https://www.telegraaf.nl/(...)men-bij-auto-ongelukquote:Ajax-talent Noah Gesser is vrijdagavond omgekomen bij een verkeersongeluk. Het bericht is bevestigd door een woordvoerder van de club, die spreekt van ,,vreselijk nieuws." Ook zijn 18-jarige broer Isay heeft het ongeval niet overleefd.
De snelle en veelscorende spits werd gezien als een groot talent. Komend seizoen zou hij beginnen bij Ajax Onder 17. ,,Ajax is diep geraakt door het tragische overlijden van jeugdspeler Noah Gesser. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie, vrienden en nabestaanden", meldt de club.
IJsselstein
Het verkeersongeval gebeurde vrijdagavond op de Weg der Verenigde Naties in IJsselstein. Een personenauto, waarin Gesser zat, raakte waarschijnlijk op de verkeerde weghelft en botste frontaal op een taxibusje.
Volgens de politie zijn de slachtoffers 16 en 18 jaar, komen ze beide uit IJsselstein en uit hetzelfde gezin. Verder worden geen mededelingen gedaan.
De bestuurder van het taxibusje is naar het ziekenhuis gebracht, maar hij was fysiek in orde, meldde de politie eerder.
Minuut stilte
Bij de oefenduels van Ajax 1 en Jong Ajax wordt zaterdagmiddag stil gestaan bij het ,,vreselijke nieuws", meldt Ajax. Er wordt een minuut stilte gehouden voor de wedstrijden van start gaan en de spelers van Ajax dragen rouwbanden. Daarnaast zullen op sportcomplex de Toekomst de vlaggen halfstok worden gehangen. ,,Ajax is diep geraakt door deze tragische gebeurtenis. De club wenst de naasten alle sterkte bij het verwerken van dit onmetelijke verlies", schrijft de club op de website.
Wazzer gebeurt dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:33 schreef SOG het volgende:
Sneu, maar gelukkig hebben ze niemand meegenomen en komt die tegenligger er zonder kleerscheuren vanaf.
Zal een deftig ongeval zijn geweest dan. Niets van meegekregen verder.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:34 schreef Hathor het volgende:
Ik had gisteren al op regionaal nieuws gezien dat er twee doden waren gevallen bij een ongeluk in Ijsselstein, alleen was het toen nog niet bekend dat het een jeugdspeler van Ajax betrof. Triest weer.
Ik neem aan dat dat die frontale aanrijding was tussen een auto en een taxibusje....quote:
Misschien ligt het aan mij, maar dit klinkt een beetje alsof je de conclusie hebt getrokken dat deze aanrijding de bestuurder echt verweten kan worden (bijv. alcohol, veel te hard rijden, etc), maar volgens mij is dat niet bekend toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:33 schreef SOG het volgende:
Sneu, maar gelukkig hebben ze niemand meegenomen en komt die tegenligger er zonder kleerscheuren vanaf.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
Op de andere weghelft kom je niet zomaar terecht. Gezien de leeftijd zou het me niet verbazen als er hier een telefoon in het spel is geweest...... triest. Gelukkig leeft de inzittende van de andere auto nog.
En jij spoort niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
Op de andere weghelft kom je niet zomaar terecht. Gezien de leeftijd zou het me niet verbazen als er hier een telefoon in het spel is geweest...... triest. Gelukkig leeft de inzittende van de andere auto nog.
Uitwijken voor een onverwacht overstekend dier, kind, onwel geworden, etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg niet meteen dat je niet spoort hoor maar zulke speculaties zijn altijd wel een beetje gevaarlijk. Met name als het niet klopt is het ontzettend pijnlijk voor nabestaanden. Zoiets heb ik ooit meegemaakt toen de vader van twee bekenden van mij met een hele dure, snelle auto verongelukte. Toen dat in het nieuws kwam waren er gelijk tientallen/honderden mensen die reageerden dat ie wel te snel gereden zou hebben, een sukkel was die wel geld had maar geen rijskills, waarschijnlijk dronken was na getennist te hebben, dat soort verhalen. Hij kreeg echter tijdens het rijden een hartaanval en belandde in het water.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:06 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik zeg niet meteen dat je niet spoort hoor maar zulke speculaties zijn altijd wel een beetje gevaarlijk. Met name als het niet klopt is het ontzettend pijnlijk voor nabestaanden. Zoiets heb ik ooit meegemaakt toen de vader van twee bekenden van mij met een hele dure, snelle auto verongelukte. Toen dat in het nieuws kwam waren er gelijk tientallen/honderden mensen die reageerden dat ie wel te snel gereden zou hebben, een sukkel was die wel geld had maar geen rijskills, waarschijnlijk dronken was na getennist te hebben, dat soort verhalen. Hij kreeg echter tijdens het rijden een hartaanval en belandde in het water.
Een buurmeisje (14) had haar vriendinnetje de avond daarvoor in haar armen zien sterven nadat ze door een dronken bestuurder aangereden was, ze kwam eigenlijk even bij ons "vluchten" omdat ze thuis helemaal sufgebeld werden en die heb ik toen ook al gewaarschuwd vooral niet op social media te kijken, hier was toen een topic waarin ook al stond dat die meiden waarschijnlijk wel bezopen op de fiets hadden gezeten en uiteraard vooral de vraag waarom ze nog buiten waren, alsof het eigen schuld was dat ze onderweg naar huis doodgereden was.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:06 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik zeg niet meteen dat je niet spoort hoor maar zulke speculaties zijn altijd wel een beetje gevaarlijk. Met name als het niet klopt is het ontzettend pijnlijk voor nabestaanden. Zoiets heb ik ooit meegemaakt toen de vader van twee bekenden van mij met een hele dure, snelle auto verongelukte. Toen dat in het nieuws kwam waren er gelijk tientallen/honderden mensen die reageerden dat ie wel te snel gereden zou hebben, een sukkel was die wel geld had maar geen rijskills, waarschijnlijk dronken was na getennist te hebben, dat soort verhalen. Hij kreeg echter tijdens het rijden een hartaanval en belandde in het water.
vandaar dat ik zeg 'zou het me niet verbazen'. Ik zeg niet dat het de waarheid is, maar zou zomaar een optie kunnen zijn. En inderdaad, de opties die jij schetst zouden ook zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Uitwijken voor een onverwacht overstekend dier, kind, onwel geworden, etc.
Klopt, snap ik. Vandaar dat ik ook aangaf 'zou me niet verbazen'. Er zijn tal van andere opties waarom dit trieste ongeluk heeft kunnen gebeuren. Feit is wel dat de betreffende auto op het andere wegdek is beland. Zo triest voor de nabestaanden dit, heel erg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:06 schreef Raw85 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |