Ja nu je het zegt het is een tijdje geledenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou wel erg leuk zijn. Ik mis je topics.
hier ga je dus matrassen van neukenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je vertellen.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Dan moet je ze vaker gebruiken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:16 schreef GGMM het volgende:
Ik moet daarvoor wel 7 sauzen in huis halen die ik maar één keer gebruik
Maar ik zeg nog geen nee @:maxi-mus
Dat is wel erg veel moeite ja. Misschien hebben je ouders nog wat te lenen of je vrienden? Of de onderburen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:16 schreef GGMM het volgende:
Ik moet daarvoor wel 7 sauzen in huis halen die ik maar één keer gebruik
Maar ik zeg nog geen nee @:maxi-mus
mosterdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het meeste wat er tussenstaat is voor vies dikke varkens
Ik heb zelf maar 1 saus in huis en dat is knoflooksausquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je dat soort sauzen nodig hebt eet je vooral vies eten
Wanneer begin je bij je nieuwe baas maat?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:22 schreef Caland het volgende:
Mensen die tosti’s op bruin brood prefereren kan ik niet serieus nemen in het leven.
mijn vriendin maakt dat spul zelf met wat zaanse mayo als basisquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar 1 saus in huis en dat is knoflooksaus
Heeft jouw vriendin ook wat Bitcoin?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn vriendin maakt dat spul zelf met wat zaanse mayo als basis
GENOT
Zelfde CEO, andere leidinggevende. Maar 6 september.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer begin je bij je nieuwe baas maat?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer begin je bij je nieuwe baas maat?
wat ga je doenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfde CEO, andere leidinggevende. Maar 6 september.
Wat een treurig geval is dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef GGMM het volgende:
Arme Scrup
Hij dacht dat iemand op zijn PM zat te wachten
Niet ontvangen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
PM van scrupudinges ontvangen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |