SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt italiaans leren vriendquote:
Bella ciaoquote:
Ehmquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:32 schreef LTVDK het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)n-ossenaar~a082c8fe/
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top
graziequote:
Neusje snuiten en de hele kamer zit onder Venezolaans snot.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:32 schreef LTVDK het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)n-ossenaar~a082c8fe/
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top
Hoezo snuiten? Het loopt er gewoon zo uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neusje snuiten en de hele kamer zit onder Venezolaans snot.
ik vond hem een tijd lang een beetje een jankbal, maar hij heeft zich goed hersteld.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Vettel.In z'n Red Bull-dagen vond ik 'm maar meh, maar wat een toffe gast is dat geworden.
Nu ook een middelvinger naar Hongarije met z'n regenbooghelm.
Sinds die bij Ferrari weg is istie een stuk leuker gewordenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Vettel.In z'n Red Bull-dagen vond ik 'm maar meh, maar wat een toffe gast is dat geworden.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond hem een tijd lang een beetje een jankbal, maar hij heeft zich goed hersteld.
Van een blij helmpje opzetten gaat Orban niet bibberen, zeg dan "Wij gaan de Hongaarse staatskas niet spekken zolang de mensenrechten overtreden worden dus ik roep mijn collega's op om net als ik niet te starten"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eerder zeggen sinds 'ie wist dat 'ie elders ging rijden, denk dat dat een mentale knop omgezet heeft bij 'm.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds die bij Ferrari weg is istie een stuk leuker geworden
Deutschen haben keine Humor!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Helpt het denk ik ook wel dat 'ie zelf niet op de socials zit, als 'ie eens een actie uithaalt, hoor je dat pas als het al gedaan is, zoals dat bijenhotel.
En z'n humor staat me wel aan.
Mja, realisme.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een blij helmpje opzetten gaat Orban niet bibberen, zeg dan "Wij gaan de Hongaarse staatskas niet spekken zolang de mensenrechten overtreden worden dus ik roep mijn collega's op om net als ik niet te starten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |