Niet haten op mijn hometownquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:07 schreef RamboDirk het volgende:
Een containerfeest is wel minder erg dan een feestje hebben bij preston palace in almelo.
Ja dat verwacht je ook niet na het eerste bericht gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dordrec(...)p-hem-valt~a1cec06b/
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh nee!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets? Als Tokkie is mijn interesse gewekt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:09 schreef Caland het volgende:
Preston palace is toch wel de tokkieplaats bij uitstek
Wij zijn er ook een keer uitgezet met het voetbalteam
Ter info
Het mooiste All-in Family Resort van Nederland volgens hunzelf.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets? Als Tokkie is mijn interesse gewekt.
Het is een soort hotel waar je van alles kan doen en in die tijd ook met onbeperkt zuipen enzoquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets? Als Tokkie is mijn interesse gewekt.
Dat laatste klopt wel ja, sinds een jaar of 2/3 zijn ze er heel erg mee bezig volgens mij. Was ook niet meer goed, elke week hoorde je wel van grote vechtpartijen daar een tijdje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:22 schreef Caland het volgende:
Wat er op neerkwam dat er toen heel veel vriendenclubjes, voetbalteams etc. heen gingen die dan in de nacht met elkaar op de vuist gingen
Maar volgens mij zijn ze ondertussen wel een stuk strenger geworden.
Echt? Echt nooit iets van meegekregenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel ja, sinds een jaar of 2/3 zijn ze er heel erg mee bezig volgens mij. Was ook niet meer goed, elke week hoorde je wel van grote vechtpartijen daar een tijdje.
Almelogod.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt? Echt nooit iets van meegekregen
Haha tyfuspauperstad is het toch ook héquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Almelogod.
https://www.dumpert.nl/item/7981541_44e055ae
Lekker man. En wat valt onder van alles doen? Is daar iets interessants bij?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een soort hotel waar je van alles kan doen en in die tijd ook met onbeperkt zuipen enzo
Best wel ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haha tyfuspauperstad is het toch ook hé
Zwemmen, indoor kermis.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. En wat valt onder van alles doen? Is daar iets interessants bij?
de barvrouw vingerenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat kroegjes waar je dan heen kan, en verder standaard meuk zoals bowlen, poolen, zwemmen enzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwemmen, indoor kermis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gratis zuipen, beetje dronken zwemmen en kermis, barvrouw vingeren. Prima.quote:
het is dus niet gratis hequote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Gratis zuipen, beetje dronken zwemmen en kermis, barvrouw vingeren. Prima.
Ik ga NU opzoeken of het hier in de buurt is.
Nee Almelo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Gratis zuipen, beetje dronken zwemmen en kermis, barvrouw vingeren. Prima.
Ik ga NU opzoeken of het hier in de buurt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |