SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True. Misschien is even invriezen wel handig, totdat CE en US een roedel goede mannen van Tinder hebben geplukt voor haar om te daten. Houdbaarheidsdatum beetje oprekken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:41 schreef mschol het volgende: [..] maar in een vriezer blijft ze langer goed
![]()
![]()
oh misschien hebben ze al een chef special zanger look a like gevondenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
True. Misschien is even invriezen wel handig, totdat CE en US een roedel goede mannen van Tinder hebben geplukt voor haar om te daten. Houdbaarheidsdatum beetje oprekken.
Zoete aardappel, heb ik nog nooit gegeten volgens mij. Mis ik iets?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet m'n ma nog eens vragen naar dat hutspot recept met zoete aardappel. dat was wel lekker
en het ideale stamppot garneringsdingetje: gecaramelliseerde rode ui met balsamico
Dat laatste verkopen ze nog niet bij de mmquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
vanalles.. videokaart, tv, een huis...
Allemaal even duur ongeveer ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
vanalles.. videokaart, tv, een huis...
lekker joh, kan je ook in de zomer eten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou die hittegolf niet maar die stamppot doet me denken aan de herfst
gewoon tv + videokaart kopen en dan heb je ook je huis?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat laatste verkopen ze nog niet bij de mm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon tv + videokaart kopen en dan heb je ook je huis?ja als je een kat bent :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.hellofresh.nl(...)08e3682eb84a8c726f69quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zoete aardappel, heb ik nog nooit gegeten volgens mij. Mis ik iets?
het komt toch in een kartonnen doosquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat laatste verkopen ze nog niet bij de mm
Spreek jij Retro-Romaans??quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Tegenwoordig alles in 4 talen in de trein, ze hebben engels er ook maar aan toegevoegd. Duurt 5 min voordat één mededeling klaar is zo
Thanks, ga ik eens proberenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl(...)08e3682eb84a8c726f69
volgens mij is dit 't recept
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
Hm de enige niet vette hap restaurant op thuisbezorgd heeft op zaterdag z'n bezorgprijs naar 30e opgehoogd
Maar het is toch nog wel een officiele taal in Zwiwitserland, toch??quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Tegenwoordig alles in 4 talen in de trein, ze hebben engels er ook maar aan toegevoegd. Duurt 5 min voordat één mededeling klaar is zo
Kluif ze!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Bijna iemand aangereden met de tram, maar ben inmiddels bij m'n spare ribs aangekomen
Neem je de mijne ook mee?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Bijna iemand aangereden met de tram, maar ben inmiddels bij m'n spare ribs aangekomen
Mmmm spare ribs..Jaren geleden kwam er zo'n busje langs op mijn werk met spare ribs en kippetjes gegrilled. Dat waren me toch lekkere spare ribs. Helaas komt die goede man niet meer. Kwam uit Dordrecht.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
Zondag fikse buien
Vanavond en vannacht is het wisselend bewolkt en vrijwel droog, alleen in het noorden vallen nog een paar buien. De temperatuur daalt naar 10 tot 14 graden. Zondag begint overwegend droog met geregeld zon, maar al snel ontstaan er stapelwolken. In de middag komen vooral landinwaarts stevige buien tot ontwikkeling met kans op onweer en lokaal veel neerslag. De temperatuur schommelt rond 20 graden en daarbij staat een zwakke tot matige westenwind. In de avond doven de meeste buien geleidelijk weer uit.
Spare Rib Express vind ik ook nog wel lekker. Maar wel duur.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mmmm spare ribs..Jaren geleden kwam er zo'n busje langs op mijn werk met spare ribs en kippetjes gegrilled. Dat waren met toch lekkere spare ribs. Helaas komt die goede man niet meer. Kwam uit Dordrecht.
oh lekker zegquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Laatst hier bij een restaurant spare ribs afgejhaald...15 euro voor anderhalve ribje...Waren wel lekker.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Spare Rib Express vind ik ook nog wel lekker. Maar wel duur.
Beste prefab ribben haal ik op de markt over de grens bij de zuiderburen.
Ben jij tramchauffeur?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Bitterkini mee nemen??quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Morgen wel werken, misschien overstromen we weer
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Spare Rib Express vind ik ook nog wel lekker. Maar wel duur.
Beste prefab ribben haal ik op de markt over de grens bij de zuiderburen.
Nice.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Laatst hier bij een restaurant spare ribs afgejhaald...15 euro voor anderhalve ribje...Waren wel lekker.
Opblaasflamingo meenemen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:05 schreef Karzai het volgende:
Misschien is het wel de prins waar bitterbal op wacht
op zaterdag avond doen wij zolderkamerintroverts net alsof wij een sociaal leven hebben buiten fok omquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het hier rustig![]()
Is iedereen leuke dingen aan het doen ofzo?
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op zaterdag avond doen wij zolderkamerintroverts net alsof wij een sociaal leven hebben buiten fok om
Stomquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op zaterdag avond doen wij zolderkamerintroverts net alsof wij een sociaal leven hebben buiten fok om
Mijn vingers jeuken toch af en toe om te reageren. Maar morgen ga ik jullie allemaal vertellen dat ik iets sociaals gedaan heb.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwiwi ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vingers jeuken toch af en toe om te reageren. Maar morgen ga ik jullie allemaal vertellen dat ik iets sociaals gedaan heb.
Nee tochquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja, we zitten wel achter de pc maar doen net alsof we er niet zijn.
quote:
uhm jawel.quote:
En dan van de week als je iets zegt dat ze dan zeggen van 'ja maar zaterdagavond zei je iets anders'quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
uhm jawel.![]()
Buda is er niet,. US, Kwiwi, Foshizzle, Ygritte, Gerrie, Draak, Koen,
Maar ze zitten nu allemaal mee te lezen
kan je dat zien?, want er mist er eentje.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
uhm jawel.![]()
Koen doet alsof die in de file staat, maar hij zit gewoon thuis mee te lezen jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
uhm jawel.![]()
en dan kan je zeggen HA BETRAPTquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan van de week als je iets zegt dat ze dan zeggen van 'ja maar zaterdagavond zei je iets anders'
Precies. Ik doe alsof ik bij mijn vriendin op de bank zit vanavond.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan van de week als je iets zegt dat ze dan zeggen van 'ja maar zaterdagavond zei je iets anders'
Of dat ze om half 10 al zeggen dat ze naar bed gaan maar stiekem nog 2 uur hier meelezenquote:
*noteert*quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Ik doe alsof ik bij mijn vriendin op de bank zit vanavond.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat ze om half 10 al zeggen dat ze naar bed gaan maar stiekem nog 2 uur hier meelezen
Ja maar van jou weet ik het dus dan let ik altijd op mijn woorden zodat ik ze de volgende dag niet naar mijn hoofd krijgquote:
slimquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar van jou weet ik het dus dan let ik altijd op mijn woorden zodat ik ze de volgende dag niet naar mijn hoofd krijg
Ja anders zit ik weer de hele dag met een boze balquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders zit ik weer de hele dag met een boze bal
een natte bitterbal..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
woon jij nou samen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Oke ik ga nu doen alsof een half uurtje sociaal ga eten, maar stiekem lees ik gewoon mee.
ohquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ze vind het een domme tijdsbesteding.![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ze vind het een domme tijdsbesteding.![]()
ex on the beach kijkenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat doet je vriendin dan de hele avond?
Dat is echt 90% vd tijd samen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
wat doet zij dan als jij op fok zit?
moet je niet die ever given aan je bootjes lijst toevoegen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:46 schreef bitterbal het volgende:
schijt je ook in je broek toch
https://fb.watch/75hx4qD0Ce/
welke lijst? om te gaan kijken?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je niet die ever given aan je bootjes lijst toevoegen?
Valt wel mee toch? bij oostvoorne naar boven.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja wat ver.
had wel een paar weken terug een kleinere versie gezien bij de waterweg
Josef Mengele is er niks bij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net azijn op een spin gespoten om te kijken of die dood gaat
dierenmishandeling.. *belt PETAquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
op de scooter?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? bij oostvoorne naar boven.
ze noet em een tikkie geven, ligtie weer zn functie als blokkeerschip te vervullenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je niet die ever given aan je bootjes lijst toevoegen?
Nu heb je hem boos gemaakt en gaat die zijn neefjes erbij roepenquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu heb je hem boos gemaakt en gaat die zijn neefjes erbij roepen
ja daar ben ik idd bang voorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu heb je hem boos gemaakt en gaat die zijn neefjes erbij roepen
Leuk je gekend te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gerrie
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
wat doet zij dan als jij op fok zit?
Zinvolle dingen als Insta en facebook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat doet je vriendin dan de hele avond?
Zoutzuur gebruikenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Koud man. Dikke fleece trui aan gedaan en dichtgeritst.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koud man. Dikke fleece trui aan gedaan en dichtgeritst.
Bugangsterquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik wil nog een hoodie kopen voor mijn vakantie.
Zon heeft hier vanmiddag nog aardig geschenen, gewoon weer 25 graden in huisquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zit (nog net) in het zonnetje. En mijn ramen geven wat warmte af.
Een hoodiequote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik wil nog een hoodie kopen voor mijn vakantie.
Hij woont niet in Helmond hequote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een hoodie![]()
Ben je een trainingspakdragende Marokkaan ofzo?
Gewoon praktisch en comfortabel jonguh meisjuhquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een hoodie![]()
Ben je een trainingspakdragende Marokkaan ofzo?
Stukken beter!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Zinvolle dingen als Insta en facebook.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Zinvolle dingen als Insta en facebook.
Is gewoon ordinairquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon praktisch en comfortabel jonguh meisjuh
Veel geslapenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
Zoals ik gister zei heb ik de hele dag liggen naaien [ afbeelding ]
Wat hebben hullie zoal gedaan op deze on-zomerse zaterdag?
Ja je moederquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
kunnen jullie mij helpen herinneren dat i zo de was in de droger doe
Zet je telefoonwekker ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
Die hoeft niet in de droger die is al doorgedraaid..quote:
Je bent zelf ordinairquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon ordinair
Of niet dat @:ettovanbelgie ??
Doet je was eens in de drogerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
Fotoboekje in elkaar gezetquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
Wat hebben hullie zoal gedaan op deze on-zomerse zaterdag?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die hoeft niet in de droger die is al doorgedraaid..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over hoeveel minuten?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
Ahum. Iets meer uitleg is noodzakelijk alvoor ik een oordeel vel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
Liggen is niet helemaal de correcte term misschien. Zou wel saai zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum. Iets meer uitleg is noodzakelijk alvoor ik een oordeel vel.
Da’s ook voor het eerst dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum. Iets meer uitleg is noodzakelijk alvoor ik een oordeel vel.
Nee van de afgelopen 15 jaar de jaarlijkse Fles-en-pa-Fles-dagen. Mijn vader wordt volgende week 75quote:
Jaloersquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook best veel geslapen. Vanmorgen tot tien uur en net weer dik anderhalf uur.
Mijn wasmachine piept als ie klaar is en ik plak altijd nog een Post-it op de deur ter herinneringquote:
Oh dat is leuk! Zou janken als ouder!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van de afgelopen 15 jaar de jaarlijkse Fles-en-pa-Fles-dagen. Mijn vader wordt volgende week 75
ja maar joehoe, als je het nu niet doet dan slaap je in de droger herriequote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij is al klaar maar als ik het er nu in doe dan zit ik in de droger herrie
Maar zit je dan niet in de drogerherrie als je naar bed gaat? Of hoe lang duren die programma's?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Filters toepassen, werkt niet??quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik door 370 pagina’s met hoodies zit te bladeren, ga ik spontaan terugverlangen naar V&D
Gewoon even naar de Sting of C&A gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik door 370 pagina’s met hoodies zit te bladeren, ga ik spontaan terugverlangen naar V&D
Staat je droger naast de bittercomputer?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor kleur wil je en wat is je max budget. Zoek ik er een voor jequote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, ik had de Marokkaanse aso-hoodies en de oversized negertkleding al weggefilterd, speciaal voor Dimmy.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Filters toepassen, werkt niet??
Boodiesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
laat staan dat die was in de wasmachine lekker fris blijft ruiken als het er nat in blijft zittenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja maar joehoe, als je het nu niet doet dan slaap je in de droger herrie
Nou Da's niet de bedoeling, maar ik hoop wel dat hij het leuk vindtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat is leuk! Zou janken als ouder!
Ik heb er eentje van C&A maar die zijn zo saai.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even naar de Sting of C&A gaan.
nee dat hoor ik nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja maar joehoe, als je het nu niet doet dan slaap je in de droger herrie
Van geluk schat, van gelukquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou Da's niet de bedoeling, maar ik hoop wel dat hij het leuk vindt
Niet saai maar eenvoudig en makkelijk te combinerenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van C&A maar die zijn zo saai.
Oké, dat ben ik ook, dus misschien maar even gaan
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat je droger naast de bittercomputer?
Groen of blauw, maximaal 75 euroquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat voor kleur wil je en wat is je max budget. Zoek ik er een voor je
Met zo'n slang uit het raam?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat hoor ik nietDe kamer waar de pc staat staat ook de droger
www.outfittery.comquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Tering ik heb truien van Max drie tientjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groen of blauw, maximaal 75 euro
De hoodies dan, voor mij geldt dat niet zoquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet saai maar eenvoudig en makkelijk te combineren
mijn pa jankt met het minste geringstequote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat is leuk! Zou janken als ouder!
Nee neee.... je mot een leuke! Dan men denkt damn budalisious!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van C&A maar die zijn zo saai.
Oké, dat ben ik ook, dus misschien maar even gaan
I'll be back.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groen of blauw, maximaal 75 euro
Die van C&A was 20 euroquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering ik heb truien van Max drie tientjes.
Altijd stemmig, Yg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I'll be back.
Alle kleuren groen of blauw of stemmig groen of blauw
Die van mij ook. Helemaal nu ie ouder is/wordtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn pa jankt met het minste geringste
mijn pa is wat eh.. ongeremd geworden de laatste jaren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij ook. Helemaal nu ie ouder is/wordt
1 keer bij de Sting naar binnen gegaan. Stond zo weer buiten. DIe muziek stond daar zo hard, dat ik er helemaal kriegel van werd...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even naar de Sting of C&A gaan.
wat doe jij in die paskamers met die verkoopsters? budaliciousquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom meestal ook gewoon bij C&A hoor
Geen prijs, logo mag wel. Ben altijd wel een fan van die university-dingen, al heb ik er daar nooit eentje van gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al. Je wil zeker ook geen prints
Ik wist hetquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat doe jij in die paskamers met die verkoopsters? budalicious
Daar kan ik ook niet tegen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 keer bij de Sting naar binnen gegaan. Stond zo weer buiten. DIe muziek stond daar zo hard, dat ik er helemaal kriegel van werd...
Daar had ik er twee van, van de hennes. Maar dat is ook al tien jaar geleden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen prijs, logo mag wel. Ben altijd wel een fan van die university-dingen, al heb ik er daar nooit eentje van gehad
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik haal mijn meeste kleren bij de WE. Ben ik wel tevreden mee.
Zadig, Fabienne & Karl.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Tom Tailor en S Oliver wel fijne merken.
nee dat valt best meequote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt het dan niet warm en vochtig Huehue in die kamer?
Af en toe een slokje curryquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat valt best mee
het staat zo
[ afbeelding ]
nog steeds niet klaar met schilderenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat valt best mee
het staat zo
[ afbeelding ]
Apartquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat valt best mee
het staat zo
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dingen die een snack in de buurt heeft
zwartquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Nagels lakken. Welke tint roze die morgen niet bij m'n kleren kleurt wordt het.
Buienradar had een paar weken terug zo'n BBQradar waar je dat kon zien. Zijn ze van ellende maar weer mee gestopt zo te zienquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:36 schreef mschol het volgende:
wanneer is het barbecue weer? wil weer eens BBQ'en
You're such a pisa workquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Nagels lakken. Welke tint roze die morgen niet bij m'n kleren kleurt wordt het.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buienradar had een paar weken terug zo'n BBQradar waar je dat kon zien. Zijn ze van ellende maar weer mee gestopt zo te zien
Die is zeker de badkamer aan het schoonmaken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
Ok buda ff verzamelen en linkjes plakken
wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Voor een veilig lichtroze glanslakje gekozen.
Het is weer een zinderende zaterdag.
Morgen spijkerbroeken shoppen hierquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar ga je er ook mee naarbuiten?
heb je gedacht aan gellak?
ohhh oke. Waar?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen spijkerbroeken shoppen hier
Swedish Chefquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:53 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/288447/(...)arkeergarage-vs.html
wie heeft zijn eland niet mee naar huis genomen
Sting. Ik had al eens tig broeken besteld bij de S Oliver en C&A maar het was een drama en die maten gingen ook alle kanten op. Nu maar even in de winkel proberen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh oke. Waar?
Ik heb vandaag 2 broeken van g-star ontvangen, passen niet uiteraadNu een levi besteld bij zalando
Teveel sushi gegeten?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh oke. Waar?
Ik heb vandaag 2 broeken van g-star ontvangen, passen niet uiteraadNu een levi besteld bij zalando
Om die reden koop ik bepaalde kleding vaak gewoon op dezelfde plekken. Die zijn redelijk maatvast. Nu zelf nog even maatvast wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sting. Ik had al eens tig broeken besteld bij de S Oliver en C&A maar het was een drama en die maten gingen ook alle kanten op. Nu maar even in de winkel proberen.
Ik had ze eerst van de Miss Etam en de H&M maar toen gingen die modellen eruit. Toen van de S Oliver maar daar hebben ze steeds andere modellenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die reden koop ik bepaalde kleding vaak gewoon op dezelfde plekken. Die zijn redelijk maatvast. Nu zelf nog even maatvast worden
ik duim voor jequote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sting. Ik had al eens tig broeken besteld bij de S Oliver en C&A maar het was een drama en die maten gingen ook alle kanten op. Nu maar even in de winkel proberen.
Zwangerschapsbroeken kopenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zwembandjes gooien roet in et eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
@:Budapestenaar (uur later....)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@:Budapestenaar (uur later....)Die ene universiteit klinkt heel erg Gaelic??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja die vond ik ook leukquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
ik vind oh wat doe je nou dit is ook groen leuk
Hmm echt?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ene universiteit klinkt heel erg Gaelic??![]()
![]()
@:Budapestenaar (uur later....)Ga je jagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Als ik een hoodie zou moeten misschien 'anders groen' nog welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ennnnn blauw. Gewoon blauw. dat is het.
Die had in gedaan.
Ik ben niet echt een talenknobbel. Maar het kwam iig niet op me over als Hongaars of Fins...quote:
Is zijn badkamer zelfshinend dan??quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
SkkksssssBudalicious shined van zichzelf al. Die heeft geen upsmuk nodig!
@:Budapestenaar (uur later....)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat de bovenste dan nog wel het meeste bij me past![]()
Zelf had ik deze die ik ook wel tof vind: https://www.zalando.nl/so(...)s-so422s03b-k11.html
Is buda een badkamer dan??quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is zijn badkamer zelfshinend dan??
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zelf had ik deze die ik ook wel tof vind: https://www.zalando.nl/so(...)s-so422s03b-k11.html
Ja.. zeg dan dat je met rits wildequote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |