Net zolang als @GGMM al geplaagd wordt met "zeebra of hoe heet zo'n beest"quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:39 schreef Erasmus het volgende:
Dit zal user @:Oriente nog lang najagen.
Ja, lul maar met jezelf. Gespleten persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Oh, onze huisracist is ook weer aanwezig. Ik ga even een meeting in!
Ik zal het onthouden voor vanavondquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat, ik moet streng zijn vandaag.
Ongelofelijk woest!quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, lul maar met jezelf. Gespleten persoonlijkheid.
Hij is boos omdat ik hem een aantal keer (volledig terecht) racist heb genoemd volgens mij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:50 schreef Oriente het volgende:
Ik snap de beef tussen @:Zipportal en @:Scrummie niet.
Oh oké, ik ken hem niet als racistisch maar ik mis wel vaker dingenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij is boos omdat ik hem een aantal keer (volledig terecht) racist heb genoemd volgens mij.
Jij mist alles behalve een muurtje.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh oké, ik ken hem niet als racistisch maar ik mis wel vaker dingen
Ik had gister bijna weer een potje gedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:39 schreef Oriente het volgende:
Jij bent vanavond mijn #1 target bij rambo
Dus werd jij als eerste boos op mij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij is boos omdat ik hem een aantal keer (volledig terecht) racist heb genoemd volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |