Is de beste vandaagquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:20 schreef scrupuleus het volgende:
Guus mist een kans en toch is ie te goed voor dit team
Ja valt niet echt opquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is de beste vandaag
Beetje als een @:onlogisch tussen de zwakbegaafden
Haps die valt altijd over zijn eigen poten johquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:23 schreef H.FR het volgende:
Malaciadie zou ik trouwens wisselen voor Haps. Beetje snelheid erbij.
Dat doet hij wel op hoge snelheidquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haps die valt altijd over zijn eigen poten joh
Kennis van me appt net dat ie zich niet bewust was van hoe hij de wedstrijd beleefde tot ie opzij keek en zijn hond zich onder de koffietafel zag verstoppen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:23 schreef Wicky15 het volgende:
De tijden dat ik elke wedstrijd van Feyenoord keek en chagrijnig kon zijn om een nederlaag zijn al een paar jaar voorbij, maar wat heb ik medelijden met échte fans/supporters.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kennis van me appt net dat ie zich niet bewust was van hoe hij de wedstrijd beleefde tot ie opzij keek en zijn hond zich onder de koffietafel zag verstoppen.
Ach, snap de blijdschap wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
Nou alsof de champignons league is gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |