Dan ga ik straks kijken naar de grote Brecht showquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allemaal![]()
Straks zit ons Brecht bij De Slimste Mens@:WcPot
Broodje hamburger speciaal en patatquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat staat/stond er op het menu? Hier salade
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan ga ik straks kijken naar de grote Brecht show
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Broodje hamburger speciaal en patat
Lekker!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Broodje hamburger speciaal en patat
Pad Thai met een stokje satequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ga ik ook kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:15 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Ik ga kijken:
20.20;Vlaamse meiden die rijden NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)-voor-de-vrachtwagen
is er al een topic van?
Nu welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:15 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Ik ga kijken:
20.20;Vlaamse meiden die rijden NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)-voor-de-vrachtwagen
is er al een topic van?
Meiden die rijden, een productie van Kim Holland.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:15 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Ik ga kijken:
is er al een topic van?
Gewokte garnalen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
20.00; Helden van hier RTL5 (4 afleveringen)
20.00; Lego Masters Australie RTL4
21.06; Lego Masters Australie RTL4
Reportage/Docu
20.30; Het echte leven in de dierentuin NPO1
20.40; Hollandse zaken NPO2
Amusement;
20.30; Beat me: The five knock-outs SBS6
22.20; Hans Teeuwen, Echte rancune RTL4 https://www.tvgids.nl/tv/hans-teeuwen-echte-rancune/114945551
Sportgerelateerd;
19.05; NOS OS Tokio vandaag NPO1
21.25; NOS OS studio Tokio NPO1
22.05; De Oranjezomer, de Spelen SBS6
Liefs van jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
Praadjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Het onweert hier als een gek
Avondquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
![]()
Avond alllerliefste.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Avond![]()
Hier begint het net te regenen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
![]()
gelukkig heb ik vanmiddag een paar uurtjes buitengezeten!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Bah. Gisteren liep ik rond deze tijd onder een stralend zonnetje over de avondmarkt
Lekker. Ik vind regen vies maar onweer kan ik van genieten als ik binnen zit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:10 schreef Ole het volgende:
[..]
gelukkig heb ik vanmiddag een paar uurtjes buitengezeten!
Nog geen regen gezien op een paar spatjes naquote:
waar zit je dan? Volgens buienradar regent het bijna overal!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nog geen regen gezien op een paar spatjes na
Ik denk dat ik geluk heb gehad de hele dag tussen de buien door steeds op de goede plek. Vandaag tussen Zwolle en Emmen en Hardenberg en Almelo gezetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:21 schreef Ole het volgende:
[..]
waar zit je dan? Volgens buienradar regent het bijna overal!
Ik heb niks van de Olympische Spelen gezienquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:27 schreef praadje het volgende:
Morgen de laatste dag van de Olympische Spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik weer heerlijk naar NPO radio 1 luisteren
![]()
Ik ook niet, hooguit wat stukjes bij de Oranjezomer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb niks van de Olympische Spelen gezien
Ik vond het wel leuk om af en toe te volgen, maar ook weer fijn dat het voorbij is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:27 schreef praadje het volgende:
Morgen de laatste dag van de Olympische Spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik weer heerlijk naar NPO radio 1 luisteren
![]()
En ook nog eens die stomme tour. Het bleef maar doorgaan. Maak dan een sportzender op de radio ofzo. Ik wil gewoon radio 1 luisteren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om af en toe te volgen, maar ook weer fijn dat het voorbij is.weer tijd voor normale tv na dat stomme voetbal en de Spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een naar verhaalquote:
Ik wilde net hetzelfde tegen jou zeggen. De politie krijgt 300 meldingen per dag binnen over verwarde mensen terwijl ze daar verder niets mee kunnen. Heftige aflevering hoor, die man die zo psychotisch was dat hij iemand binnen zag zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |