Die zal wel een wereldpot spelenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:58 schreef H.FR het volgende:
Luzern wordt appeltje eitje, want Wehrmann speelt daar basis en wij hadden 'm niet nodig.
Ik denk dat je die beter op 6 had kunnen hebben dan Fer/Toornstra. Maargoed.quote:
Ja, je mag zeker blij zijn. Je wint toch gewoon? Daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je mag alles vinden. Maar als je welke moeizame pot dan ook met een hattrick over de streep trekt kan je best blij zijn hoor. Ook al is de objectieve analyse dat het kut was.
Zeker vermoeiend. Als het rond de winterstop nog steeds kut is kan je concluderen dat dit systeem niet werkt bij ons.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:00 schreef Wicky15 het volgende:
Elke keer weer Advocaat erbij halen. Vermoeiend.
Er melden zich regelmatig clubs voor hem, ook in de tijden dat hij weinig speelt. Blijkbaar zien veel mensen er iets in dat ik niet heb kunnen ontdekken tot nu toe. Vandaar.quote:
Keihard lachen om onze verdediging ookquote:
In principe zou het bij elke club moeten werken. Neem aan dat zo'n Pedersen en Trauner er bewust op gescout zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker vermoeiend. Als het rond de winterstop nog steeds kut is kan je concluderen dat dit systeem niet werkt bij ons.
Til wel realistisch trouwens, geeft aan dat ie er ook 5 had kunnen maken.
Gezien de goals die wij weggeven lijkt me dat belangrijker dan een spits erbij. Dan kan je nog wel even met Bozenik/Linssen/Bannis.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:05 schreef Caland het volgende:
Alles staat of valt gewoon met een fatsoenlijke 6 als je zo wil spelen met dit team. Toornstra out, type El Ahmadi erin.
Een overwinning. Verder niet meer over praten.quote:
Op zich zou het wel fijn zijn als er iemand is die de aanval van de tegenstander eruit haalt (zonder geel te pakken).quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:05 schreef Caland het volgende:
Alles staat of valt gewoon met een fatsoenlijke 6 als je zo wil spelen met dit team. Toornstra out, type El Ahmadi erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |