Ik heb gister even gekeken maar er kunnen nog wel een stuk of 11 weg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook geen gemis
Fok! is net als Feyenoord lekker aan het uitruimen@:fetx
Fer, Fer, Fer, Fer, Fer, Fer, Fer, Fer, Fer, Fer en Fer?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister even gekeken maar er kunnen nog wel een stuk of 11 weg.
Nee Fer mag van mij wel blijven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Fer, Fer, Fer, Fer, Fer, Fer, Fer, Fer, Fer, Fer en Fer?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Rapportjes schrijven over verdachte transacties.
Staat wel weer leuk op m’n cv, soort financieel NSB’ertje spelen.quote:
zit je wel in een goede markt, want dat wordt alleen nog maar meerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat wel weer leuk op m’n cv, soort financieel NSB’ertje spelen.
Ja, wordt ontzettend veel geld heen gepompt en dus ook banen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zit je wel in een goede markt, want dat wordt alleen nog maar meer
Moet je geen nieuwe WFT's gaan halen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wordt ontzettend veel geld heen gepompt en dus ook banen.
dat idee had ik op fok! ook hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister even gekeken maar er kunnen nog wel een stuk of 11 weg.
Nee juist niet, aangezien je geen klanten meer adviseertquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moet je geen nieuwe WFT's gaan halen?
Je partner had de andere?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe ballen besteld.
@:wereldgozer
@:fetx
@:monkyyy
smerige businessquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wordt ontzettend veel geld heen gepompt en dus ook banen.
Mag wel op de coolsingelgod gaan werken tegen die tijd. Gernotquote:
paar jaar terug is door zo'n mongool mijn bankrekening nog geblokkeerdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag wel op de coolsingelgod gaan werken tegen die tijd. Gernot
geen sportquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe ballen besteld.
@:wereldgozer
@:fetx
@:monkyyy
Zal wel terecht zijn geweest danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
paar jaar terug is door zo'n mongool mijn bankrekening nog geblokkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |