abonnement Unibet Coolblue
pi_200719200
Noek, waar zet jij jezelf in de Anouk-opstelling?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200719326
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 16:06 schreef Leandra het volgende:
Het zou me overigens niets verbazen als ze ergens de afgelopen dagen getrouwd zijn en hiermee vooral aantonen wat voor BS allerlei kranten en roddelbladen verkopen.
En de internetfrusties natuurlijk, want de voorraad bagger in dit topic is weer stuitend.
Dit! dacht ik ook, een oefening leer je echte vrienden kennen en wat mensen echt over je denken
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:44:46 #203
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200719461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 16:06 schreef Leandra het volgende:
Het zou me overigens niets verbazen als ze ergens de afgelopen dagen getrouwd zijn en hiermee vooral aantonen wat voor BS allerlei kranten en roddelbladen verkopen.
En de internetfrusties natuurlijk, want de voorraad bagger in dit topic is weer stuitend.
Goede afleidingsmanoeuvre inderdaad.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200719551
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Noek, waar zet jij jezelf in de Anouk-opstelling?
Anouk is wel een wazige, hoor maar denk dat haar kinderen dol op haar zijn (van wat ik zo zie) en zij dol op de kinderen. Lijkt me dan ook dat zij wel uitmaken of ze een goede moeder is of niet.

Vind haar stoer maar ook tyfus irritant als ze bij the Voice een statement wil maken over de rug van een kandidaat.
Vind haar met lang haar wel toffer ook. Knappe vriend, would hit it.

Is het wat, of niet? Et tu, DP?
Go hard or go home
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:00:24 #205
100636 Energie
i am the #1
pi_200721632
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen flauw idee hebben waarom het gebeurd is maar toch weer een verhaal verzinnen waarom het allemaal haar schuld is bla bla bla....
En een week? Niet eens 5 dagen noem jij een week?

Hou toch eens op met je hetze man, je valt zo vreselijk door de mand met je blinde haat.
Waarom loop je niet op hem tekeer te gaan dat hij haar verwijderd had?
Verzinnen? Ik reageer op de gebeurtenissen.

Jij bent deze slechte moeder met hand en tand aan het verdedigen. Op basis van wat? Omdat haar kinderen niet huilend op hun instagram staan?

En die kerel, hij heeft gewoon nog foto's van haar op zijn instagram hoor.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_200722005
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 02:26 schreef Energie het volgende:

[..]

Het is niet normaal om 6 kinderen te hebben bij 4! verschillende mannen. Dat maakt haar per definitie een hele slechte moeder.
Heb je een wetenschappelijke bron? Is die situatie slechter dan alleenstaande ouders? Of gezinnen waar men zonder liefde bij elkaar blijft? Dat ze niet aan jouw ideale plaatje voldoet wil niet zeggen dat ze een slechte moeder is.. Weet jij veel hoeveel zij moet opvangen omdat de vaders het af laten weten? Ik geloof niet dat haar kinderen iets tekort komen..
dag
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:56:07 #207
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200722910
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:00 schreef Energie het volgende:

[..]

Verzinnen? Ik reageer op de gebeurtenissen.

Jij bent deze slechte moeder met hand en tand aan het verdedigen. Op basis van wat? Omdat haar kinderen niet huilend op hun instagram staan?

En die kerel, hij heeft gewoon nog foto's van haar op zijn instagram hoor.
Je act wordt wel vermoeiend hoor :O
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:54:34 #208
100636 Energie
i am the #1
pi_200725728
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:20 schreef Peter het volgende:

[..]

Heb je een wetenschappelijke bron? Is die situatie slechter dan alleenstaande ouders? Of gezinnen waar men zonder liefde bij elkaar blijft? Dat ze niet aan jouw ideale plaatje voldoet wil niet zeggen dat ze een slechte moeder is.. Weet jij veel hoeveel zij moet opvangen omdat de vaders het af laten weten? Ik geloof niet dat haar kinderen iets tekort komen..
Een gezinsbreuk/scheiding/whatever is sowieso niet goed voor een kind https://www.nji.nl/scheiding/gevolgen-voor-kinderen.

Anouk presteert het om dit keer op keer te herhalen. Ja dan ben je gewoon fout bezig als moeder zijnde. Ze stelt die kinderen keer op keer bloot aan onnodige risico.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_200725815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:54 schreef Energie het volgende:

[..]

Een gezinsbreuk/scheiding/whatever is sowieso niet goed voor een kind https://www.nji.nl/scheiding/gevolgen-voor-kinderen.

Anouk presteert het om dit keer op keer te herhalen. Ja dan ben je gewoon fout bezig als moeder zijnde. Ze stelt die kinderen keer op keer bloot aan onnodige risico.
En Willeke Alberti?
pi_200725826
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:54 schreef Energie het volgende:

[..]

Een gezinsbreuk/scheiding/whatever is sowieso niet goed voor een kind https://www.nji.nl/scheiding/gevolgen-voor-kinderen.

Anouk presteert het om dit keer op keer te herhalen. Ja dan ben je gewoon fout bezig als moeder zijnde. Ze stelt die kinderen keer op keer bloot aan onnodige risico.
jammer dat je niet op eerdere vragen/posts reageert. Maar vertel, kom je uit Urk ofzo?
Alius aliud dicit
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:12:55 #211
100636 Energie
i am the #1
pi_200726001
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]

En Willeke Alberti?
Wat is daarmee?
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_200726166
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef Energie het volgende:

[..]

Wat is daarmee?
Is volgens jou ook een dondersslechte moeder
Alius aliud dicit
pi_200726287
De benen van Anouk gaan wel vaak uit elkaar
pi_200726339
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:54 schreef Energie het volgende:

[..]

Een gezinsbreuk/scheiding/whatever is sowieso niet goed voor een kind https://www.nji.nl/scheiding/gevolgen-voor-kinderen.

Anouk presteert het om dit keer op keer te herhalen. Ja dan ben je gewoon fout bezig als moeder zijnde. Ze stelt die kinderen keer op keer bloot aan onnodige risico.
En het krijgen van een andere vaderfiguur in je leven? heft dat de negatieve gevolgen op?
En hoe is dit in relatie tot alleenstaande ouders en gezinnen waar men met een slecht leefklimaat bij elkaar blijft?

Of reageer je alleen op wat jou welgevalt?
dag
  woensdag 4 augustus 2021 @ 00:25:07 #215
100636 Energie
i am the #1
pi_200727007
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:32 schreef Peter het volgende:

[..]

En het krijgen van een andere vaderfiguur in je leven? heft dat de negatieve gevolgen op?
En hoe is dit in relatie tot alleenstaande ouders en gezinnen waar men met een slecht leefklimaat bij elkaar blijft?

Of reageer je alleen op wat jou welgevalt?
Het gegeven blijft: een gezinsbreuk/scheiding/whatever is niet goed voor een kind. De enige oplossing is dus: zorgen dat dit niet gebeurd. En ja, het kan soms noodzakelijk zijn om wat voor reden dan ook.

Maar wat doet Anouk! Die heeft natuurlijk complete schijt hieraan dat ze haar kinderen keer op keer hieraan blootstelt. Die doet doodleuk dit een keer of 4 herhalen en neemt ook steeds opnieuw nieuwe kinderen erbij. Als Anouk een goede moeder was dan had ze andere keuzes gemaakt. Keuzes waarin ze haar kinderen niet aan dit soort ellende blootstelt. Dat betekend dus: Je gaat geen nieuwe relatie beginnen met iemand die je net kent, en die vervolgens al na 3 weken! bij je komt samen wonen. En binnen een aantal maanden al begint om een 6e kind te maken. Omdat Anouk het die vent gunt om het ook eens een keer mee te maken hoe het is om vader te worden. Wat ze zelf allemaal heeft gezegd in een interview. Dan ben je mentaal gewoon niet helemaal in orde.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_200727146
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:30 schreef Cupfighter het volgende:
De benen van Anouk gaan wel vaak uit elkaar
Jaloers?
pi_200727183
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 00:25 schreef Energie het volgende:

[..]

Het gegeven blijft: een gezinsbreuk/scheiding/whatever is niet goed voor een kind. De enige oplossing is dus: zorgen dat dit niet gebeurd. En ja, het kan soms noodzakelijk zijn om wat voor reden dan ook.

Maar wat doet Anouk! Die heeft natuurlijk complete schijt hieraan dat ze haar kinderen keer op keer hieraan blootstelt. Die doet doodleuk dit een keer of 4 herhalen en neemt ook steeds opnieuw nieuwe kinderen erbij. Als Anouk een goede moeder was dan had ze andere keuzes gemaakt. Keuzes waarin ze haar kinderen niet aan dit soort ellende blootstelt. Dat betekend dus: Je gaat geen nieuwe relatie beginnen met iemand die je net kent, en die vervolgens al na 3 weken! bij je komt samen wonen. En binnen een aantal maanden al begint om een 6e kind te maken. Omdat Anouk het die vent gunt om het ook eens een keer mee te maken hoe het is om vader te worden. Wat ze zelf allemaal heeft gezegd in een interview. Dan ben je mentaal gewoon niet helemaal in orde.
Blijkbaar zit het gezin van Anouk wat anders in elkaar dan het gemiddelde Vinex-wijk gezin.

De kinderen van Anouk doen het hartstikke goed en staan door hun opvoeding ook wat steviger in het leven dan het gemiddelde kind wat verplicht 4/5 dagen doorbrengt op de BSO omdat dat nu eenmaal zo moet in Nederland.

Je kunt er wat van vinden, maar we weten allebei dat Anouk daar compleet de schijt aan heeft. En ze heeft groot gelijk.

Die kids van Anouk komen niet in het nieuws zoals de zoon van Femke Halsema of die van John de Mol.
Ik wilde het maar ff zeggen.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 02:32:58 #218
100636 Energie
i am the #1
pi_200727756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Blijkbaar zit het gezin van Anouk wat anders in elkaar dan het gemiddelde Vinex-wijk gezin.

De kinderen van Anouk doen het hartstikke goed en staan door hun opvoeding ook wat steviger in het leven dan het gemiddelde kind wat verplicht 4/5 dagen doorbrengt op de BSO omdat dat nu eenmaal zo moet in Nederland.

Je kunt er wat van vinden, maar we weten allebei dat Anouk daar compleet de schijt aan heeft. En ze heeft groot gelijk.

Die kids van Anouk komen niet in het nieuws zoals de zoon van Femke Halsema of die van John de Mol.
Ik wilde het maar ff zeggen.
Nee, blijkbaar zit Anouk anders in elkaar. Die kinderen hebben daar niet voor gekozen. En inderdaad, we weten allebei dat Anouk complete schijt heeft, want Anouk denkt alleen maar aan Anouk. Dat is nu net het hele probleem in deze. Als Anouk niet alleen maar aan Anouk dacht, dan had ze dus ook wel andere keuzes gemaakt in het leven.

Keer op keer een nieuwe vent in het leven is totaal niet goed voor die kinderen. Je moet echt een bord voor je kop hebben wil je zoiets goedpraten. Niemand wil toch zoiets voor zijn kinderen? Om de zoveel jaar, kijk kinderen "nieuwe pappa", "ik ken hem net pas, maar hij komt nu al na 3 weken samenwonen", "oh, ja we gaan meteen proberen om een kindje te maken, want ik wil dat hij graag vader kan worden".

Nee, dan ben je mentaal niet gezond. En zulk gedrag is schadelijk voor de kinderen.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
  woensdag 4 augustus 2021 @ 05:02:28 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200728537
Die 3 weken iedere keer noemen :')

Daarbij heeft ze het nog maar 2 keer gedaan... de eerste huwelijksbreuk, na 3 kinderen, was haar keuze niet (maar dat verwijten we haar natuurlijk wel).
De tweede relatiebreuk, vlak nadat haar 4de kind geboren was, was haar keuze wel en het was pas echt slecht ouderschap geweest als ze bij hem was gebleven nadat hij de halve wereld in haar huis geneukt had.
Blijft over de vader van haar 5de kind, maar die is volgens mij nooit in beeld geweest als vaderfiguur, die zwangerschap lijkt een ongelukje te zijn geweest, kan gebeuren,

En dan hebben we de vader van haar 6de kind, waar ze inmiddels ruim 6 jaar een relatie mee heeft.

Er is dus 2 keer een nieuw vaderfiguur in het leven van haar kinderen gekomen.

Maar goed, op een of andere manier zit hier bij sommige mannen minstens 21 cm frustratie, en dat ligt dan natuurlijk aan haar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200729315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 05:02 schreef Leandra het volgende:
Die 3 weken iedere keer noemen :')

Daarbij heeft ze het nog maar 2 keer gedaan... de eerste huwelijksbreuk, na 3 kinderen, was haar keuze niet (maar dat verwijten we haar natuurlijk wel).
De tweede relatiebreuk, vlak nadat haar 4de kind geboren was, was haar keuze wel en het was pas echt slecht ouderschap geweest als ze bij hem was gebleven nadat hij de halve wereld in haar huis geneukt had.
Blijft over de vader van haar 5de kind, maar die is volgens mij nooit in beeld geweest als vaderfiguur, die zwangerschap lijkt een ongelukje te zijn geweest, kan gebeuren,

En dan hebben we de vader van haar 6de kind, waar ze inmiddels ruim 6 jaar een relatie mee heeft.

Er is dus 2 keer een nieuw vaderfiguur in het leven van haar kinderen gekomen.

Maar goed, op een of andere manier zit hier bij sommige mannen minstens 21 cm frustratie, en dat ligt dan natuurlijk aan haar.
Remon was haar tweede echtgenoot.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 09:53:06 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200730714
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:02 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Remon was haar tweede echtgenoot.
Maar de eerste waarmee ze kinderen had.
Het gaat iedere keer over het aantal vaders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200730960
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 05:02 schreef Leandra het volgende:
Die 3 weken iedere keer noemen :')

Daarbij heeft ze het nog maar 2 keer gedaan... de eerste huwelijksbreuk, na 3 kinderen, was haar keuze niet (maar dat verwijten we haar natuurlijk wel).
De tweede relatiebreuk, vlak nadat haar 4de kind geboren was, was haar keuze wel en het was pas echt slecht ouderschap geweest als ze bij hem was gebleven nadat hij de halve wereld in haar huis geneukt had.
Blijft over de vader van haar 5de kind, maar die is volgens mij nooit in beeld geweest als vaderfiguur, die zwangerschap lijkt een ongelukje te zijn geweest, kan gebeuren,

En dan hebben we de vader van haar 6de kind, waar ze inmiddels ruim 6 jaar een relatie mee heeft.

Er is dus 2 keer een nieuw vaderfiguur in het leven van haar kinderen gekomen.

Maar goed, op een of andere manier zit hier bij sommige mannen minstens 21 cm frustratie, en dat ligt dan natuurlijk aan haar.
Ik denk niet dat de frustratie bij de hatende mannen hier 21 cm of meer meet :D

Ik vind zeker wat van vrouwen die zich door jan en alleman maar zwanger laten neuken en hun nest bij de opvolgende papa's onder proberen te brengen, terwijl ze zelf niet werken omdat ze voor hun nest moeten zorgen en de volgende bij elkaar moeten neuken, in de hoop dat deze papa blijft... maar anouk voldoet op geen enkele manier aan die stereotiep. Ze verdient riant haar eigen knaken, onderhoudt haar kinderen EN heeft een (goedverdienende) baan die haar gelegenheid geeft meer thuis en betrokken te zijn dan de meeste ouders...

Ze schrijft zelf toch? Dus ze hoeft niet als een circusaapje, 12 keer per week de buurthuizen van schubbekutveen en suburbia af, zoals een André Hazes. Lekker royalties cashen op aardige hits en verder je grote gezin, dat helaas een andere vorm kreeg dan ook jijzelf graag had gezien, hands on opvoeden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200730975
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:49 schreef Noek het volgende:

[..]

Anouk is wel een wazige, hoor maar denk dat haar kinderen dol op haar zijn (van wat ik zo zie) en zij dol op de kinderen. Lijkt me dan ook dat zij wel uitmaken of ze een goede moeder is of niet.

Vind haar stoer maar ook tyfus irritant als ze bij the Voice een statement wil maken over de rug van een kandidaat.
Vind haar met lang haar wel toffer ook. Knappe vriend, would hit it.

Is het wat, of niet? Et tu, DP?
Jij weet natuurlijk ook dat hij 25cm in z'n broek heeft.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_200731528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 10:09 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Jij weet natuurlijk ook dat hij 25cm in z'n broek heeft.
Voor veel vrouwen is die pijn geen goede pijn hoor :D

De ene pretgrot is de andere niet, en het gros van de pretgrotjes kan dat soort maten maar matig handelen :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200731547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Voor veel vrouwen is die pijn geen goede pijn hoor :D

De ene pretgrot is de andere niet, en het gros van de pretgrotjes kan dat soort maten maar matig handelen :N
I know, i know.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_200732242
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar de eerste waarmee ze kinderen had.
Het gaat iedere keer over het aantal vaders.
Oh, ik dacht dar je het had over de eerste huwelijksbreuk. Nou ja, onstuimig is haar (liefdes)leven wel te noemen. Een slechte moeder is ze echter niet per definitie.
pi_200732292
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Blijkbaar zit het gezin van Anouk wat anders in elkaar dan het gemiddelde Vinex-wijk gezin.
Het is mogelijk om Anouks eigenzinnigheid te bewonderen zonder haar keuzes fraaier maken dan ze zijn. Ik snap zelf sowieso niet waarom relaties geëtaleerd moeten worden via sociale media, vooral niet als de huwelijkspartners komen en gaan. Als je al een paar keer op je bek bent gegaan ga je toch niet een filmpje van een nieuw aanzoek delen? Je kunt het charmant vinden, een teken van jeugdig enthousiasme en een onverstoorbaar geloof in de liefde. Prima, maar goed voor de kinderen is zulk gedrag doorgaans niet. Het is dan ook te kort door de bocht om op basis van leuke instagramfoto's en - filmpjes het kleurrijke, onconventionele gezin van Anouk te romantiseren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200732817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jaloers?
Nee, de jonge versie van Anouk was leuk maar hoe ze er nu uit ziet nee
pi_200735920
Waarom zou trouwens de focus op Anouk liggen voor wat betreft de kinderen?
Ik hoor nauwelijks commentaar op de vaders.. nogal seksistisch @Energie
dag
pi_200736018
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Voor veel vrouwen is die pijn geen goede pijn hoor :D

De ene pretgrot is de andere niet, en het gros van de pretgrotjes kan dat soort maten maar matig handelen :N
*O* _O_ *O*
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_200736221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is mogelijk om Anouks eigenzinnigheid te bewonderen zonder haar keuzes fraaier maken dan ze zijn. Ik snap zelf sowieso niet waarom relaties geëtaleerd moeten worden via sociale media, vooral niet als de huwelijkspartners komen en gaan. Als je al een paar keer op je bek bent gegaan ga je toch niet een filmpje van een nieuw aanzoek delen? Je kunt het charmant vinden, een teken van jeugdig enthousiasme en een onverstoorbaar geloof in de liefde. Prima, maar goed voor de kinderen is zulk gedrag doorgaans niet. Het is dan ook te kort door de bocht om op basis van leuke instagramfoto's en - filmpjes het kleurrijke, onconventionele gezin van Anouk te romantiseren.
Uhm, ze hebben al 6 jaar een relatie, 6 kinderen, 3 met zijn achternaam (!), voor wie hij al jaren een stabiele vaderfiguur is, maar vooral je kop niet boven het maaiveld uitsteken, door er een filmpje over te plaatsen, want dan vindt Nederland er wel wat van (oh en als je het niet doet ook trouwens).

Het is dus slecht voor de kinderen dat hun vader en moeder van elkaar houden, met elkaar willen trouwen
en dat delen? Omdat eerdere relaties mis zijn gegaan en het nu ook mis zou kunnen gaan, mag ze er geen ruchtbaarheid aan geven?

Godzijdank denkt Anouk niet zo, wat een beperkt leven zou dat zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 04-08-2021 19:00:56 ]
  woensdag 4 augustus 2021 @ 15:04:17 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200736896
Even los van het feit dat het weerleggen van die "Ze is een sloerie en een slechte moeder" BS niet hetzelfde is als "het gezin van Anouk romantiseren" of "Anouks eigenzinnigheid bewonderen".
Ik bewonder Anouk niet, en al helemaal niet om haar eigenzinnigheid en haar gezin romantiseer ik al helemaal niet.

Ik kots alleen wel op het soort kereltjes dat op basis van vooral afgunst en roddelbladvulling doet alsof ze een slechte moeder is omdat ze kinderen van verschillende mannen heeft, en maar blijft herhalen dat ze met die ene verkering niet in 3 weken had mogen gaan samenwonen, doet alsof dat haar standaard termijn is en ook maar blijft herhalen dat hijzelf niet groot genoeg geschapen is om Anouk te bevredigen....

Vreemd genoeg zie ik dat soort figuren mannen als Eddie Murphy en Nick Cannon niet onderuit halen, tevens komt er maar geen antwoord op de "En Willeke Alberti dan?" vraag.

Ik hoef iemand niet te bewonderen om te reageren op dit soort achterlijke verwijten.
Iemand is niet per definitie een slechte moeder omdat ze kinderen van meerdere mannen heeft.
Overigens volg ik Anouk, haar vriend en haar kinderen niet op social media en zou ik haar kinderen nog niet herkennen als ze met z'n zessen voor me stonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200737208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:04 schreef Leandra het volgende:
.

Ik kots alleen wel op het soort kereltjes dat op basis van vooral afgunst en roddelbladvulling doet alsof ze een slechte moeder is omdat ze kinderen van verschillende mannen heeft
Dit ^O^
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_200738325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:04 schreef Leandra het volgende:
Even los van het feit dat het weerleggen van die "Ze is een sloerie en een slechte moeder" BS niet hetzelfde is als "het gezin van Anouk romantiseren" of "Anouks eigenzinnigheid bewonderen".
Ik bewonder Anouk niet, en al helemaal niet om haar eigenzinnigheid en haar gezin romantiseer ik al helemaal niet.

Ik kots alleen wel op het soort kereltjes dat op basis van vooral afgunst en roddelbladvulling doet alsof ze een slechte moeder is omdat ze kinderen van verschillende mannen heeft, en maar blijft herhalen dat ze met die ene verkering niet in 3 weken had mogen gaan samenwonen, doet alsof dat haar standaard termijn is en ook maar blijft herhalen dat hijzelf niet groot genoeg geschapen is om Anouk te bevredigen....

Vreemd genoeg zie ik dat soort figuren mannen als Eddie Murphy en Nick Cannon niet onderuit halen, tevens komt er maar geen antwoord op de "En Willeke Alberti dan?" vraag.

Ik hoef iemand niet te bewonderen om te reageren op dit soort achterlijke verwijten.
Iemand is niet per definitie een slechte moeder omdat ze kinderen van meerdere mannen heeft.
Overigens volg ik Anouk, haar vriend en haar kinderen niet op social media en zou ik haar kinderen nog niet herkennen als ze met z'n zessen voor me stonden.
Ik weet van mijn vader dat Willeke Alberti indertijd bekendstond als de sloerie van Ajax. Beetje de voorloper van Sylvie Meis :D (Wellicht ten overvloede: ze gaan hun goddelijke gang maar hoor en in zulke bijnamen zit natuurlijk een hoop seksisme)
pi_200738360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:17 schreef Peter het volgende:
Waarom zou trouwens de focus op Anouk liggen voor wat betreft de kinderen?
Ik hoor nauwelijks commentaar op de vaders.. nogal seksistisch @:Energie
Doel je alleen op Energie? Want ik heb Dox meerdere keren negatief genoemd hier en anderen hebben ook wel kritiek op hem en Remon geuit.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:04:59 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200738477
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik weet van mijn vader dat Willeke Alberti indertijd bekendstond als de sloerie van Ajax. Beetje de voorloper van Sylvie Meis :D (Wellicht ten overvloede: ze gaan hun goddelijke gang maar hoor en in zulke bijnamen zit natuurlijk een hoop seksisme)
Nou zegt het ook niet zoveel, daarbij heeft ze maar 1 voetballer getrouwd en speelde ze de rol van Rode Sien, dus dan is het voor simpele zielen als zij die aan spreekkoren doen wel heel eenvoudig.

Als je kijkt wat ze de doodzieke of net overleden vrouw van Louis van Gaal noemden dan weet je al dat het waarheidsgehalte van dat soort termen niet heel groot is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200738518
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou zegt het ook niet zoveel, daarbij heeft ze maar 1 voetballer getrouwd en speelde ze de rol van Rode Sien, dus dan is het voor simpele zielen als zij die aan spreekkoren doen wel heel eenvoudig.

Als je kijkt wat ze de doodzieke of net overleden vrouw van Louis van Gaal noemden dan weet je al dat het waarheidsgehalte van dat soort termen niet heel groot is.
oh, ik vind dus ook niet dat het waarheid is hoor. Integendeel: Sylvie heeft dan meerdere voetballers uit het toenmalige Ajax gedaan, maar over de voetballers in kwestie zeggen ze dan niks,
Ik wilde alleen maar aangeven dat het helaas over veel bekende vrouwen (makkelijk) gezegd wordt, en niet alleen door debiele supporters,

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 04-08-2021 18:42:23 ]
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:18:12 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200738644
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

oh, ik vind dus ook niet dat het waarheid is hoor. Integendeel: Sylvie heeft dan meerdere voetballers uit het toenmalige Ajax gedaan, maar over de voetballers in kwestie zeggen ze dan niks,
Ik wilde alleen maar aangeven dat het helaas over veel bekende vrouwen (makkelijk) gezegd wordt, en neit alleen door debiele supporters,
True.
Zie je ook weer aan Eddie Murphy en Nick Cannon.
Ook in NL zullen er bekende mannen zijn die iedere keer weer een zoveelste gezin beginnen.

Daar hoor je ze ook niet over.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:22:40 #239
80382 manny
30 is best veel
pi_200738689
waar reageer ik eigenlijk op.

[ Bericht 73% gewijzigd door manny op 04-08-2021 17:23:55 (Zwak moment. Excuus. ) ]
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:22:53 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_200738692
Wat ik zo begreep is dat de kinderen van Anouk maar wat graag een beetje meer van de levensstijl zouden willen hebben die hun moeder hier wordt toegedicht.

Want zo wild, losbandig en normen- en waardenloos gaat het er bepaald niet aan toe. Ze maakt er een punt van dat haar kinderen met twee woorden spreken, altijd netjes bedanken en niet respectloos of brutaal zijn. Daarbij zag ze de ironie ook wel dat ze zelf een scheldkannonade soms maar met moeite kan onderdrukken. Maar zo wil ze dus niet dat haar kinderen worden.

Verder staat ze elke dag voor dag en dauw op om ze allemaal goed gevoed en met de juiste broodtrommel naar school te sturen. Ze werkt, naar eigen zeggen, vooral om dat onderwijs het beste van het beste te kunnen laten zijn. Allemaal naar de loeidure internationale school.

Ze lijkt vooral erg haar best te doen om haar gezin een andere opvoeding te geven dan zij zelf heeft gehad. Er valt een hoop over haar te zeggen, maar níet dat ze een wanordelijk tokkiegezin heeft en zelf zuipend en snuivend de boel laat verslonzen.

Verder is haar hobby poetsen in huis en houdt ze van vers en gezond eten koken. Veel ordentelijker dan Anouk krijg je een gezinshoofd niet hoor.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:45:38 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_200738940
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou zegt het ook niet zoveel, daarbij heeft ze maar 1 voetballer getrouwd en speelde ze de rol van Rode Sien, dus dan is het voor simpele zielen als zij die aan spreekkoren doen wel heel eenvoudig.

Leandra, wat weet jij lekker veel over Willeke O+

Mensen die dingen over O+ Willeke O+ weten, zijn goede mensen.

Kom, ik zet nog een moppie O+ Telkens Weer O+ in.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_200739101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou zegt het ook niet zoveel, daarbij heeft ze maar 1 voetballer getrouwd en speelde ze de rol van Rode Sien, dus dan is het voor simpele zielen als zij die aan spreekkoren doen wel heel eenvoudig.

Als je kijkt wat ze de doodzieke of net overleden vrouw van Louis van Gaal noemden dan weet je al dat het waarheidsgehalte van dat soort termen niet heel groot is.
Domme vraag wellicht, maar wat houdt de rol van Rode Sien in? Wie is Sien?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_200740135
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:57 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]

Domme vraag wellicht, maar wat houdt de rol van Rode Sien in? Wie is Sien?

https://filmdatabase.eyef(...)enis/film/rooie-sien

Rooie Sien
samenvatting
Verfilming van het gelijknamige stuk uit 1917 van theaterdirecteur Marius Spree over een vrouw die net als haar moeder vóór haar, dreigt af te glijden naar de prostitutie.

Rooie Sien is het verhaal van een jonge vrouw, dochter van een prostituee. Nadat haar moeder door haar vader is vermoord, wordt zij door haar grootouders opgevoed. In plaats van een burgerlijk bestaan met de kruidenierszoon Gerrit van Buren, verkiest zij het avontuurlijke leven met de sjacheraar Jan Meier. Zij volgt hem en wordt revueartiest in een Amsterdams cabaret. Uit haar relatie met Jan wordt een dochtertje geboren. Als haar vader haar komt opzoeken, keert zij zich van hem af. Maar nadat de relatie uit elkaar is gespat, verzoent zij zich met haar vader en vertrekt zij met hem en haar dochtertje naar Rotterdam, de geboorteplaats van haar moeder.

De hoofdrol in Rooie Sien wordt gespeeld door Willeke Alberti. In 1970 had zij haar acteerdebuut gemaakt in de televisieserie 'De kleine waarheid', waarna filmrollen volgden in de kinderfilm Oom Ferdinand en de toverdrank en Rooie Sien. Het door haar in Rooie Sien gezongen 'Telkens weer' reikte indertijd niet tot de hitparade, maar is wel een van haar bekendste liedjes.

De film begint in 1912. Rooie Sien, een niet meer piepjonge prostituee, werkt in een Amsterdams café voor haar pooier Frans. Op een dag staat echter haar vervreemde echtgenoot Ko op de stoep, in een laatste poging haar terug te winnen en mee te nemen naar Rotterdam, waar hun dochtertje ondertussen door haar grootouders wordt opgevoed. De situatie loopt uit de hand en Ko wurgt Sien. Sientje, de dochter van Rooie Sien en Ko, ontwikkelt zich tot een wat ongedurig meisje; haar grootouders voeden haar liefdevol op maar maken zich zorgen dat ze niet alleen haar rode haar, maar ook het karakter van haar moeder heeft geërfd. Sientjes jeugdvriendje, de oerdegelijke kruidenierszoon Gerrit van Buren, is inmiddels op het punt gekomen de zaak van zijn vader over te nemen. Bij het feest dat bij deze gelegenheid wordt gegeven maakt ze kennis met de mondaine Jan Meier, en ze gaat maar al te graag op zijn voorstel in om revueartiest te worden. Meier is een sjacheraar die overal rekeningen heeft openstaan, maar Sien wil met hem mee en wijst een huwelijksaanzoek van Gerrit af. Meier weet een auditie als duo bij café Belze Marie te krijgen, die ze doorstaan op de onbevangen uitstraling en het talent van Sien.

Op een avond komt Gerrit naar een optreden kijken met Ko, die een relatief milde straf heeft gekregen voor de moord op zijn vrouw. Ko vertelt dat hij haar vader niet is, maar dat Sientje al geboren was toen hij haar moeder leerde kennen. Sien wil nu helemaal niets meer met hem te maken hebben. Sien raakt in verwachting van Jan Meier, waarna hun relatie achteruit holt. Qua carrière gaat het echter voor de wind: de eigenaren van Belze Marie openen een nieuw cabaret in Den Haag waar Sien en Jan succes hebben. Gerrit komt haar bezoeken, maar hij is inmiddels gelukkig met zijn eigen gezin. Ondertussen heeft Jan het aangelegd met een danseres, wat leidt tot spanning op de werkvloer, op Oudejaarsavond 1932 spat de relatie. Jan vertrekt met zijn danseres naar Amsterdam. Dan bezoekt Ko Sien weer: ze is aanvankelijk vijandig, maar als haar dochtertje binnenkomt en vraagt wie die mijnheer is, zegt ze zonder aarzeling 'dat is nou mijn vader'. Gedrieën keren ze terug naar Rotterdam.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 20:49:10 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200741898
quote:
17s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Leandra, wat weet jij lekker veel over Willeke O+

Mensen die dingen over O+ Willeke O+ weten, zijn goede mensen.

Kom, ik zet nog een moppie O+ Telkens Weer O+ in.
Google :@

En zelf bijna bejaard, dat helpt ook wel :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:08:47 #245
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_200742301
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:04 schreef Leandra het volgende:
Even los van het feit dat het weerleggen van die "Ze is een sloerie en een slechte moeder" BS niet hetzelfde is als "het gezin van Anouk romantiseren" of "Anouks eigenzinnigheid bewonderen".
Ik bewonder Anouk niet, en al helemaal niet om haar eigenzinnigheid en haar gezin romantiseer ik al helemaal niet.

Ik kots alleen wel op het soort kereltjes dat op basis van vooral afgunst en roddelbladvulling doet alsof ze een slechte moeder is omdat ze kinderen van verschillende mannen heeft, en maar blijft herhalen dat ze met die ene verkering niet in 3 weken had mogen gaan samenwonen, doet alsof dat haar standaard termijn is en ook maar blijft herhalen dat hijzelf niet groot genoeg geschapen is om Anouk te bevredigen....

Vreemd genoeg zie ik dat soort figuren mannen als Eddie Murphy en Nick Cannon niet onderuit halen, tevens komt er maar geen antwoord op de "En Willeke Alberti dan?" vraag.

Ik hoef iemand niet te bewonderen om te reageren op dit soort achterlijke verwijten.
Iemand is niet per definitie een slechte moeder omdat ze kinderen van meerdere mannen heeft.
Overigens volg ik Anouk, haar vriend en haar kinderen niet op social media en zou ik haar kinderen nog niet herkennen als ze met z'n zessen voor me stonden.
Ook dat wordt heel oud en vervelend inderdaad. Er mag best eens een grap gemaakt worden, maar het is inmiddels de meest nagebauwde en onorginele invalshoek wb Anouk. Geen idee hoe ze is verder eigenlijk, maar het is inderdaad weer heel tekenend dat een vrouw steeds gepakt moet worden blijkbaar op het hebben van kinderen van meerdere vaders (en dan nog grote zwarte mannen ook!). Soms loopt het gewoon zo en zolang die kinderen schoon en gezond rondlopen, who cares?

Vroeger waren dit soort gezinnen trouwens veel vaker aan de orde simpelweg omdat mensen doodgingen, de benen namen of weet ik het. Mijn moeder is er eentje uit een gezin van 14. Haar moeder kreeg eerst twee kinderen van een man waarvan ze scheidde wegens losse handjes, toen twee van eentje die verdween, toen twee met eentje die overleed, hertrouwde met een weduwnaar met ook zes kinderen (twee moeders), en samen kregen ze er weer twee. Die man hield het langer uit maar heeft ze ook overleefd uiteindelijk maar daarna heeft ze geen kinderen meer gekregen, 14 was wel mooi zat.

Iedereen zat op school, schoon en weldoorvoed. In hun wijk kwam dit toen veel voor, meer dan je denkt. Niemand heeft er ooit zijn mond over open getrokken tegen het gezin. Het was gewoon zo gelopen. Jaren '40 en 50, dus ze hadden toen geen Insta of wat dan ook en niet iedereen had het idee dat zijn of haar Mening zoveel waard was dat je er anderen mee moest lastigvallen.
pi_200742706
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:04 schreef Leandra het volgende:
Even los van het feit dat het weerleggen van die "Ze is een sloerie en een slechte moeder" BS niet hetzelfde is als "het gezin van Anouk romantiseren" of "Anouks eigenzinnigheid bewonderen".
Ik bewonder Anouk niet, en al helemaal niet om haar eigenzinnigheid en haar gezin romantiseer ik al helemaal niet.
Ik reageerde op een specifieke uitspraak van iemand anders en bovendien heb ik zélf gezegd dat ik haar eigenzinnigheid bewonder. Dat doe ik oprecht. Ik vind het stoer dat ze muzikant én huismus is, de vrijheid neemt om haar eigen invulling aan haar carrière te geven. Ik waardeer ook haar eerlijkheid in programma's als The Voice - een verademing. Het racisme en de misogynie hier vind ik bovendien niet kunnen.

En tegelijk vind ik argumenten als 'ze betaalt zelf voor d'r kinderen/ze is betrokken bij haar kinderen/op Instagram zien we gelukkige kinderen, dus ze is geen slechte moeder' oneigenlijk. Stabiliteit is belangrijk voor kinderen en dat is niet ineens anders omdat Anouk sympathiek is. Het is ongetwijfeld een compenserende factor dat Anouk zelf voor stabiliteit zorgt, maar dat neemt niet weg dat veranderingen in gezinssamenstellingen (scheidingen, introductie van nieuwe partners) kinderen zwaar vallen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200743192
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

True.
Zie je ook weer aan Eddie Murphy en Nick Cannon.
Ook in NL zullen er bekende mannen zijn die iedere keer weer een zoveelste gezin beginnen.

Daar hoor je ze ook niet over.
Ik noem een Harry Mens, nu 74 jaar, 5 dochters bij 3 moeders: https://www.ad.nl/show/ha(...)%2Fwww.google.com%2F),

en een Emile Ratelband kalenderleeftijd 72 jaar, 8 kinderen bij 4 moeders, maar reken het hier zelf
even na want het zijn vrij ingewikkelde constructies met emigratieplannen naar Thailand met een
Braziliaanse draagmoeder:
https://hollywoodhuizen.nl/emilde-ratelband-71/

Vergeleken met deze heren is Anouk supersaai met dat zelf opvoeden enzo.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:10:08 #248
100636 Energie
i am the #1
pi_200744560
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

True.
Zie je ook weer aan Eddie Murphy en Nick Cannon.
Ook in NL zullen er bekende mannen zijn die iedere keer weer een zoveelste gezin beginnen.

Daar hoor je ze ook niet over.
"Daar hoor je zo ook niet over". Heb je issues of zo. Dit topic gaat over Anouk. Kom jij met Eddie en Nick aanzetten of Willeke (die ik niet eens ken). Wat wil je horen dan? Luister goed: als die mensen ook zulk gedrag vertonen als Anouk, dan zijn die ook niet mentaal in orde. En wat maakt het uit of het 'mannen' of 'vrouwen' zijn. Het gaat om het gedrag. In dit geval is Anouk gewoon heel fout bezig geweest.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:50 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Ik noem een Harry Mens, nu 74 jaar, 5 dochters bij 3 moeders: https://www.ad.nl/show/ha(...)%2Fwww.google.com%2F),

en een Emile Ratelband kalenderleeftijd 72 jaar, 8 kinderen bij 4 moeders, maar reken het hier zelf
even na want het zijn vrij ingewikkelde constructies met emigratieplannen naar Thailand met een
Braziliaanse draagmoeder:
https://hollywoodhuizen.nl/emilde-ratelband-71/

Vergeleken met deze heren is Anouk supersaai met dat zelf opvoeden enzo.
Ja joh! want het kan altijd nog extremer he! Dat maakt het verhaal van Anouk helemaal goed.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_200744850
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:10 schreef Energie het volgende:

[..]

"Daar hoor je zo ook niet over". Heb je issues of zo. Dit topic gaat over Anouk. Kom jij met Eddie en Nick aanzetten of Willeke (die ik niet eens ken). Wat wil je horen dan? Luister goed: als die mensen ook zulk gedrag vertonen als Anouk, dan zijn die ook niet mentaal in orde. En wat maakt het uit of het 'mannen' of 'vrouwen' zijn. Het gaat om het gedrag. In dit geval is Anouk gewoon heel fout bezig geweest.
[..]

Ja joh! want het kan altijd nog extremer he! Dat maakt het verhaal van Anouk helemaal goed.
"Mentaal niet in orde " zelfs....het wordt met de dag extremer de uitspraken die jij doet over Anouk
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:47:16 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200745028
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:10 schreef Energie het volgende:

[..]

"Daar hoor je zo ook niet over". Heb je issues of zo. Dit topic gaat over Anouk. Kom jij met Eddie en Nick aanzetten of Willeke (die ik niet eens ken). Wat wil je horen dan? Luister goed: als die mensen ook zulk gedrag vertonen als Anouk, dan zijn die ook niet mentaal in orde. En wat maakt het uit of het 'mannen' of 'vrouwen' zijn. Het gaat om het gedrag. In dit geval is Anouk gewoon heel fout bezig geweest.
[..]

Ja joh! want het kan altijd nog extremer he! Dat maakt het verhaal van Anouk helemaal goed.
Willeke Alberti niet kennen... mijn hemel :N
Het gaat er niet om dat het altijd erger kan, het gaat erom dat je dit als "mentaal niet in orde" bestempelt maar dat je dat toevallig alleen maar uit in een topic over Anouk, bij topics over andere figuren (voornamelijk mannen) zie ik je dat soort uitspraken niet doen, maar bij Anouk druipt de frustratie er vanaf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')