Mimimimiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:02 schreef PS. het volgende:
Hier laat Hamilton toch wel zien dat hij ook kan rijden zonder mensen er af te duwen.
Ja, wel 3 tienden sneller dan supertalent Bottasquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:02 schreef PS. het volgende:
Hier laat Hamilton toch wel zien dat hij ook kan rijden zonder mensen er af te duwen.
Hamilton kan prima rijden, zonder mensen voor 'm. Dat is juist het hele puntquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:02 schreef PS. het volgende:
Maar heeft NIETS te maken met anderen vd baan rijdenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, maar om tijd rijden is ook wel een kunst natuurlijk.
5 tienden van Verstappen, en dat is imo toch de favoriet, maar we zijn er nog niet natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, wel 3 tienden sneller dan supertalent Bottas
Nee, dat zeg ik precies in mijn post he.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar heeft NIETS te maken met anderen vd baan rijden
En Mercedes is gestopt met updates.quote:
Ja die had niet zo'n mooi rondje. Hopelijk beter in run 2quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:03 schreef PS. het volgende:
[..]
5 tienden van Verstappen, en dat is imo toch de favoriet, maar we zijn er nog niet natuurlijk
Ik denk dat dit de juiste conclusie is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Liberty kan zo nog een extra reclameblok verkopen als de sessies wat uitlopen
De Russische geheime dienst is gestopt met dissidenten monitoren.quote:
Mede mogelijk gemaakt door ‘the best crowd ever’quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:05 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik neem aan dat dit wederom een best-lap-ever was?
Tow van Hamiltonquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:06 schreef daNpy het volgende:
En weer geen tow van Perez. Zijn ze echt zo dom?
Tow van Lewis is beterquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:06 schreef daNpy het volgende:
En weer geen tow van Perez. Zijn ze echt zo dom?
Het is een van de 2 coureurs voor de titel, mocht je dat niet opgevallen zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is iedereen hier toch weer druk met Hammie en Merc.
Het is gewoon ziekelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |