SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel goeie tetten zo te zien. Maar over 2 jaar zo vet als bagger waarschijnlijkquote:
regelmatig lekkages mee gefixtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:24 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)olympisch-brons.html
waar condooms al niet goed voor zijn
oke..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
rege
[..]
regelmatig lekkages mee gefixtwerkt soms beter dan Wencon
Ik zie er weinig van eigenlijk. Nou net het surfen was eigenlijk het eerste dat ik live gezien heb. Meestal moet ik werken (of ik durf niet te kijken omdat het toch wel weer mis zal gaan voor de Nederlandersquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:36 schreef Karzai het volgende:
Dat gesport op tv komt me ook de keel uit
Dafuqquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:37 schreef mschol het volgende:
KLB / Moedermelk heet vanaf nu: Mensenmelk
Het maakt mij niet zoveel uit of ze winnen of verliezenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie er weinig van eigenlijk. Nou net het surfen was eigenlijk het eerste dat ik live gezien heb. Meestal moet ik werken (of ik durf niet te kijken omdat het toch wel weer mis zal gaan voor de Nederlanders)
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:37 schreef mschol het volgende:
KLB / Moedermelk heet vanaf nu: Mensenmelk
Is die niet een beetje saaiig?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
wat een man is het ook [ afbeelding ]
https://9gag.com/gag/anQ0L0B
nee johquote:
Geen lieve schattige chihuahua met kraaloogjes, ook geen fiere Ierse Wolfshond maar zo'n gezinshond die gaat kwispelen als je op zijn staart gaat staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh![]()
Dit is de kers op de taart. het neusje op de zalm. Volgens mij ook gewoon iemand met een echt goed karakter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |