Waar blijkt uit dat hij veel verder is gekomen en Sainz niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verstappen is enorm veel verder dan hij in zijn TR was natuurlijk.
Dat is een serieuze vraag? Hij rijdt zoveel foutlozer, intelligenter en consistenter dan in die tijd. Als je dat niet ziet, dan is een bezoekje aan de opticien aan te raden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat hij veel verder is gekomen en Sainz niet?
Nou ja, voor een VER noch HAM fan, maak je je anders behoorlijk druk (en dan met name om je punt te maken die er niet isquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:51 schreef hjansen82 het volgende:
Het wordt tijd dat een rijder Hamilton eens goed in de bandenstapel ramt.
Graag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:51 schreef hjansen82 het volgende:
Nee. Het wordt tijd dat Hamilton een complete breakdown krijgt. Zijn reacties van de afgelopen paar races en de foutjes die hij begint te maken doen vermoeden dat hij daar niet ver vanaf zit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:51 schreef hjansen82 het volgende:
ik hoop echt dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee. Het wordt tijd dat Hamilton een complete breakdown krijgt. Zijn reacties van de afgelopen paar races en de foutjes die hij begint te maken doen vermoeden dat hij daar niet ver vanaf zit.
En het gebash van Dhr Wolff van de afgelopen week doet mij vermoeden dat ze overspannen zijn bij Mercedes, en dat dat hele team op de rand van imploderen staat. De hele week maar blijven praten over hoe roekeloos en wild Max wel niet rijdt en hoe dat tot deze crash heeft geleid, en dan aan het eind RBR beschuldigen van een haatcampagne tegen het imago van Lewis... Einde is nabij.
Iemand van de baan rossen is nooit goed. Niet als Hamilton het bij iemand doet, maar ook niet als iemand het bij Hamilton doet.
Perez mag ook hoor.quote:
laat hem eerst maar eens kijken of hij een deuk in een pakje boter kan rijdenquote:
Joh, bij mercedes is alles Hosana maar max klaag op 0,3 over gigantisch onderstuur.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:31 schreef Johannes788 het volgende:
Red Bull komt er totaal niet aan. Mercedes veel sneller.
Als de auto van Ham tegenwoordig een pakje boter is, zou ik dat prima vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat hem eerst maar eens kijken of hij een deuk in een pakje boter kan rijden
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als de auto van Ham tegenwoordig een pakje boter is, zou ik dat prima vinden.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |