quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.00; Lang leve de liefde (H) SBS6
19.30: Meester Frank Visser (H) SBS6
20.40; De slimste mens NPO2
21.31 112 vandaag RTL5
21.55 De alarmcentrale (H) RTL5
Diversem;
20.30; B&B vol liefde RTL4
20.30; Wie het laatst lacht SBS6
21.30; Swanenmburg NPO1
Sport;
18.30; UEFA Europa Conference League: Vitesse - Dundalk RTL7
Sportgerelateerd;
19.00; NOS OS Tokio vandaag NPO1
20.35; NOS OS studio Tokio NPO1
21.40; De Oranjezomer: De Spelen SBS6
Aktueel;
21.49 Humberto RTL4
22.15; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
quote:
Goedenavondquote:
Alles goed hier het gaat allemaal op rolletjesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond
Laatste tijd wat afwezig. Een weekje vrij geweest en er is geen bal op de tv![]()
Voor de rest alles prima hier. Hoe is het bij jullie?
Dat is mooiquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alles goed hier het gaat allemaal op rolletjes
Dag lieverd. Dat idee had ik al dat je druk was. Fijn dat alles goed gaat. Hier alles zijn gangetje en dat is meestal het bestequote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond
Laatste tijd wat afwezig. Een weekje vrij geweest en er is geen bal op de tv![]()
Voor de rest alles prima hier. Hoe is het bij jullie?
Nee joh, we hebben hier aan deze kant hooguit een meertje dus hier zal het niet snel overstromen. Plus veel bosgebied waar het water weg kan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
Praadje nog last gehad van het hoge water trouwens? Niks over gelezen dus denk het niet
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:22 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Gefeliciteerd Praadje met jouw goud op hockey.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zit op twitter. Ben mijzelf aan het vermaken over de jelly reacties op Ryan Babel
[ twitter ]
Niks aan de hand gewoon doorlopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:48 schreef potjecreme het volgende:
Dit vond ik ook op twitter
[ twitter ]
Ik heb wel eens ergens gelezen dat als je een gewonde oid in China helpt en jij bent erbij als die overlijd jij alle kosten op je krijgt. Ging toen over kinderen/mensen die aangereden werden en niemand ernaar omkeek als ze gewond langs de kant van de weg lagen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ongelooflijk he. En die kassamedewerkster gaat ook gewoon door met haar werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 00:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ergens gelezen dat als je een gewonde oid in China helpt en jij bent erbij als die overlijd jij alle kosten op je krijgt. Ging toen over kinderen/mensen die aangereden werden en niemand ernaar omkeek als ze gewond langs de kant van de weg lagen.Lekker uitslapen straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk heb je, Praadje. Hopelijk is het bij jou niet zo wisselvallig als hier. Het ene moment volop zon en dan ineens een plensbui met harde wind.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:16 schreef praadje het volgende:
Alvast een vroege tv gids. Ik ga lekker even met een vriendin over de braderie struinen
Veel plezier!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:16 schreef praadje het volgende:
Alvast een vroege tv gids. Ik ga lekker even met een vriendin over de braderie struinen
Hier schijnt het zonnetje heerlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelijk heb je, Praadje. Hopelijk is het bij jou niet zo wisselvallig als hier. Het ene moment volop zon en dan ineens een plensbui met harde wind.
Dankjewel lieverdquote:
Pizzaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat staat/stond er op het menu? Hier salade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |