SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Mooi zoquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
morgen in ieder geval gewoon op vakantie, geen positieve testen gelukkig bij de heren
Ik ben heel relaxed hoor, maar dat jij het daar in deze sc nul keer over hebt gehad is gewoon niet waar, zie ook de reactie van Ama en Frantic.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe even relaxed ik heb het daar NUL keer over gehad.
[..]
Nou dat dat oude stadsbussen uit Amsterdam en Utrecht waren die er nog net zo uit zagen als toen ze daar in de jaren '80 rond reden en zo
Oh ok, kan daar niet over meepratenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wel want ben heel erg netjes dus kan dat niet zomaar random in huis leggen ergens. 😂
quote:
Je leest over het belangrijkste heen, ergens in februari dit jaar wilden twee personen hier dat speeltje ruilen voor een baanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben heel relaxed hoor, maar dat jij het daar in deze sc nul keer over hebt gehad is gewoon niet waar, zie ook de reactie van Ama en Frantic.
Ah zo.Ja overal wel in de wat kleinere dorpjes in Albanie. Ik houd echt van die bussen. Maar zijn vooral korte afstand lijnen, dus zit er zelf bijna nooit in.
Misschien heb ik het er 1 of 2 keer over gehad. Maar jij begint over 30. Dat slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben heel relaxed hoor, maar dat jij het daar in deze sc nul keer over hebt gehad is gewoon niet waar, zie ook de reactie van Ama en Frantic.
Ah zo.Ja overal wel in de wat kleinere dorpjes in Albanie. Ik houd echt van die bussen. Maar zijn vooral korte afstand lijnen, dus zit er zelf bijna nooit in.
Ohja dat ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je leest over het belangrijkste heen, ergens in februari dit jaar wilden twee personen hier dat speeltje ruilen voor een baan
Heb dat ook wel eens in een ander land gezien, weet alleen niet meer waar. Niet Albanie in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou dat dat oude stadsbussen uit Amsterdam en Utrecht waren die er nog net zo uit zagen als toen ze daar in de jaren '80 rond reden en zo
Ik maakte een grapje. Sorry hoor, je zegt heb ik wel eens verteld dat...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heb ik het er 1 of 2 keer over gehad. Maar jij begint over 30. Dat slaat gewoon nergens op.
My brain is still functioningquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat ook nog inderdaad.Maar we horen het nu voor het eerst.
Je had foto's gepost dat je zo'n ei in je lunchtrommel had op je eerste werkdag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Jij bent bij tijd en wijle ook gewoon een respectloos kutfiguur. Die kutten zorgen ervoor dat je kind het een en ander wordt bijgebracht in de zin van kennis, sociale omgang en samenleving.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen wat die kutten van me denken?
Ook inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had foto's gepost dat je zo'n ei in je lunchtrommel had op je eerste werkdag.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij bent bij tijd en wijle ook gewoon een respectloos kutfiguur. Die kutten zorgen ervoor dat je kind het een en ander wordt bijgebracht in de zin van kennis, sociale omgang en samenleving.
Dat je daar zo neerbuigend over doet vind ik gewoon respectloos.
Ja klopt wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij bent bij tijd en wijle ook gewoon een respectloos kutfiguur. Die kutten zorgen ervoor dat je kind het een en ander wordt bijgebracht in de zin van kennis, sociale omgang en samenleving.
Ik val er wat rauw in maar dit gaat niet over de opvang mag ik hopen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dank uquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt wel.
Ik zal mijn leven beteren.
Ze bepalen ook het schooladvies van je kind. Dus als jij een beetje de stoere lul gaat uithangen op ouderavonden kan het zomaar zijn dat ze je kind een niveau te laag plaatsen omdat ze een hekel aan je hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |