Lekker bezig maatquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Geciteerd door Bellemoeke @:zipportal @:ggmm
Redelijke vrijdag
Als vertrouwenspersoon van @Coco mag ik hier niks over zeggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:38 schreef Oriente het volgende:
Ik mis user @:Coco al een tijdje, en die heeft ook zijn 2e Pfizer gehad deze week
Heeft één dag niet gepostquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:38 schreef Oriente het volgende:
Ik mis user @:Coco al een tijdje, en die heeft ook zijn 2e Pfizer gehad deze week
Zal wel bovenop zijn jonge chickie liggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als vertrouwenspersoon van @:Coco mag ik hier niks over zeggen.
Ik verveel me, laat me.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:51 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heeft @:scrummie uitgevogeld hoe hij gifjes moet maken
Als ik een stereotype Ajacied zou moeten schetsen kom ik bij hem uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:13 schreef Caland het volgende:
Die debiel van dat fifa e-sports zit nu in een iets te groot pak de OS bij eurosport te presenteren
Wat walgelijkmeteen weggezapt
Ja, precies dat dus. Nog erger dan Jan Joost.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik een stereotype Ajacied zou moeten schetsen kom ik bij hem uit.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, precies dat dus. Nog erger dan Jan Joost.
Echt een kop om op te rammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |