SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat artikel is geschreven door iemand die niet helemaal in orde is, geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
wtf doet carice van houten nou op zon album?
Op het album staat niet alleen muziek van de Wu-Tang Clan, maar ook van Cher, Carice van Houten en enkele spelers van FC Barcelona. Er is zes jaar aan het project gewerkt.
https://nos.nl/artikel/23(...)-aan-onbekende-koper
Ik wil graag capibara's, maar helaas mag dat niet van de Nederlandse wet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Volkomen normaal, wilde Zuid-Amerikaanse knaagdieren in huis
Zou er een stuk of zes anaconda's bij houden, beetje de natuur nabootsen in de achtertuin.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag capibara's, maar helaas mag dat niet van de Nederlandse wet.
Duurste album ooit en dan op eBay.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Op het album staat niet alleen muziek van de Wu-Tang Clan, maar ook van Cher, Carice van Houten en enkele spelers van FC Barcelona. Er is zes jaar aan het project gewerkt.
Ben niet echt een slangentype.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou er een stuk of zes anaconda's bij houden, beetje de natuur nabootsen in de achtertuin.
maar staat ze er nou wel of niet?quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat artikel is geschreven door iemand die niet helemaal in orde is, geen touw aan vast te knopen.
moet werken. Hij zal vast niet voorbij komenquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
71.000 schoolagenda's en 3.000 motorkoplampen gearriveerd in Rotjeknor
Bal ga kijken!
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet werken. Hij zal vast niet voorbij komen
[ afbeelding ]
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar staat ze er nou wel of niet?
O ja, dat was hetquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo... helaas heb je geen cavia's![]()
![]()
Wat een bazending.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn wel cool.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag capibara's, maar helaas mag dat niet van de Nederlandse wet.
Flory did it againquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n droge uitstraling hebben die beestenquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n droge uitstraling hebben die beesten
Geld binnen harken, net als al die anderenquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Zie hier beste mensen, de belichaming van de totaal ongeschikte huisvrouwquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nu al, om half 9 dat ik geen zin heb om te koken, dus het wordt iets halen.
Dat is toch wel erg he
misschien de ever givenquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
er kwam hier vannacht iets voorbij... niet gekeken maar n mijn halve slaap dacht ik daht een ruimteschip was dus ben verder onder de dekens verstopt.
fucking raar geluid en het duurde ook heel lang
Ja eh, ik ben ook geen huisvrouwquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie hier beste mensen, de belichaming van de totaal ongeschikte huisvrouw
GRMBL in een speedboot op en neer aan het varen, roos tussen zijn tanden, strakke spijkerbroek aan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
er kwam hier vannacht iets voorbij... niet gekeken maar n mijn halve slaap dacht ik daht een ruimteschip was dus ben verder onder de dekens verstopt.
Ierse setter puppy'squote:Op donderdag 29 juli 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag gisteren mensen met twee ierse setters. Ik smolt[ afbeelding ]
Stukje kanaalschrapen. Dat was hem denk ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
* gaat op de lijst.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stukje kanaalschrapen. Dat was hem denk ik
Kom even bij mij thuis jagen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Getverrrr, ik klap net een mug dood.
Huisdier.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom even bij mij thuis jagen.
Ik had vannacht een mot op mijn slaapkamer. die liet zich niet vangen. dus ben maar gaan slapen.
Vanmorgen toen mijn wake up light begon te schijnen begon hij/zij ook weer te fladderen
Sterkte Karzai.quote:
zo groot?quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had vannacht een mot op mijn slaapkamer. die liet zich niet vangen. dus ben maar gaan slapen.
Vanmorgen toen mijn wake up light begon te schijnen begon hij/zij ook weer te fladderen
Verstandigquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:36 schreef Karzai het volgende:
Als het maandag nog zo is laat ik bloed prikken
meh, lelluke vlindersquote:
Motten/ uiltjes laat ik maar gewoon zitten. Geen idee wat ze hier in mijn huis komen doen, maar ik heb daar geen last van. Muggen daarentegen moeten allemaal dood!quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb hier zo veel vragen bijquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb hier zo veel vragen bij
Maar de belangrijkste: wat is dat witte gele spul
Een uil in huis zou ik op zich wel een probleem vindenquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Motten/ uiltjes laat ik maar gewoon zitten. Geen idee wat ze hier in mijn huis komen doen, maar ik heb daar geen last van. Muggen daarentegen moeten allemaal dood!
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, de Rotterdamse kademot. Mooi beestje.
hmmm is dat niet zijn achterkant?quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat komt er voor een geel spul uit zijn kont?
Daar zit zn kont normaal toch ook?quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm is dat niet zijn achterkant?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van dat oor.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een uil in huis zou ik op zich wel een probleem vinden
Met een zindelijke mot aan een touwtje trek je wel bekijksquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Mooie grote mot, alleen jammer van de stront.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik weet echt exact waar je het over hebt.
Alsof US bang is voor een motjequote:Op donderdag 29 juli 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Nou US denk dat jij ook een in je broek gerriet als er een hand naast je zit net zo groot als jij
Ja, mooie dieren, maar ze kunnen nogal onvriendelijk zijnquote:
Hand ....quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof US bang is voor een motje
Kan nooit meer normaal naar purschuim kijken nuquote:
Ik overweeg nu op de vliegenmepper in te ruilen voor een pistoolquote:
Voor de linker of rechter?quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik overweeg nu op de vliegenmepper in te ruilen voor een pistool
gewoon kat op toetsenbord los latenquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een grote opdracht dus ik heb over twee weken misschien weer even vrij.
Misschien dat ik binnenkort nog een dagje vrij pak, want er is hier binnenkort kermis en dat gaat tot 2.00 uur door.quote:
Ik ga naar de mooie provincie Flevoland.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je mooi stofzuigen, caviapis ruimen en koken
Ja eh, sorry ?quote:
En daar woon je tussen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien dat ik binnenkort nog een dagje vrij pak, want er is hier binnenkort kermis en dat gaat tot 2.00 uur door.
FML.
Saai vooral. Als je de Flevopolder moet doorkruisen heb je echt koffie nodig en luciferhoutjes tussen je oogleden om niet in slaap te sukkelen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Flevoland is wel het allerallerkutste stukje Nederland.
Die geluiden zijn er speciaal om het zachte gehuil van bepotelde te jonge blonde meisjes te overstemmen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daar woon je tussen?![]()
"JAAAAAAA, doe die handjes maar in de lucht jognens en meisjes, daarrrrrr gaaan we weerrrrrrrr. TRIIIIIING!!!!"
Ik vind Oost-Groningen nou ook niet echt heel inspirerend.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon met 160 km/h en FM aan, ben je er zo.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Saai vooral. Als je de Flevopolder moet doorkruisen heb je echt koffie nodig en luciferhoutjes tussen je oogleden om niet in slaap te sukkelen.
Wajoo.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die geluiden zijn er speciaal om het zachte gehuil van bepotelde te jonge blonde meisjes te overstemmen.
200 km/h, pint aan de kop #Hanzelijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon met 160 km/h en FM aan, ben je er zo.![]()
Was dat nou Delfzijl waar de gemeente drie dingen moest opgeven voor die bruine sightseeing borden langs de snelweg? Dat ze uit pure armoede maar de plaatselijke speeltuin opgaven.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Oost-Groningen nou ook niet echt heel inspirerend.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat nou Delfzijl waar de gemeente drie dingen moest opgeven voor die bruine sightseeing borden langs de snelweg? Dat ze uit pure armoede maar de plaatselijke speeltuin opgaven.
Als ik extra hard trap haalt de Budabolide dat netquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon met 160 km/h en FM aan, ben je er zo.![]()
Bedoel je niet Friesland?quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik extra hard trap haalt de Budabolide dat net
Als ik met de trein en bus moet, dan ben ik er precies over 4 uur enkele reis of zo...quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
200 km/h, pint aan de kop #Hanzelijn
Kerel heeft nog steeds kermisPTSS, de kermis verkaste van de binnenstad naar de straat waar 'ie woonde.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"JAAAAAAA, doe die handjes maar in de lucht jongens en meisjes, daarrrrrr gaaan we weerrrrrrrr. TRIIIIIING!!!!"
Ik zou het niet weten, maar ik ben in Woldendorp geweest, dacht dat ik per ongeluk aan de andere kant van de Berlijnse Muur terecht was gekomen. Wat een grijs en grauw gebied. Hier leven mensen toch niet vrijwillig he?quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat nou Delfzijl waar de gemeente drie dingen moest opgeven voor die bruine sightseeing borden langs de snelweg? Dat ze uit pure armoede maar de plaatselijke speeltuin opgaven.
Niemand wil er wonen, dus de huizen raken niet verkocht.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik ben in Woldendorp geweest, dacht dat ik per ongeluk aan de andere kant van de Berlijnse Muur terecht was gekomen. Wat een grijs en grauw gebied. Hier leven mensen toch niet vrijwillig he?
Het is bij mij achter, maar als ik op maandag moet werken, dan gaat dat niet echt lukken. Ik zie mij al gesprekken voeren met kermisgeluiden op de achtergrond.. doe maar niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"JAAAAAAA, doe die handjes maar in de lucht jongens en meisjes, daarrrrrr gaaan we weerrrrrrrr. TRIIIIIING!!!!"
Verschrikkelijk naargeestig ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik ben in Woldendorp geweest, dacht dat ik per ongeluk aan de andere kant van de Berlijnse Muur terecht was gekomen. Wat een grijs en grauw gebied. Hier leven mensen toch niet vrijwillig he?
Ligt ook wel gedeeltelijk aan het gebrek aan werk, gok ik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niemand wil er wonen, dus de huizen raken niet verkocht.
En dan ook een of ander supermarktje waaraan je kon zien dat het al 25 jaar niet open is geweest, maar er wordt gewoon niets mee gedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk naargeestig ja.
Ik denk dat ik de laatste persoon op aarde ben die semi-erotisch kan joelen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
4EverBlackEyed gaat gewoon helemaal los op de kermis, beetje semi-erotisch joelen in de botswagentjes, zestien keer achter elkaar in het spookhuis dit dat.
Treffend. Oost-Groningen is wel van oudsher een sterk communistisch bolwerk geweest.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de laatste persoon op aarde ben die semi-erotisch kan joelen.
Churrosquote:
Communisme is dan ook slechts "wat jij hebt dat wil ik ook hebben"quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Treffend. Oost-Groningen is wel van oudsher een sterk communistisch bolwerk geweest.
geen gebrande suikerpinda's?quote:
Had het idee dat daar nog alles op de bon gingquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Treffend. Oost-Groningen is wel van oudsher een sterk communistisch bolwerk geweest.
Iedereen even arm.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Communisme is dan ook slechts "wat jij hebt dat wil ik ook hebben"
Dit klinkt smerigquote:
Behalve de corrupte topquote:
Je wordt daar wel smerig dik van, ja.quote:
en de Staat regelt alles, van de wieg tot het graf. Zelf nadenken? Liever nietquote:
zou het?quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wordt daar wel smerig dik van, ja.
Ben ik toch alquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beste scquote:
Jij eet ze niet of krijgt er een allergische reactie van?quote:
Zo tochquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liever te dik in de kist dan een autist
Dat eerste wegens dat laatste.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beste sc
[..]
Jij eet ze niet of krijgt er een allergische reactie van?
Oh ja.. inderdaadquote:
Vetcellen ontploffen met geweld tijdens het cremeren.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liever te dik in de kist etc etc etc
Oh cool.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vetcellen ontploffen met geweld tijdens het cremeren.
Spekknabbels.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vetcellen ontploffen met geweld tijdens het cremeren.
Ja dat schiet niet opquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat eerste wegens dat laatste.Of naja, ik zit drie uur op de pot met weinig resultaat.
quote:
Wheeequote:Op donderdag 29 juli 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat schiet niet op
Morgenavond voor het eerst in tijden weer 4 speler commander![]()
![]()
![]()
Zin in.
Vanavond nog even wat tweaken en kijken waar nog proxies in moeten.
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
Zomerupdate, 29-07-2021, grauw, bewolkt, winderig en 16 graden, lijkt wel of ik in Schotland ben, dreich.
Zo vies, maar toch zo lekkerquote:
gauw, even een Dalwhinnie 12 jaarquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
Zomerupdate, 29-07-2021, grauw, bewolkt, winderig en 16 graden, lijkt wel of ik in Schotland ben, dreich.
Heb je niet alles bij elkaar liggen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet niet eens waar m'n zeemonsters liggen momenteel.
Maar vanavond gaat het toch gaan tussen Sims en Animal Crossing.
quote:
* dud0r schuift glasquote:
Vinden ze leukquote:
Die heb ik niet in het assortimentquote:
Nee ik ook niet. Ik bedoelde ook eigenlijk Glenkinchie maar ik kon even niet op het woord komenquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik niet in het assortiment
Even bij Njord klagen danquote:
Ik zie blauwe lucht.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
Laat hem gelijk de groeten aan Freya doen voor mequote:
Afkomstig uit Tholen, ieeeeeehjjj. (of wat ze daar ook voor geks zeggen om de zin af te sluiten)quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
Zeeuws Knabbelspek; Ingrediënten: 97% Homo Sapiens met zwoerd, zout.
Ik ga toffels aantrekken...quote:
Nope, ongeorganiseerd huishouden wij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je niet alles bij elkaar liggen?
[..]
[..]
* dud0r schuift glas
Doe mij ook maar eentje
Jij hebt ook landelijk leven he?quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet niet eens waar m'n zeemonsters liggen momenteel.
Maar vanavond gaat het toch gaan tussen Sims en Animal Crossing.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Ik kom er nu aan [ afbeelding ]
"Gin cent teveul horrrr"quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afkomstig uit Tholen, ieeeeeehjjj. (of wat ze daar ook voor geks zeggen om de zin af te sluiten)
Ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt ook landelijk leven he?
Ik heb het tegenwoordig allemaal wel gesorteerd liggen. Dat is ook wel anders geweest. Had ik overal stapels kaarten, decks en boosters door het huis liggenquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, ongeorganiseerd huishouden wij.
Ik ook, best prima weer zo.quote:
Moet je naar buiten ofzo?quote:
Het vált op zich wel mee hoor, het zijn vooral de complete decks die niet perse bij elkaar liggen. Volgens mij zitten alle commons nu in dozen en al het spannendere spul ging sowieso altijd meteen een map in.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het tegenwoordig allemaal wel gesorteerd liggen. Dat is ook wel anders geweest. Had ik overal stapels kaarten, decks en boosters door het huis liggen![]()
Was van de week m'n deckboxen aan het napluizen kom ik nog een deck tegen dat ik gedeeltelijk uit elkaar gehaald had. Vroeg me al af waar die kaarten gebleven waren
Ben vooral bezig met update onderdelen te verzamelen voor mijn stal en kippenhok want zonder dat zijn mijn dieren te ongelukkig.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Ik ben ook net aan een legacy-save begonnen, m'n eerste poppetje "mag" bijna aan de volgende generatie beginnen.
En kreeg een lama voor d'r verjaardag.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben vooral bezig met update onderdelen te verzamelen voor mijn stal en kippenhok want zonder dat zijn mijn dieren te ongelukkig.
Ik heb al het losse op serie, kleur en alfabet gesorteerd in dozen. Groot gedeelte van m'n decks in deckboxen in de doos die half vol zit maar denk dat die dit jaar ook nog wel vol komt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het vált op zich wel mee hoor, het zijn vooral de complete decks die niet perse bij elkaar liggen. Volgens mij zitten alle commons nu in dozen en al het spannendere spul ging sowieso altijd meteen een map in.
Ben je zo koffie wezen halen bij je droomvrouw?quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een wit overhemd waar een vlek in zit die ik er niet uit krijg. Nou had ik die samen gewassen met een blauw overhemd en nou issie soortvan lichtblauwHuispak
Ons bin zuunigquote:
Ja, zo heeft kerel het ook gedaan geloof ik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb al het losse op serie, kleur en alfabet gesorteerd in dozen. Groot gedeelte van m'n decks in deckboxen in de doos die half vol zit maar denk dat die dit jaar ook nog wel vol komt.
in fact, yesquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je zo koffie wezen halen bij je droomvrouw?
Ik heb mijn huispak maar beetje geupgrade zodat ik er ook gewoon mee naar buiten kan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je zo koffie wezen halen bij je droomvrouw?
En dat zeggen ze nogal eens daarquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en ze draaien de g en de h om.. dus als ze heregod zeggen is het gerehot.
gekke mensenquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mooi op zondag 2x naar de kerk, met hoedje op.quote:
Onderdelen heb ik genoeg maar die vee update onderdelen krijg je volgens mij? niet zomaar, moet je klusjes voor doen megalang gezocht naar pittige champignons en de liefelijke heb ik nog steeds niet gevonden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's denk ik wel handig met een sim die al even bezig was (netjes universiteit gedaan en is nu een bekende schrijver), die moest alles zelf fixen van me, want ze had te weinig geld om reparaties te laten doen of de zooi te vervangen. Gratiesj onderdelen.
"Iehhhhhhjjjjj"quote:
accepteren ze jou in de bible belt?quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi op zondag 2x naar de kerk, met hoedje op.
Check. Ik heb nu gradaties in m'n thuiskledij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:37 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ik heb mijn huispak maar beetje geupgrade zodat ik er ook gewoon mee naar buiten kan.
Ik volg alleen de series nog die ik interessant vind. Standard speel ik niet meer, alleen nog commander en limited.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zo heeft kerel het ook gedaan geloof ik.Maar die twijfelt nog of 'ie het weer gaat oppakken, de nieuwe series volgen.
Met mondkapjes op was het ook allemaal wel redelijk anoniem als ik buiten kwamquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Ik heb nu gradaties in m'n thuiskledij.
Al zet ik de bak als het moet ook wel in m'n onesie aan de weg, zo rol ik.
Ja hoor, al woon ik echt al een tijdje niet meer in de Bible Belt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
accepteren ze jou in de bible belt?
Oh, ik heb m'n lama net, dus geen idee nog.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onderdelen heb ik genoeg maar die vee update onderdelen krijg je volgens mij? niet zomaar, moet je klusjes voor doen megalang gezocht naar pittige champignons en de liefelijke heb ik nog steeds niet gevonden.Ik kom gewoon altijd tijd te kort in Sims.
Geen maffe oortjes en een staart aan het huispak dus?quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:37 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ik heb mijn huispak maar beetje geupgrade zodat ik er ook gewoon mee naar buiten kan.
ik heb echt geen idee waar jij woont tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, al woon ik echt al een tijdje niet meer in de Bible Belt.
Poezenpak.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen maffe oortjes en een staart aan het huispak dus?
Ik vind dit erger dan Covid-19.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Ja, dat begrijp ik volkomenquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit erger dan Covid-19.
Ik soms ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar jij woont tegenwoordig.
Oh ik gebruik die drankjes gewoon zonder greintje wroeging, heb er hard genoeg voor gewerkt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb m'n lama net, dus geen idee nog.![]()
Ik kán wat punten inwisselen zodat m'n sim langer door kan zonder dat ze in het rood zit, maar dat voelt als valsspelen.
Lijkt me lastig als je naar huis wil rijdenquote:
Vandaag heb ik mijn luxe huispak aanquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen maffe oortjes en een staart aan het huispak dus?
DIt kan zomaar over partydrugs gaan..quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik gebruik die drankjes gewoon zonder greintje wroeging, heb er hard genoeg voor gewerkt.Ik hoor het wel wanneer je de champignons zoekt.
Ik zie nu zo'n semi-sexy huispak voor me, daar gaat mijn laatste beetje concentratievermogenquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:43 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Vandaag heb ik mijn luxe huispak aan
Nee, de hersteldrankjes pak ik af en toe wel, maar dat je balkjes niet meer leeglopen vind ik niet leuk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik gebruik die drankjes gewoon zonder greintje wroeging, heb er hard genoeg voor gewerkt.Ik hoor het wel wanneer je de champignons zoekt.
Oh zo, nee eens. Het moet gewoon af en toe even slecht met ze kunnen gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de hersteldrankjes pak ik af en toe wel, maar dat je balkjes niet meer leeglopen vind ik niet leuk.
Beetje sightseeing in Nederland.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je naar huis wil rijden
"Volg je neus."quote:
het kan er wel mee doorquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n semi-sexy huispak voor me, daar gaat mijn laatste beetje concentratievermogen
Easy to please…quote:
Just let the chivalrous knight slay the dragon before he can kiss you awake.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:01 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dan dan weer wel, maar te easy is sleasy
ben je recruiter bij de sociale werkplaats?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Van HR; "Prima kandidaat voor je, Kris is zeer terughoudend en stil in het begin maar zodra hij een beetje gewend is dan heb je echt een betrouwbare en werkwillige collega aan hem"
Af en toe denk ik dat ik met lamantijnen werk
Klinkt als een Belg.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Van HR; "Prima kandidaat voor je, Kris is zeer terughoudend en stil in het begin maar zodra hij een beetje gewend is dan heb je echt een betrouwbare en werkwillige collega aan hem"
Dan weet je in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ga ik zo achter komen, ik ga de friet-patat vraag en de poepvraag stellen.
Dat klinkt wel een beetje als mijquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Hier moet ik bij wezen, dit wordt lachenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ga ik zo achter komen, ik ga de friet-patat vraag en de poepvraag stellen.
Daar heb ik gemiddeld 11 seconden voor nodig.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt.
Lamantijn, Toch Vrij Deugdzame Kris ontmaskerd.quote:
Mooiste gesprek ooit was met een gast die al begon met een slap klam handje en die had het steeds over zijn partner, daar was hij pas mee getrouwd en dat vond hij toch wel het hoogtepunt van zijn leven dus halverwege dat gesprek vraag ik "Ben jij van de piemels?"quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier moet ik bij wezen, dit wordt lachen
Deze ga ik niet inkoppenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb ik gemiddeld 11 seconden voor nodig.
Haha echt waar?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Vogelfotografen zijn wel de schuwste types mensen die ik ken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal
https://www.ad.nl/binnenl(...)-gans-vast~a607c931/
En aan de andere kant een nudistenstrand zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vogelfotografen zijn wel de schuwste types mensen die ik ken.
Hier in de buurt zit een bekende vogel-spot plas.
Daar staan allemaal mensen met telelens, en daar fiets ik vaak langs, maar dan kijken ze snel weg of doen een grote capuchon op.
Denk dat ze zich een beetje schamen voor hun hobby.
Eigenlijk een homobosje. Die mannen komen daar om een beetje te snavelen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vogelfotografen zijn wel de schuwste types mensen die ik ken.
Hier in de buurt zit een bekende vogel-spot plas.
Daar staan allemaal mensen met telelens, en daar fiets ik vaak langs, maar dan kijken ze snel weg of doen een grote capuchon op.
Denk dat ze zich een beetje schamen voor hun hobby.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk een homobosje. Die mannen komen daar om een beetje te snavelen.
Mensen met de grootste telelens zijn vast het meest populair.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk een homobosje. Die mannen komen daar om een beetje te snavelen.
"Zal ik er even een nieuw rolletje in doen bij je?"quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:36 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Mensen met de grootste telelens zijn vast het meest populair.
theFeederRush.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:51 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik ben ook een Weegschaal, van mij mag je.
daar heb ik al een anderhalve week niet meer opgestaanquote:
beetje vroeg nogquote:
stralende zon hier. heb de deuren naar de tuin open staan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:52 schreef Karzai het volgende:
Ik had beter weer verwacht, de staatstelevisie verspreid weer leugens
Struisvogelen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar heb ik al een anderhalve week niet meer opgestaan
Hoe kun je hier over twijfelen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Struisvogelen.
Ik twijfel of ik trek heb.
neuh, ik zit al weken "stabiel" rond de 74/75. Het is vooral m'n vetpercentage wat ik verder naar beneden wil hebben en ik geloof de weegschaal wat dat betreft niet meer.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Struisvogelen.
Ik twijfel of ik trek heb.
quote:
Ik struisvogel wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh, ik zit al weken "stabiel" rond de 74/75. Het is vooral m'n vetpercentage wat ik verder naar beneden wil hebben en ik geloof de weegschaal wat dat betreft niet meer.
Was anderhalve kilo kwijt maar had er een procent aan vet bij.
Dus dat doe ik nu gewoon in de spiegel kijken en foto's maken om te vergelijken of het naar beneden aan het gaan is.
oh oh ohquote:
ook lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:05 schreef gianni61 het volgende:
hmm, een broodje kroket zou niet verkeerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |