SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Advocaat is alleen lekker OVER ijsmet hagelslag
Zal die wel een hoop kwijt zijnquote:
Vlokken mag ookquote:
een bolletje ofzo vind ik wel lekker maar dan ben ik wel klaar voor een tijdje.. advocaat vroeger wel eens gegeten/gedronken, toen vond ik het wel oke.. nu? geen ideequote:
Kom je een huisgemaakt advocaatje doen dan als je ind e buurt bentquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het best lekker, het staat alleen heel laag op mijn meeneemlijstje.
Ben jij geen Nederlander?quote:
Het ligt een beetje uit de route, maar áls...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kom je een huisgemaakt advocaatje doen dan als je ind e buurt bentmn ma maakt dat zelf
Vlokkenquote:
Vuige nonsens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Chocola is gewoon vies [ afbeelding ]
ik ben geen fan van hele pure chocolade of blokken chocola, chocolapeoducten. (vlokken, hagelslag) vind ik in mate prima te etenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Chocola is gewoon vies [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ligt een beetje uit de route, maar áls...
Olvarit?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
standaard op voorraad
Een fles babykots?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
standaard op voorraad
Pus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
standaard op voorraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |