quote:Kunnen ook wel een briefje op SW's rug plakken met 'Schop mij' erop.
Op woensdag 29 januari 2003 12:14 schreef Tierce het volgende:Dan schrijft bb het op z'n voorhoofd zodat we elke keer als we bb aankijken weer herinnert worden...
quote:En dat was? (ben nogal kort van geheugen)
Op woensdag 29 januari 2003 12:15 schreef Troel het volgende:[..]
Ik vind het wel heel lief van hem... Maar mijn tweede suggestie was beter...
quote:Wat was jouw tweede suggestie??
Op woensdag 29 januari 2003 12:15 schreef Troel het volgende:Ik vind het wel heel lief van hem... Maar mijn tweede suggestie was beter...
SW...
quote:Aha, dat is beter. Maar dan moet SW goftedomme wel op tijd komen. En niet de halve voetbalvereniging meenemen
Op woensdag 29 januari 2003 12:16 schreef CCCP het volgende:[..]
Kunnen ook wel een briefje op SW's rug plakken met 'Schop mij' erop.
quote:Hij heeft al twee SW is Kjoet-topics...
Op woensdag 29 januari 2003 12:14 schreef Cynic het volgende:[..]
Dat gaat niet lukken....
Kunnen we geen "SW is vet!" topic voor hem alleen openen?
quote:Had jij een tweede suggestie?
[b]Op woensdag 29 januari 2003 12:15 schreef Troel hetIk vind het wel heel lief van hem... Maar mijn tweede suggestie was beter...
quote:Op zoek naar een subtitel was mijn tweede...
Op woensdag 29 januari 2003 12:17 schreef Tierce het volgende:[..]
Wat was jouw tweede suggestie??
SW...
quote:Maar tegen de tijd dat SW d'r is is de rest niet helemaal nuchter meer
Op woensdag 29 januari 2003 12:16 schreef CCCP het volgende:Kunnen ook wel een briefje op SW's rug plakken met 'Schop mij' erop.
quote:Maar dan niet als GPD topic.....
Op woensdag 29 januari 2003 12:17 schreef Troel het volgende:[..]
Hij heeft al twee SW is Kjoet-topics...
quote:Die staat ongeveer gelijk aan de huidige topictitel qua niveau...
Op woensdag 29 januari 2003 12:17 schreef Troel het volgende:Op zoek naar een subtitel was mijn tweede...
quote:Daar gaat inderdaad elk plan de mist in. Ik mis eigenlijk wel een paar stukjes, vooral van later op de avond/middag (?)
Op woensdag 29 januari 2003 12:17 schreef Tierce het volgende:[..]
Maar tegen de tijd dat SW d'r is is de rest niet helemaal nuchter meer
,dus wordt het moeilijk dat briefje...
quote:Ranzige Roel en de SuperWebers...
Op woensdag 29 januari 2003 12:17 schreef Cynic het volgende:
Aha, dat is beter. Maar dan moet SW goftedomme wel op tijd komen. En niet de halve voetbalvereniging meenemen
quote:Zorg gewoon dat je het briefje van te voren al geschreven hebt...
Op woensdag 29 januari 2003 12:18 schreef Cynic het volgende:[..]
Daar gaat inderdaad elk plan de mist in. Ik mis eigenlijk wel een paar stukjes, vooral van later op de avond/middag (?)
quote:We hebben nog een met kerstverlichting versierde antenne bewonderd, we gingen steeds luider converseren, maar waar het allemaal over ging weet ik ook niet meer...
Op woensdag 29 januari 2003 12:18 schreef Cynic het volgende:Daar gaat inderdaad elk plan de mist in. Ik mis eigenlijk wel een paar stukjes, vooral van later op de avond/middag (?)
Hoofdzakelijk over frollie dacht ik...
quote:Maar dan moeten we er wel aan denken het op te plakken (geloof dat je toch een keer een meet moet bijwonen om de ernst van het probleem in te kunnen zien
Op woensdag 29 januari 2003 12:19 schreef Troel het volgende:[..]
Zorg gewoon dat je het briefje van te voren al geschreven hebt...
quote:En dat op dit tijdstip...
Op woensdag 29 januari 2003 12:19 schreef Cynic het volgende:
Ik zit helemaal alleen in dit lokaal, dat is ook onvoorstelbaar (of de geur van die asielzoekster van in de buszit nog aan me, en dan is het niet zo raar...........
Asielzoekster??
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:20 schreef Cynic het volgende:Maar dan moeten we er wel aan denken het op te plakken (geloof dat je toch een keer een meet moet bijwonen om de ernst van het probleem in te kunnen zien
)
quote:Ik meen me te herinneren dat we ook nog in een tuin hebben ge-urineerd (ahum
Op woensdag 29 januari 2003 12:20 schreef Tierce het volgende:[..]
We hebben nog een met kerstverlichting versierde antenne bewonderd, we gingen steeds luider converseren, maar waar het allemaal over ging weet ik ook niet meer...
Hoofdzakelijk over frollie dacht ik...
quote:Echt ranzig, en dat op de vroege ochtend
Op woensdag 29 januari 2003 12:21 schreef Tierce het volgende:[..]
En dat op dit tijdstip...
Asielzoekster??
quote:Hahahaha.... Als het echt zo erg is ga ik me denk ik verschrikkelijk vervelend gezien ik nooit zo heel veel alcohol nuttig sinds de laatste keer dat ik stuiter was (4 jaar geleden ofzo)
Op woensdag 29 januari 2003 12:20 schreef Cynic het volgende:[..]
Maar dan moeten we er wel aan denken het op te plakken (geloof dat je toch een keer een meet moet bijwonen om de ernst van het probleem in te kunnen zien
)
quote:Het is wel middag-pauze tijd natuurlijk
Op woensdag 29 januari 2003 12:22 schreef Tierce het volgende:
Is iedereen aan het eten
quote:Dat grote huis naast de school...
Op woensdag 29 januari 2003 12:22 schreef Cynic het volgende:
Ik meen me te herinneren dat we ook nog in een tuin hebben ge-urineerd (ahum) maar ik kon later het huis ook niet terug-herkennen toen ik er met SM een keer langs liep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |