Maar het was wel een gratis boek. Ik vond die Nederland Leest boeken heerlijk, zomaar een heel boek cadeau en meestal ook nog een klassieker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het kader van Nederland Leest kregen we op school "de gelukkige klas". Die was op het goedkoopste wc papier gedrukt. Zo ruw was het papier ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:07 schreef sigme het volgende:
Pomtiedomtidom.Verrassingsplopjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:07 schreef sigme het volgende:
Pomtiedomtidom.Wie is er verrast? Schaap of sigme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op huis aan nu een een dikke kus voor Bloes - met je week! Wat is nou een week?! Kalm aan -x-Let me see you stripped down to the bone
Wellicht alleen frigide jegens Piet..quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:14 schreef derLudolf het volgende:
Hitsige schaapjes daar en dat terwijl het Drents heideschaap nogal frigide was aldus Piet.
Die kaplaarzen kwamen misschien wel erg opdringerig over...quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Wellicht alleen frigide jegens Piet..
Ik mis hem en Robinquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:32 schreef minilot het volgende:
Over PietVerdriet gesproken: zit momenteel wel met Pietfanshirt op de achterbank
[ afbeelding ]
Zal mij een zorg zijn. Voor grensverkeer is er een uitzondering. Ik heb beide vaccinaties gehad en de barcode op de phone en op papier bij mijn paspoort.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:44 schreef derLudolf het volgende:
7 Tage Inzidenz nog steeds niet onder de 200 @:z80
201...
Ook enkel waar het verplicht moet. En dan nog een wegwerpmasker gebruiken tot deze uit elkaar valt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tja, in NL draagt niemand nog maskers, en viert de jeugd feest. Gek he dat Nederland nu hoog risico gebied is.
Nogal.quote:
Ik denk een stijfkopquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Nogal.![]()
Hoe zou het met Piet gaan? Robin heb ik nog op Twitter, dat scheeltMaar Piet voelt zo ontzettend foetsie
Piet is terug!quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Nogal.![]()
Hoe zou het met Piet gaan? Robin heb ik nog op Twitter, dat scheeltMaar Piet voelt zo ontzettend foetsie
Waarom doe je dat?quote:
Dit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind dat een goede vraag en ik vind dit wel wat onwenselijk, geloof ik.
We weten niet of dat Piet is en daar hoeven we ook niet over te speculeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |