Maar dan doe je er toch boter tussen? Toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:37 schreef Hupje het volgende:
Oh zoWaar een wil is, is een weg, kennelijk. Ik vind die combi namelijk echt heul lekker
Uiteraard (nou ja, halvarine dan).quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan doe je er toch boter tussen? Toch?
Als je dat nou wat eerder had gezegdquote:
Ohquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je dat nou wat eerder had gezegdWant ik denk dat SQ en mini je zien worstelen met een droog dingetje met erop losse, alle kanten op rollende hagelslag.
Dan kan je wel zeggen 'uiteraard', maar er zijn van die gekken (zoals ikquote:
Ik gebruik bij hagelslag pindakaas. Ik eet geen boter en zeker geen halvarine. Toen we deze week ergens gingen lunchen zat er iets dergelijks op mijn broodje, ik vind dat echt zo vies, dus ik ben gaan schrapen. Echt, waarom doet zo’n horecazaak dat ongevraagd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan je wel zeggen 'uiteraard', maar er zijn van die gekken (zoals ik) die het zonder doen.
En goed zo @:myraela! Sportbh's zijn imo sowieso geen dingen om op te bezuinigen, beetje de boobs beschermen.En wie weet helpt een nieuw sportsetje juist wel, de ekster in mij vindt het leuker om m'n leuk uitziende sportspul aan te hebben dan m'n oude spul.
Als je iets niet lust en je ervaring is dat ze het vaak ongevraagd er wel op doen, waarom geef je dan niet van te voren door dat je dat niet wilquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gebruik bij hagelslag pindakaas. Ik eet geen boter en zeker geen halvarine. Toen we deze week ergens gingen lunchen zat er iets dergelijks op mijn broodje, ik vind dat echt zo vies, dus ik ben gaan schrapen. Echt, waarom doet zo’n horecazaak dat ongevraagd?
Omdat ik het al zeker twintig jaar niet meer tegenkom, ik was echt stomverbaasdquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je iets niet lust en je ervaring is dat ze het vaak ongevraagd er wel op doen, waarom geef je dan niet van te voren door dat je dat niet wil
Zou wat zijn als ze alles wel zouden vragen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gebruik bij hagelslag pindakaas. Ik eet geen boter en zeker geen halvarine. Toen we deze week ergens gingen lunchen zat er iets dergelijks op mijn broodje, ik vind dat echt zo vies, dus ik ben gaan schrapen. Echt, waarom doet zo’n horecazaak dat ongevraagd?
Oh god, is het weer zo ver dat er expliciet "geen boter" bij gezegd moet worden? Ik was juist zo blij dat dat niet meer de standaard was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vroeg het altijd standaard, tot ik opeens tig keer "oh, dat zit er standaard niet opquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je iets niet lust en je ervaring is dat ze het vaak ongevraagd er wel op doen, waarom geef je dan niet van te voren door dat je dat niet wil" als antwoord kreeg.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En nee, dat wordt geen bende.Al snij ik m'n stukken brood doorgaans wel íets kleiner dan dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Serieus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Omdat ik het al zeker twintig jaar niet meer tegenkom, ik was echt stomverbaasd
Ik heb ook zo'n dun laagje (maar dan wel boter)quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:23 schreef Hupje het volgende:
Wat er kan, eet ik zonder 'lijm', maar bij hagelslag smeer ik toch echt een laagje halvarine oid.
Zo dus: [ afbeelding ]
Je ziet nog cracker tussen de hagelslag door!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:23 schreef Hupje het volgende:
Wat er kan, eet ik zonder 'lijm', maar bij hagelslag smeer ik toch echt een laagje halvarine oid.
Zo dus: [ afbeelding ]
Mijn vriend ook en nu doe ik het ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n dun laagje (maar dan wel boter)
Mijn moeder wil zelfs chocoladepasta of pindakaas met margarine er onder
Succes! Heb je al wat lekkers in gedachten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:44 schreef Myraela het volgende:
Goede week gehad, toch maar 1 ons afgevallen. Was te verwachten na vorige week juist 1.6 kilo, maar toch altijd een kleine teleurstelling.Maarja, we gaan weer door.
Al doe ik dit weekend even wat minder streng. Ik krijg zo m'n tweede prik. En de gedachte dat je wel wat lekkerder mag eten onder het mom van 'goed voor jezelf zorgen als je zielig bent', gaat er toch nog niet helemaal uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |