Dus Max wintquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:03 schreef Starflyer het volgende:
"It's Hungary all over again", maar dan omgekeerd
Max start op softs vs mediums voor hem. Bottas is meestal niet de beste starter en Max juist wel. Vervolgens een undercut op Lulu plaatsen. Lastig maar niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:02 schreef Newby6781 het volgende:
Ik zou niet weten hoe Max überhaupt kans als ie er niet bij de start voorbij is. Als Mercedes 1 stop kan doen is ie dan sowieso al kansloos. Zonder rugdekking van Checo of Leclerc desnoods kan ie het weinig aanrichten.
Mercedes kan de pace controleren, als Max naar binnen moet gaan ze misschien iets versnellen en met een 1 stopper is Max geslagen. Tenzij hij vanaf de softs ook naar hard kan en de race uitrijden. Maar de RedBull is meestal niet zuinig op de banden.
Bovendien is Mercedes al het hele weekend sneller. Geniet er nog maar van zolang Max eerste staat in het WK. Ik denk dat we dat dit jaar niet meer gaan zien helaas.
nee, dat zijn de fans van Max die het spel niet snappenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Peterselieman
RBR zeurt nergens over hoor
Dat de laatste vier dicht bij elkaar redenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Moeten we iets op 't plaatje zien?
Het spel snappen wil niet zeggen dat je het niet onsportief mag vinden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, dat zijn de fans van Max die het spel niet snappen
Datquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het spel snappen wil niet zeggen dat je het niet onsportief mag vinden.
Maar Leclerc is dan ook dom.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:37 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Een niet-Hamilton-coureur (Leclerc) liet het grootste gat vallen. Met 8 (!) man achter zich
Maar dan:
[ afbeelding ]
Ik denk eerlijk gezegd dat je gelijk hebt. Verstappen had de sterke periode uit moeten komen met een flinke marge, die is weg na Silverstone. En Mercedes lijkt er met de laatste updates gewoon alweer voor te zitten, verschil was veel te groot in de kwalificatie. Voelt echt alsof het tij alweer gekeerd is, maar wellicht ben ik te pessimistisch.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:02 schreef Newby6781 het volgende:
Bovendien is Mercedes al het hele weekend sneller. Geniet er nog maar van zolang Max eerste staat in het WK. Ik denk dat we dat dit jaar niet meer gaan zien helaas.
Het seizoen is nog steeds lang en er zijn nog steeds veel punten te verdienen. De sfeer is momenteel wat negatief (ook vanwege 2 weken geleden) maar dat blijft niet zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat je gelijk hebt. Verstappen had de sterke periode uit moeten komen met een flinke marge, die is weg na Silverstone. En Mercedes lijkt er met de laatste updates gewoon alweer voor te zitten, verschil was veel te groot in de kwalificatie. Voelt echt alsof het tij alweer gekeerd is, maar wellicht ben ik te pessimistisch.
Maar goed dat de zomerstop aankomtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het seizoen is nog steeds lang en er zijn nog steeds veel punten te verdienen. De sfeer is momenteel wat negatief (ook vanwege 2 weken geleden) maar dat blijft niet zo.
Dat gevoel heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat je gelijk hebt. Verstappen had de sterke periode uit moeten komen met een flinke marge, die is weg na Silverstone. En Mercedes lijkt er met de laatste updates gewoon alweer voor te zitten, verschil was veel te groot in de kwalificatie. Voelt echt alsof het tij alweer gekeerd is, maar wellicht ben ik te pessimistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |