De geur, denk ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:55 schreef potjecreme het volgende:
Wat is het nut van auto parfum? Ik snap het niet.
Je auto lekker laten ruiken natuurlijk papoeatje.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:55 schreef potjecreme het volgende:
Wat is het nut van auto parfum? Ik snap het niet.
Zijn dat die houten blokjes op die ventilatierooster die je op Youtube heel veel ziet in de auto?quote:
Ja dat zijn houtenblokjes… en je laatste vraag is dom.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zijn dat die houten blokjes op die ventilatierooster die je op Youtube heel veel ziet in de auto?
Ik wist al nooit wat dat was. Is dat een ritueel ofzo?
Domme vragen bestaan niet. Ik snap serieus het nut er niet van?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ja dat zijn houtenblokjes… en je laatste vraag is dom.
Het nut is dat je auto naar een (lekker) geurtje ruikt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Ik snap serieus het nut er niet van?
ok opgezocht en het is dus een geurapparaat iddquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het nut is dat je auto naar een (lekker) geurtje ruikt.
Snap je dat echt niet? Want staat gewoon op de verpakking.
Maar waarom zou je dit willen? Een auto hoort naar olie en benzine te ruiken, niet naar organische witte thee!quote:Een exclusief autoparfum op basis van Witte Lotus & Organische Witte Thee
Maak je auto tot je tweede huis met dit exclusieve autoparfum, geactiveerd door de luchtstroom uit de blower
Combineert de zoet, bloemige aroma van Witte Lotus met de verfrissende kracht van Witte Thee
Gaat 6-8 weken mee afhankelijk van gebruiksconditie
Ik maak nog altijd zelf uit waar mijn auto naar hoort te ruiken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ok opgezocht en het is dus een geurapparaat idd
[..]
Maar waarom zou je dit willen? Een auto hoort naar olie en benzine te ruiken, niet naar organische witte thee!
Rij jij een Ford uit 1932 ofzo?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ok opgezocht en het is dus een geurapparaat idd
[..]
Maar waarom zou je dit willen? Een auto hoort naar olie en benzine te ruiken, niet naar organische witte thee!
Nee dikke BMW jonk! Ga altijd even onder de motorkap snuiven na het rijden, intens genotquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rij jij een Ford uit 1932 ofzo?
Ik vind persoonlijk vrij kort. Maar dat kan ook aan de geur liggen. Ik heb altijd Sakura en die is wat zachter qua geur.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:21 schreef Mubassie het volgende:
Oke, Rituals eens proberen dan maar. Hoe lang gaat zo'n staafje ongeveer mee?
Letterlijk een post boven jequote:Op maandag 23 augustus 2021 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben dus de enige met ambipur met vloeibare parfum voor aan de ventilatierooster? Gaan best aardig lang mee vind ik.
Je noemde geen naam en dus ja eroverheen gelezen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Letterlijk een post boven je
Glas? Voor in de auto?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 06:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je noemde geen naam en dus ja eroverheen gelezen.Jij heb trouwens een heel ander dingetje dan ik, de mijne is van glas met vloeibare parfum erin.
Ja heb wel eens zo een dingetje gehad, gaat niet erg lang mee vind ik. (was wel origineel Ambipur).quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 07:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Glas? Voor in de auto?
Mijn dingetje is idd een ander merk en van plastic. Maar wel vloeibaar parfum
Ik dacht dat je een grap maakte, maar die lui verkopen inderdaad autoparfum.quote:
Mijn ervaring is dat die van mij langer mee gaan dan die van jou.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga er altijd vanuit dat die parfums maar kort ruiken en wil er dus niet teveel geld aan uitgeven.
Daar zijn raampjes voor uitgevonden, om 2 van de 3 luchtverfrissers eruit te mikken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik stapte afgelopen week bij mijn nichtje in de auto, ze had 3 verschillende luchtverfrissers in haar auto, er hing echt zo'n chemische geur waar je koppijn van krijgt
Het miljeu?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar zijn raampjes voor uitgevonden, om 2 van de 3 luchtverfrissers eruit te mikken.![]()
Dit ja, gewoon een geurboompje van 2 euro bij de action en klaarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga er altijd vanuit dat die parfums maar kort ruiken en wil er dus niet teveel geld aan uitgeven.
Die dingen heb ik ook gehad, van de Action (oa dunlop). Kan niet zeggen dat ik er tevreden over was qua duur.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit ja, gewoon een geurboompje van 2 euro bij de action en klaar
Gewoon Abre Magique, blijft wel vier weken hangen, dikke primaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die dingen heb ik ook gehad, van de Action (oa dunlop). Kan niet zeggen dat ik er tevreden over was qua duur.
Ik zal hier eens naar kijken, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon Abre Magique, blijft wel vier weken hangen, dikke prima
Goeie reclamequote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:27 schreef Kevin-rij het volgende:
Ik gebruik al een hele lange tijd de autoparfums van Esterperfumes. Echt hele fijne parfums en ik zelf zal noooit meer een andere nemen. Ziet er leuk uit en gaat lekker lang mee. Je kunt ze via hun eigen website bestellen (esterperfumes.com) of via bol.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |