Bedanktquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:35 schreef Dingest het volgende:
Gefeliciteerd, sterkte en succes d'rmee, daNpy!![]()
Rond Ring/Adenau merk je weinig. Alleen extreem veel leger, THW en hulpdiensten op de weg. Ahrtal was bizar. Metershoge stapels verwrongen caravans, hele delen van dorpen compleet weg, geen camping meer over.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:47 schreef daNpy het volgende:
Leuk
Hoe is het daar in de buurt? Nog veel schade of is het normale leven alweer enigszins hervat, met name in Ahrtal e.o.?
Zat wel te overwegen eind september of begin oktober een lang weekend die kant uit te gaan. Is de B257 uberhaupt begaanbaar? Of ben je via de B258 gereden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rond Ring/Adenau merk je weinig. Alleen extreem veel leger, THW en hulpdiensten op de weg. Ahrtal was bizar. Metershoge stapels verwrongen caravans, hele delen van dorpen compleet weg, geen camping meer over.
Ja, dat zeggen zequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:33 schreef Paladijn het volgende:
Gefeliciteerd met de kleine daNpy!
"Je krijgt er zoveel voor terug"
De B257 is begaanbaar. Wel hele stukken nog maar 1 baan en/of offroad. Zou hem vermijden. Ze willen er nu geen toeristen ook. 61 is vanaf Kerpen tot de 565 helemaal dicht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zat wel te overwegen eind september of begin oktober een lang weekend die kant uit te gaan. Is de B257 uberhaupt begaanbaar? Of ben je via de B258 gereden?
Collega's die je erop wijzen dat je weer melkvlekken op je schouder hebt enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze
Heb volgende week maar een extra weekje vakantie gepakt dus
Zag het net ja, zal al even met google maps + traffic te kijken... damn. Als we gaan wordt het waarschijnlijk weer een huisje voor vier dagen in Ediger-Eller/Cochem. Meteen even wat wijn halen en wat mooie routes rijden. Daar valt het mee qua schade voor zover ik begreep.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De B257 is begaanbaar. Wel hele stukken nog maar 1 baan en/of offroad. Zou hem vermijden. Ze willen er nu geen toeristen ook. 61 is vanaf Kerpen tot de 565 helemaal dicht.
Ik had 3 weken vakantie genomen. 1 augustus was ie uitgerekend, dan zou ik 1 week vooraf hebben en 2 weken erna. Daarna het geboorteverlof (1 week, dus 4 weken totaal) en vanaf volgende week zou ik 25 weken lang, 1 dag per week opnemen. Hij kwam echter pas 11 augustus, die treuzelaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Collega's die je erop wijzen dat je weer melkvlekken op je schouder hebt enzo
En een extra weekje? Tegenwoordig heb je wettelijk vier weken als mogelijkheid toch? (Bij ons zelfs zeven weken 70% doorbetaald... bizar)
Nu niet geweest maar de Moezel is niet hoger gekomen dan winters hoog water, alleen wat parkeerplaatsen blank.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zag het net ja, zal al even met google maps + traffic te kijken... damn. Als we gaan wordt het waarschijnlijk weer een huisje voor vier dagen in Ediger-Eller/Cochem. Meteen even wat wijn halen en wat mooie routes rijden. Daar valt het mee qua schade voor zover ik begreep.
Ik vertoef al een weekje net ten zuiden van je. Bordje braboland is dichterbij dan gelreland.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:17 schreef Anne het volgende:
Helaas. Nog een weekje werken.
Maar dan wel, vakantie! Zonder Formule 1
.
Begint met een ? En eindigt op ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik vertoef al een weekje net ten zuiden van je. Bordje braboland is dichterbij dan gelreland.
Het ligt vlakbij Zeeland en magielandquote:
Ow. Dat is wel een klein beetje uit de buurtquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:11 schreef lipje het volgende:
[..]
Het ligt vlakbij Zeeland en magieland
Iets zuidelijker, zeg maar 40 kmquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Dat is wel een klein beetje uit de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |