Oh. Maar na de winterstop waren het 2 maanden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerste helft 19/20 was juist ontzettend matig. Toen werd ie fit en speelde een goede tweede seizoenshelft tot de coronabreak. Begin vorig seizoen was ook goed maar sinds ongeveer na Ajax-uit is het echt schandalig slecht. Zelfs voor Feyenoord vind ik dit ongekend.
Hartjes lijkt mij er fysiek nog echt niet klaar voor. Zou hem rustiger brengen, maar voor volgend seizoen wel een optie ja. Betekent dat je wat mij betreft mag huren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zou Burger wel graag op de plek van Fer zien nu. Anders Hartjes, als Slot in Burger vooral een LCV ziet.
Burger kan toch wel controlerend spelen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hartjes lijkt mij er fysiek nog echt niet klaar voor. Zou hem rustiger brengen, maar voor volgend seizoen wel een optie ja. Betekent dat je wat mij betreft mag huren.
Burger vind ik geen CVM.
Nee maar serieus dit slaat toch nergens op hij komt aan als nieuwe trainer en wijst twee matige spelers aan zo van jullie spelen altijd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, #ExitSlot omdat Antonucci en Burger niet spelen! !!!!!!!111!
Ik kan mij herinneren dat @aTypisch extreem autistisch werd toen ik het niet leuk vond dat onze voormalig aanvoerder een shirtje aan zo’n jochie gaf, omdat je vervolgens honderden van die borden krijgt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
Er staat nu zelfs een kutkind met een mag ik je shirt bordje omhoog tijdens de wedstrijd
De gracht in gooien
Mwah, mist wel wat essentiële kwaliteiten om het spel te verdelen. Heeft ook een beroerde draaicirkel, wat hem als CV minder opbreekt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Burger kan toch wel controlerend spelen?
Wanneer heeft KAE zijn shirtje weggegeven?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat @:atypisch extreem autistisch werd toen ik het niet leuk vond dat onze voormalig aanvoerder een shirtje aan zo’n jochie gaf, omdat je vervolgens honderden van die borden krijgt.
typischgod
Het is niet heel spannend inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:57 schreef Caland het volgende:
Nu vind ik oefenwedstrijden vaak al dodelijk saai, maar dit is wel heel erg
Hij werd toen ook opgeroepen voor Oranje en dat leek me destijds terecht. De coronaperiode heeft hem echt geen goed gedaan iddquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verzin toch niet dat Fer in 2020 nog best een prima speler was?
Wat is er in hemelsnaam aan de hand joh
Ja, echt heel opvallend inderdaad. Ben heel benieuwd naar de redenen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Burger dus de voorkeur op LCV ten opzichte van Hendriks, die rechtsback staat. Dat vind ik opvallend.
Klopt, maar daarbij zit ik af te tellen tot ie zich kapot rent opnieuwquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Conteh bevalt ook wel, paar hele sterke acties op snelheid er langs.
Precies ja. En dan laten staan om verder vertrouwen op te doen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:01 schreef Qarrad het volgende:
Elke keer hoop je dat één van die twee (Bozenik of Bannis) toch de ban breekt en wat laat zien hè...
Nu dus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, maar daarbij zit ik af te tellen tot ie zich kapot rent opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |