abonnement Unibet Coolblue
pi_200768868
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 09:30 schreef pvdplanet het volgende:
Heb het huis al luchtdicht afgetaped
Mijn buurman wel en ik heb al een tijdje niks van hem gehoord
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200768941
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:16 schreef Borisboemboem het volgende:
Meeste virussen willen zelf ook blijven leven/zich voortplanten... Niet zo handig met een dode gastheer.
Een virus wil niet muteren en kiest hier niet voor en kan niet bepalen welke mutatie er optreedt. De kans op een mutatie die het virus uiterest dodelijk maakt is even groot als een mutatie die geen meetbare effecten heeft.
Tot maart dit jaar zijn er al meer dan 5 duuzend mutaties gevonden. Er zijn ook al 3 mutaties op het deltavariant gevonden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200768986
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Uiteraard, we zijn geneigd tot antropomorfiseren om tot begrip te komen, maar ik verbaas me altijd hoeveel moeite het veel mensen kost om dat teleologisch denken los te laten, zeker wanneer het over evolutie gaat. Ik vraag me af of dat door onze ingeslepen aristotelische denkkaders komt.
Ik denk eerder aan een beperking van deze mensen zelf.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:04:17 #54
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200769335
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 09:30 schreef pvdplanet het volgende:
Heb het huis al luchtdicht afgetaped
Is juist iets wat je niet moet doen. En het helpt niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:25:54 #55
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_200771055
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:27 schreef myShizzle het volgende:Ben nog bezig al het negatieve nieuws rond dubbel-pfizer-gevaccineerden te verwerken, since i'm one of 'em
Wat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')