Thanks ga ik kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:42 schreef Arcee het volgende:
Morgen in Eenvandaag een uitgebreide reconstructie van de moord op Peter R. de Vries.
Zaterdag 16 oktober 18:15 uur NPO1
In alle gevallen zou ik er als bewoner ook niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft lef nodig en dat is er niet
Het zou wel lullig zijn als ze hem gaan opgraven en op een trolley door die straat trekkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:42 schreef Arcee het volgende:
Morgen in Eenvandaag een uitgebreide reconstructie van de moord op Peter R. de Vries.
Zaterdag 16 oktober 18:15 uur NPO1
Moet een vreselijke ervaring zijn geweestquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:40 schreef Ole het volgende:
brrr.. hwb vrouw ontmoet die er paar meter achter liep. trauma!
ja. en ze krijgt hulp. Maar vreselijk! Ik woon in de straat maar 'gelukkig' niks gezienquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moet een vreselijke ervaring zijn geweest
ja. en ze krijgt hulp. Maar vreselijk! Ik woon in de straat maar 'gelukkig' niks gezienquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moet een vreselijke ervaring zijn geweest
weet ik niet. ga vragen. Meer buren waten getuigequote:
Waar hij dood ligt? Dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zie voor het eerst die foto waar Peter dood ligt. Vreselijk.
Nja ik kijk nergens meer van op. Dacht dat 1 of andere gek een daadwerkelijke foto had gemaakt van toen hij dood was.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:07 schreef Haaibaaike het volgende:
@:PS ik bedoel dat mensen Peter zagen liggen op straat zwaar gewond, niet dood, En sorrie hoor voor mijn fout😠
Hij wist van niks hè. Hij moest gewoon een auto besturen. Geen idee waar het voor was.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:31 schreef Stoorzendert het volgende:
advocaat Cimen pleit voor beëindiging voorlopige hechtenis Kamil.![]()
Het is een standaard verzoek maar kom op he
Aha, dat was de Uber driver... Rating 4,37 sterquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:46 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hij wist van niks hè. Hij moest gewoon een auto besturen. Geen idee waar het voor was.
...
En dit is gewoon toeval zeker:quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:46 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hij wist van niks hè. Hij moest gewoon een auto besturen. Geen idee waar het voor was.
...
https://www.telegraaf.nl/(...)ord-peter-r-de-vriesquote:Een week eerder, op 28 juni, zou Kamil E. een voorverkenning in de omgeving hebben gehouden. Op de beelden zijn de opvallende tattoos in zijn nek te zien en de jas die later in zijn woning werd teruggevonden.
Hij was het niet hè. Zelfde jas en tattoes, maar het was echt iemand anders! Puur toeval!quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dit is gewoon toeval zeker:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ord-peter-r-de-vries
Je bent als advocaat ook wel heel weinig waard als je niet eens een poging waagt het te downplayen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:56 schreef Mondkapje het volgende:
Wat zal het stoer voelen om een land zo te kakken te zetten, volop bewijs maar gewoon liegen tot je barst.
Nee, het AD is gewoon een enorme paupersite op dat gebied. Zelfs als de politie een bericht eruit stuurt blurt het AD die foto. Kutsite met Groothoofd erbij. @maxi-musquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:48 schreef Mondkapje het volgende:
Nederland: het enige land ter wereld waar tekeningen van verdachten worden 'geblurd'.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-alles-oke~aaab2328/
quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:48 schreef Mondkapje het volgende:
Nederland: het enige land ter wereld waar tekeningen van verdachten worden 'geblurd'.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-alles-oke~aaab2328/
Toch geen Petra Urbangodin.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, het AD is gewoon een enorme paupersite op dat gebied. Zelfs als de politie een bericht eruit stuurt blurt het AD die foto. Kutsite met Groothoofd erbij. @:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |