En toch denk ik nog steeds dat jij buiten Nederland nog niet ver gekomen bentquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:33 schreef Makrelis het volgende:
Ik zeg Vienna, Paris en København.
Chhatrapati Shivaji Maharaj International Airport als ik naar Mumbai ga en Suvarnabhumi Airport als het Bankok is.
København is het Kastrup en Vienna is het Schwechat.
Je vertrekt toch ook niet vanaf Am*dam? Je vertrekt vanaf Schiphol.
2,1km ?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Net een paar KM gelopen, veel drempels aka obstacles tijdens mijn wandeling, echt een groot adventure
Veel plassen en takjes zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Net een paar KM gelopen, veel drempels aka obstacles tijdens mijn wandeling, echt een groot adventure
Helaas maar 1,4km, ik moest nog een tel aannemen, dat vergt veel energy.quote:
Morgen gaat het hard waaien dan blijf ik even een dagje thuis.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Helaas maar 1,4km, ik moest nog een tel aannemen, dat vergt veel energy.
Drempels, tel aannemen, regenplassen, takjes op de weg, wat een dagtaak.
Toe maar, toe maar. Aangezien er geen vlog over is, geloof ik hier niks vanquote:
En toch is van helemaal geen beweging, naar een klein half uurtje beweging een vooruitgang.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:53 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nu doorpakken
Na 3 dagen worden de wandelingen alweer korter
Volg je hem niet op runkeeper?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toe maar, toe maar. Aangezien er geen vlog over is, geloof ik hier niks van
neem jij het nu op voor braddie?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toch is van helemaal geen beweging, naar een klein half uurtje beweging een vooruitgang.
ik volg niemand nergens opquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volg je hem niet op runkeeper?
In het leven bedoel je? Alleen in Denemarken heb ik iets bereikt buiten Nederland.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch denk ik nog steeds dat jij buiten Nederland nog niet ver gekomen bent
Zoiets, dus.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:46 schreef Duveldrinker het volgende:
Valt mij soieso op in die jams dat hij alleen voor zichzelf speelt als een echte narcistische clown. De andere muzikanten gaat hij overdreven overstemmen met zijn matige maar harde gitaar en keyboard skills.
Die zullen hem binnenkort ook wel uitkotsen.
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
neem jij het nu op voor braddie?
Ik bedoel van al je buitenlandse verhalen. Het komt allemaal nogal geforceerd over op mij. Ik denk dat de enkeling die elk land van de wereld heeft gezien ook gewoon nog Kopenhagen en Wenen zegtquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:56 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In het leven bedoel je? Alleen in Denemarken heb ik iets bereikt buiten Nederland.
In het leven bedoel je? Alleen in Denemarken heb ik iets bereikt buiten Nederland.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch denk ik nog steeds dat jij buiten Nederland nog niet ver gekomen bent
Gisteren een uur Denemarken aan de telefoon gehad. Praten we toch echt over København. Dialect heet trouwens Københavnsk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel van al je buitenlandse verhalen. Het komt allemaal nogal geforceerd over op mij. Ik denk dat de enkeling die elk land van de wereld heeft gezien ook gewoon nog Kopenhagen en Wenen zegt
Ik typ altijd wel Ukraine ipv Oekraïne.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel van al je buitenlandse verhalen. Het komt allemaal nogal geforceerd over op mij. Ik denk dat de enkeling die elk land van de wereld heeft gezien ook gewoon nog Kopenhagen en Wenen zegt
Ok bedankt voor de info.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In het leven bedoel je? Alleen in Denemarken heb ik iets bereikt buiten Nederland.
[..]
Gisteren een uur Denemarken aan de telefoon gehad. Praten we toch echt over København. Dialect heet trouwens Københavnsk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |