SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True. Misschien is even invriezen wel handig, totdat CE en US een roedel goede mannen van Tinder hebben geplukt voor haar om te daten. Houdbaarheidsdatum beetje oprekken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:41 schreef mschol het volgende: [..] maar in een vriezer blijft ze langer goed
![]()
![]()
oh misschien hebben ze al een chef special zanger look a like gevondenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
True. Misschien is even invriezen wel handig, totdat CE en US een roedel goede mannen van Tinder hebben geplukt voor haar om te daten. Houdbaarheidsdatum beetje oprekken.
Zoete aardappel, heb ik nog nooit gegeten volgens mij. Mis ik iets?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet m'n ma nog eens vragen naar dat hutspot recept met zoete aardappel. dat was wel lekker
en het ideale stamppot garneringsdingetje: gecaramelliseerde rode ui met balsamico
Dat laatste verkopen ze nog niet bij de mmquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
vanalles.. videokaart, tv, een huis...
Allemaal even duur ongeveer ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
vanalles.. videokaart, tv, een huis...
lekker joh, kan je ook in de zomer eten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou die hittegolf niet maar die stamppot doet me denken aan de herfst
gewoon tv + videokaart kopen en dan heb je ook je huis?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat laatste verkopen ze nog niet bij de mm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon tv + videokaart kopen en dan heb je ook je huis?ja als je een kat bent :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.hellofresh.nl(...)08e3682eb84a8c726f69quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zoete aardappel, heb ik nog nooit gegeten volgens mij. Mis ik iets?
het komt toch in een kartonnen doosquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat laatste verkopen ze nog niet bij de mm
Spreek jij Retro-Romaans??quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Tegenwoordig alles in 4 talen in de trein, ze hebben engels er ook maar aan toegevoegd. Duurt 5 min voordat één mededeling klaar is zo
Thanks, ga ik eens proberenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl(...)08e3682eb84a8c726f69
volgens mij is dit 't recept
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
Hm de enige niet vette hap restaurant op thuisbezorgd heeft op zaterdag z'n bezorgprijs naar 30e opgehoogd
Maar het is toch nog wel een officiele taal in Zwiwitserland, toch??quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Tegenwoordig alles in 4 talen in de trein, ze hebben engels er ook maar aan toegevoegd. Duurt 5 min voordat één mededeling klaar is zo
Kluif ze!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Bijna iemand aangereden met de tram, maar ben inmiddels bij m'n spare ribs aangekomen
Neem je de mijne ook mee?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Bijna iemand aangereden met de tram, maar ben inmiddels bij m'n spare ribs aangekomen
Mmmm spare ribs..Jaren geleden kwam er zo'n busje langs op mijn werk met spare ribs en kippetjes gegrilled. Dat waren me toch lekkere spare ribs. Helaas komt die goede man niet meer. Kwam uit Dordrecht.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
Zondag fikse buien
Vanavond en vannacht is het wisselend bewolkt en vrijwel droog, alleen in het noorden vallen nog een paar buien. De temperatuur daalt naar 10 tot 14 graden. Zondag begint overwegend droog met geregeld zon, maar al snel ontstaan er stapelwolken. In de middag komen vooral landinwaarts stevige buien tot ontwikkeling met kans op onweer en lokaal veel neerslag. De temperatuur schommelt rond 20 graden en daarbij staat een zwakke tot matige westenwind. In de avond doven de meeste buien geleidelijk weer uit.
Spare Rib Express vind ik ook nog wel lekker. Maar wel duur.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mmmm spare ribs..Jaren geleden kwam er zo'n busje langs op mijn werk met spare ribs en kippetjes gegrilled. Dat waren met toch lekkere spare ribs. Helaas komt die goede man niet meer. Kwam uit Dordrecht.
oh lekker zegquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Laatst hier bij een restaurant spare ribs afgejhaald...15 euro voor anderhalve ribje...Waren wel lekker.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Spare Rib Express vind ik ook nog wel lekker. Maar wel duur.
Beste prefab ribben haal ik op de markt over de grens bij de zuiderburen.
Ben jij tramchauffeur?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Bitterkini mee nemen??quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Morgen wel werken, misschien overstromen we weer
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Spare Rib Express vind ik ook nog wel lekker. Maar wel duur.
Beste prefab ribben haal ik op de markt over de grens bij de zuiderburen.
Nice.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Laatst hier bij een restaurant spare ribs afgejhaald...15 euro voor anderhalve ribje...Waren wel lekker.
Opblaasflamingo meenemen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Morgen wel werken, misschien overstromen we weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |