abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216064647
Met ziggo hadden wij van die ziggo pods. Die werkte prima, op iedere verdieping 1 (had ze wel bekabeld aangesloten)
pi_216064668
al 3 pagina's vol over WiFi-geneuzel _O-

Jezus, ik dacht dat ik per ongeluk op het immer treurige Tweakers was beland :')

BACKHAUL BACKHAUL, DENK OM JE BACKHAUL ~O>

"Jamaar ik heb m'n modem in bridge staan" - GOED ZO, WIL JE EEN LINTJE OF EEN STICKER? 14.gif
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_216064688
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 09:47 schreef Het_Bokje het volgende:

Jezus, ik dacht dat ik per ongeluk op het immer treurige Tweakers was beland :')

"Jamaar ik heb m'n modem in bridge staan" - GOED ZO, WIL JE EEN LINTJE OF EEN STICKER? 14.gif
Oke en nu?
pi_216064735
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef 111210 het volgende:

[..]
Oke en nu?
dat TS gewoon ZiGGo moet bellen en met z'n poten van de instellingen moet afblijven
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_216224330
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef 111210 het volgende:
Met ziggo hadden wij van die ziggo pods. Die werkte prima, op iedere verdieping 1 (had ze wel bekabeld aangesloten)
Bekabeld access points aansluiten werkt altijd beter, want dat meshen of repeaten kost hoe dan ook vermogen die je dan niet meer kwijt kunt aan het leveren van wifi aan de apparaten die dat nodig hebben.

Persoonlijk ben ik niet meer zo'n fan van Unifi/Ubiquity spul en zou ik nu veel liever voor HPE Aruba gaan, maar ieder het zijne natuurlijk.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_216224998
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Bekabeld access points aansluiten werkt altijd beter, want dat meshen of repeaten kost hoe dan ook vermogen die je dan niet meer kwijt kunt aan het leveren van wifi aan de apparaten die dat nodig hebben.

Persoonlijk ben ik niet meer zo'n fan van Unifi/Ubiquity spul en zou ik nu veel liever voor HPE Aruba gaan, maar ieder het zijne natuurlijk.
Tja die ziggo pods krijg je natuurlijk gratis bij een abo en het werkt zelfs zo makkelijk dat een digibeet hier ook mee overweg kan
  Moderator donderdag 9 januari 2025 @ 10:16:24 #132
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216225007
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 09:47 schreef Het_Bokje het volgende:

Dusss....je opent, in DIG, een topic dat gaat over thuisnetwerkmogelijkheden, leest dan toch door en besluit dan om een bijdehandte opmerking te plaatsen, in plaats van het topic weer te verlaten.

Chapeau.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_216225110
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:54 schreef Fleischmeister het volgende:
Hier ook eigen router, maar als je budget beperkt is en je gewoon betere Wi-Fi ontvangst wil hebben zou je ook gewoon een enkele access point kunnen kopen en de Ziggo box in router mode kunnen laten staan en daar gewoon alleen de Wi-Fi op uitschakelen.
Zo heb ik het ook gedaan. Ziggo-modem is nog steeds router. Wifi ervan staat uit. Via kabel een TP-Link accesspoint centraal in huis en dat serveert Wifi in en achter het huis.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_216229573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:15 schreef 111210 het volgende:

Tja die ziggo pods krijg je natuurlijk gratis bij een abo en het werkt zelfs zo makkelijk dat een digibeet hier ook mee overweg kan
Klopt volledig. En ik ben het ook heel erg met je eens.

Ik vind het alleen zo jammer dat het goedkoop TP-Link spul is. Van TP-Link is helaas bekend dat het al meerdere malen de veiligheid van zijn producten niet op orde heeft.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')