abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2003 @ 11:46:18 #1
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_8170597
.. zonder veel lichaamsvet erbij te krijgen?

Zijn er ook goedjes waarmee je wat aan kan komen zonder dat je veel lichaamsvet erbij krijgt? Ik ben nu iets van 1m90, en weeg 68.5 kilo. Kortom; ik zie er bijna uit als magere hein Ik ben zo heftig magerder geworden toen ik keelontsteking had en een week niet gegeten had. (Eerder woog ik nog een respectable 75 kilo) Die keelontsteking is nu zo'n maand weg en ik eet nu alweer een maand normaal, ik snoep niet, ik eet niet vet, en train elke dag (Niet cardio, maar hardlopen, wat gewichtoefeningen thuis, push-up's en sit-up's en dan 1 keer in de week sportschool) Deed ik eerder ook, maar ik blijf er zo mager uitzien (ben sinds ik weer normaal eet nog maar 1 kilo aangekomen. Dus heeft iemand hier ook nog tip's of links voor?

Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_8170631
Veel eten en sporten(zwemmen ofzo). Je krijgt zo meer spieren en aangezien spieren zwaarder wegen dan vet, wordt je ook zwaarder zonder dik te worden
pi_8170670
Moet je pilletjes zoals mass-appeal gaan slikken. Of creatine en dan aan de krachttraining... Dan groei je wel.... Veel proteïne is ook goed voor spiervorming natuurlijk....
Kijk uit malloot: een kokosnoot!!!
pi_8170684
Gewoon ff geduld hebben, je komt wel weer terug op je oude gewicht.
Je moet wel zorgen dat je meer calorien binnenkrijgt dan dat je verbruikt.
pi_8170702
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:50 schreef Sjaak-S het volgende:
Moet je pilletjes zoals mass-appeal gaan slikken. Of creatine en dan aan de krachttraining... Dan groei je wel.... Veel proteïne is ook goed voor spiervorming natuurlijk....

Doe het nou maar gewoon zonder deze troep en ga gewoon vaak naar de sportschool gaan..

M'n vriend wilde ook aankomen en die ging elke dag naar een goede sportschool waar hij een persoonlijk trainschema kreeg.. binnen no time was hij een paar kilo aangkomen in de vorm van spier...

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 29-01-2003 11:52]

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 29 januari 2003 @ 11:51:57 #6
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_8170710
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:50 schreef Sjaak-S het volgende:
Ubermass.

Wat een crap.

pi_8170733
http://fit4tennis.com/massappeal.htm
zit dus ook creatine in..... Wel duur spul trouwens..
pi_8170755
meer bier drinken!
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_8170757
goed eten, dus 5 a 6 maaltijden per dag. en als je toch traint maak er dan 3 dagen van. en dan kan je creatine slikken sochtend en savonds bij het eten. dat is goed voor de spieren om op te bouwen. (2maanden slikken en dan weer 1 maand stoppen ofzo) jij doet cardio fitness, hardlopen enzo dat verbrand veel vet. dus denk meer aan traning mert gerwichten langzame herhalingen enzo.
geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
  woensdag 29 januari 2003 @ 11:54:55 #10
38623 Sjaak-S
Aka. Henk T.
pi_8170763
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:51 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Ubermass.

Wat een crap.

Tsja ik doe het zelf ook zonder voedingssuplementen, maar het werkt wel... Mun neef is daar fanatiek mee bezig en de spiervorming/spierherstel gaat er veel sneller mee... Tis ook niet zoiets als anabolen.....
  woensdag 29 januari 2003 @ 11:58:09 #11
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_8170806
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:54 schreef Sjaak-S het volgende:

[..]

Tsja ik doe het zelf ook zonder voedingssuplementen, maar het werkt wel... Mun neef is daar fanatiek mee bezig en de spiervorming/spierherstel gaat er veel sneller mee... Tis ook niet zoiets als anabolen.....

Ik doe het toch liever op de normale vertrouwde manier met alleen fitness. Zijn er ook bijwerkingen van dat spul.?
  woensdag 29 januari 2003 @ 11:58:34 #12
38623 Sjaak-S
Aka. Henk T.
pi_8170811
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:54 schreef Dragonfly het volgende:
meer bier drinken!
Zonder vet

Maar hoe dan ook heb je wel gelijk.....

pi_8170812
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:54 schreef Dragonfly het volgende:
meer bier drinken!
Heb ik ook gedaan, ben in een jaar meer dan 10 kilo aangekomen Maar ik kan je zeggen, je kan beter spierweefsel kweken dan vet. Dat ziet er toch net eens stuk leuker uit... Misschien moet je als je hardloopt eens van die gewichtjes vasthouden, ik ben de naam even kwijt, maar dat schijnt ook nog wel iets te werken. En het allerbelangrijkste, krijg voldoende calorieen binnen.
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
  woensdag 29 januari 2003 @ 12:00:06 #14
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_8170838
quote:
Warnings: Not for use by children, pregnant women or lactating women. Consult your physician before using this product if you have any medical conditions. Do not take if you have kidney disease, muscle disease or are on a protein-restricted diet. Discontinue immediately if allergic symptoms develop. Keep out of the reach of children. Store in a cool, dry place.
Die keelontsteking had ik dus door pfeiffer Zou dat in combinatie met m'n lever wel goed gaan dat spul? En is't eigk wel legaal en volledig te vertrouwen? Ik ben ook wel van plan vaker naar de sportschool te gaan. En dat creatine? Het klinkt alsof er risico's aan zitten, weet iemand daar wat over? Ik had toen ik klein was ook ooit een pot met spul dat moest je oplossen in melk. Dat had iets met eiwitten te makken.. Weet iemand of dat soort spul nog bestaat? Dat was lekker en dat werkte goed, en ik vetrouw die zooi ook wel
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  woensdag 29 januari 2003 @ 12:00:20 #15
38623 Sjaak-S
Aka. Henk T.
pi_8170842
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:58 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Ik doe het toch liever op de normale vertrouwde manier met alleen fitness. Zijn er ook bijwerkingen van dat spul.?

Niet dat ik weet, alleen dat je portemonnee sneller leeg raakt
pi_8170853
Ik ga nu een paar maanden naar de sportschool, en dat helpt echt...
Half jaartje geleden woog ik 60 kilo, en nu 74... En daar zit niet of nauwelijks vet bij!
pi_8170867
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:58 schreef Myster_E het volgende:

[..]

als jij echt goed resultaat wil zou ik zeker creatine gebruiken, dit is totaal niet schadelijk en is bewezen dat dit zeker helpt. zoek er eens naar op internet. op je spieren op te bouwen heb je eiwitten nodig, deze hoeveelheid haal je nooit uit je dagelijkse voeding (of je moet 30eiren of meer eten) dus dan is 1 zo'n pilletje een goede uitkomst.
een goede voeding is bijna de helft van een goed resultaat

[Dit bericht is gewijzigd door geit op 29-01-2003 12:03]

geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
pi_8170883
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:00 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Die keelontsteking had ik dus door pfeiffer Zou dat in combinatie met m'n lever wel goed gaan dat spul? En is't eigk wel legaal en volledig te vertrouwen? Ik ben ook wel van plan vaker naar de sportschool te gaan. En dat creatine? Het klinkt alsof er risico's aan zitten, weet iemand daar wat over? Ik had toen ik klein was ook ooit een pot met spul dat moest je oplossen in melk. Dat had iets met eiwitten te makken.. Weet iemand of dat soort spul nog bestaat? Dat was lekker en dat werkte goed, en ik vetrouw die zooi ook wel

Hey, dat heb ik nu dus ook. Ik zit op 72 kilo met 1.98 meter, dus ik ga hier maar eens goed opletten..............
Kan niet zeggen dat ik echt zin in sporten heb. Daarnaast is mijn Pfeiffer ook nog niet weg, dus da's sowieso niet zo handig.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 29 januari 2003 @ 12:02:28 #19
38623 Sjaak-S
Aka. Henk T.
pi_8170884
  woensdag 29 januari 2003 @ 12:03:47 #20
38623 Sjaak-S
Aka. Henk T.
pi_8170910
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:01 schreef geit het volgende:

[..]

als jij echt goed resultaat wil zou ik zeker creatine gebruiken, dit is totaal niet schadelijk en is bewezen dat dit zeker helpt. zoek er eens naar op internet. op je spieren op te bouwen heb je eiwitten nodig, deze hoeveelheid haal je nooit uit je dagelijkse voeding (of je moet 30eiren of meer eten) dus dan is 1 zo'n pilletje een goede uitkomst

idd.
uit die pagina van mass-appeal:
quote:
When dietary intake of these amino acids is inadequate, muscle protein is broken down into its individual amino acid constituents and utilized in other essential metabolic reactions within the body. This robs the muscle of much-needed protein and hinders proper muscle development.
dusss..
  woensdag 29 januari 2003 @ 12:05:21 #21
38623 Sjaak-S
Aka. Henk T.
pi_8170934
  woensdag 29 januari 2003 @ 12:07:30 #22
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_8170966
Pssssst
waterpolo
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_8170971
Pasta's, pasta's en nog ens pasta's. Daar zitten veel koolhydraten in. Dus zoveel mogelijk meergranen macaroni, spaghetti, lasagne, bami etc. Je zal zien dat je dan goed aankomt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  FOK!fossiel woensdag 29 januari 2003 @ 12:09:01 #24
2628 Karin
  woensdag 29 januari 2003 @ 12:09:59 #25
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_8171007
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:01 schreef geit het volgende:

[..]

als jij echt goed resultaat wil zou ik zeker creatine gebruiken, dit is totaal niet schadelijk en is bewezen dat dit zeker helpt. zoek er eens naar op internet. op je spieren op te bouwen heb je eiwitten nodig, deze hoeveelheid haal je nooit uit je dagelijkse voeding (of je moet 30eiren of meer eten) dus dan is 1 zo'n pilletje een goede uitkomst.
een goede voeding is bijna de helft van een goed resultaat

Zal eens kijken, maar ik heb heel weinig vertrouwen. Bedankt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')