik bij hagelslag pindakaas. Ik eet geen boter en zeker geen halvarine. Toen we deze week ergens gingen lunchen zat er iets dergelijks op mijn broodje, ik vind dat echt zo vies, dus ik ben gaan schrapen. Echt, waarom doet zo’n horecazaak dat ongevraagd?
Als je iets niet lust en je ervaring is dat ze het vaak ongevraagd er wel op doen, waarom geef je dan niet van te voren door dat je dat niet wil :?
pi_200770137
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je iets niet lust en je ervaring is dat ze het vaak ongevraagd er wel op doen, waarom geef je dan niet van te voren door dat je dat niet wil :?
Omdat ik het al zeker twintig jaar niet meer tegenkom, ik was echt stomverbaasd
pi_200770139
quote:
Zou wat zijn als ze alles wel zouden vragen. :D
pi_200770146
quote:

[..]

Oh god, is het weer zo ver dat er expliciet "geen boter" bij gezegd moet worden? Ik was juist zo blij dat dat niet meer de standaard was. :') Hier dus hetzelfde, ik walg echt van boter. Hagelslag op brood is ook alleen hagelslag in mijn geval. :+

En nee, dat wordt geen bende. *D Al snij ik m'n stukken brood doorgaans wel íets kleiner dan dit. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vroeg het altijd standaard, tot ik opeens tig keer "oh, dat zit er standaard niet op :? " als antwoord kreeg. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200770446
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:

En nee, dat wordt geen bende. *D Al snij ik m'n stukken brood doorgaans wel íets kleiner dan dit. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
pi_200770489
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:

Omdat ik het al zeker twintig jaar niet meer tegenkom, ik was echt stomverbaasd
Serieus? :o Ik krijg zo vaak boter op mijn broodje. Maar bestel wel heel vaak broodje met gerookte zalm en daar zit dus meestal boter op.
pi_200770545
Het is niet de eerste keer dat ik verwondering tref over m'n gebrek aan 'lijm', ik zit nu niet met een trui aan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200778393
Goede week gehad. Erg druk gehad met werk, maar desondanks gewoon netjes gegeten en mijn sportsessies gedraaid. Morgen wel (weer) all you can eat. Maar dit keer sushi *O*. Daarna gelukkig wel weer even normaal. Ofja, 1 maandje, daarna ga ik op vakantie...

O: kwark + aardbeien
T: 3 maiswafels
L: eiwitpannenkoek
D: noedles met biefstukpuntjes en groente
S: 75 min boksen
T: eiwittoetje
pi_200779869
Wat er kan, eet ik zonder 'lijm', maar bij hagelslag smeer ik toch echt een laagje halvarine oid.
Zo dus:
pi_200780023
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:23 schreef Hupje het volgende:
Wat er kan, eet ik zonder 'lijm', maar bij hagelslag smeer ik toch echt een laagje halvarine oid.
Zo dus: [ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n dun laagje (maar dan wel boter) :Y

Mijn moeder wil zelfs chocoladepasta of pindakaas met margarine er onder :')
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:39:58 #94
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200780071
Creamcrackers :9
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200781373
Ik doe ook graag pindakaas onder hagelslag. Maar komt niet zo vaak meer voor, nu we door dat ge-OMAD alleen bij hoge uitzondering brood met beleg eten. Halvarine komt er hier in huis overigens al decennia niet in: het is roomboter of géén boter! Roomboter, zeker Franse lichtgezouten, gaat in forse hoeveelheden op brood, met of zonder beleg :9 O+

@Myraela Ik ga door jou enthousiasme zondag voor het eerst boksen in de sportschool, dank nog voor de tip *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_200781386
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:23 schreef Hupje het volgende:
Zo dus: [ afbeelding ]
Je ziet nog cracker tussen de hagelslag door! -O-
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:47:34 #97
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200782781
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n dun laagje (maar dan wel boter) :Y

Mijn moeder wil zelfs chocoladepasta of pindakaas met margarine er onder :')
Mijn vriend ook en nu doe ik het ook :') echt een domme verslaving.
Bij pindakaas dan he :D want chocopasta is goor.
Net als hagelslag trouwens :P
pi_200782969
Hier geen echte boter ivm kind met allergie, het gaat me te ver om 2 soorten te gebruiken. Pindakaas met hagelslag is ook lekker, ja :9
pi_200788030
Goede week gehad, toch maar 1 ons afgevallen. Was te verwachten na vorige week juist 1.6 kilo, maar toch altijd een kleine teleurstelling. :') Maarja, we gaan weer door.

Al doe ik dit weekend even wat minder streng. Ik krijg zo m'n tweede prik. En de gedachte dat je wel wat lekkerder mag eten onder het mom van 'goed voor jezelf zorgen als je zielig bent', gaat er toch nog niet helemaal uit. :D
pi_200788632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 09:44 schreef Myraela het volgende:
Goede week gehad, toch maar 1 ons afgevallen. Was te verwachten na vorige week juist 1.6 kilo, maar toch altijd een kleine teleurstelling. :') Maarja, we gaan weer door.

Al doe ik dit weekend even wat minder streng. Ik krijg zo m'n tweede prik. En de gedachte dat je wel wat lekkerder mag eten onder het mom van 'goed voor jezelf zorgen als je zielig bent', gaat er toch nog niet helemaal uit. :D
Succes! Heb je al wat lekkers in gedachten?

Ik kocht gisteren voor mezelf verse dadelamandelbrood, van de notenboer. O+

O: Proteīnereep
L: Kwark, jam, verse blauwe bessen en banaan + 3 maiswafels eiersalade
T: 2 mandarijntjes
D: Tagliatelle met zo'n Unox stoofpotje
T: Dadelamandelbrood O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')