abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201525561
Nogmaals gefeliciteerd @Seven. Welkom O+
pi_201548946
:O pfoe, elke twee uur een sirenebaby door een dichte neus. Gelukkig hielp de neusspray iets..

c_/
pi_201552160
Ziekenhuisafspraak achter de rug. Eigenlijk heel positief. Het lijkt in dit geval positief dat ze in beide ogen hetzelfde 'euvel' heeft. Hierdoor zijn de ogen vaker gelijk aan elkaar en krijg je minder snel een lui oog. (Worden op dezelfde wijze geprikkeld). Het beste nieuws is dat het netvlies gesloten is, de oogzenuwen helemaal intact. Bij de testjes zien ze een kleine afwijking (+2/+3), maar dit kan met de groei zelfs nog volledig rechttrekken, dit zie je vaker bij jonge kinderen.

Uiteraard moeten we wel onder controle blijven vanwege de colobomen. Zodra ze groeit zou het in theorie nog weer kunnen veranderen.

Zoals het nu oogt ( *) ), misschien later een bril of lui oog of iets, maar geen grote zorgen, dit kan iedere gek overkomen.

Ze vonden het wel een tekortkoming dat ze nu pas gezien is. Dit had het CB veel eerder moeten doorverwijzen. Gebeurt normaal al in de eerste weken/maanden als het zo goed te zien is.
pi_201555788
Als ik het zo zie :7 dan valt dat alles mee. Ik duim dat ze erover heen groeit. Ontlading bij jullie?
pi_201555789
NJ wat fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen! Ik duim mee dat het helemaal bij gaat trekken.

Ik zou dit overigens zeker terug geven aan het CB als het ziekenhuis dit niet al doet.

We hebben hier een zielige dreumes sinds zondag. De hoektanden komen door (volgens mij allemaal) en ze heeft er echt veel last van. Ze schiet van vrolijk naar verdrietig, wil alleen maar bij mama plakken, eet slecht, weigert tandenpoetsen, bloed zodra de tandenborstel ook maar iets raakt. Zo sneu. Ik hoop dat het snel over is, maar daar lijkt het voorlopig niet op.
pi_201565896
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:42 schreef tpopml het volgende:
Als ik het zo zie :7 dan valt dat alles mee. Ik duim dat ze erover heen groeit. Ontlading bij jullie?
*)

En hoe! Je merkt eigenlijk pas nu dat je er toch stiekem wel echt zenuwachtig voor was.
Nu gaat het gevoel gewoon weer meer naar; ze heeft gewoon bijzondere ogen. O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:42 schreef Nolita het volgende:
NJ wat fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen! Ik duim mee dat het helemaal bij gaat trekken.

Ik zou dit overigens zeker terug geven aan het CB als het ziekenhuis dit niet al doet.

We hebben hier een zielige dreumes sinds zondag. De hoektanden komen door (volgens mij allemaal) en ze heeft er echt veel last van. Ze schiet van vrolijk naar verdrietig, wil alleen maar bij mama plakken, eet slecht, weigert tandenpoetsen, bloed zodra de tandenborstel ook maar iets raakt. Zo sneu. Ik hoop dat het snel over is, maar daar lijkt het voorlopig niet op.
Jaa, thanks! :D

Morgen mogen we even langs bij het CB voor een check qua eten en gewicht, dus dan kunnen we het zelf al terugkoppelen, maar de oogarts(en) zelf wilden dit ook direct oppakken. Als er wel serieuze problemen waren (zoals niet volledig gesloten netvlies o.i.d.) is actie zo snel mogelijk nodig. Dus hier mogen ze wel even van leren.

:* Voor de dreumes, maar vooral voor papa en mama. :9 Tandjesleed is zo lastig..
  donderdag 30 september 2021 @ 00:22:35 #157
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201573863
Mensen hier die in de slaapkamer een klein kacheltje gebruiken? De kinderkamer boven is ondanks het nog september is nu al richting de 15 graden aan het zakken, beneden in de woonkamer nog gewoon 20 graden.. beetje vervelend. Over een maand zal het nog iets verder zakken.

Verleden jaar dit met een kruik aangepakt. Nu dus zoekende naar iets wat klein is, maar wel beetje kwaliteit. Eventueel kan kacheltje in de hal staan, gericht op de open deur zodat ie niet in de kamer zelf is, omdat het toch een electrisch apparaat is.

Iemand tips? :)
Mai pben rai~!
pi_201584302
Gewicht en lengte ... goedgekeurd. *)

In de afgelopen anderhalve maand is mevrouw even veel aangekomen en gegroeid als de 6 maanden ervoor. :9
pi_201584316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:42 schreef NicolasJoy het volgende:
Gewicht en lengte ... goedgekeurd. *)

In de afgelopen anderhalve maand is mevrouw even veel aangekomen en gegroeid als de 6 maanden ervoor. :9
Wat goed! Weer een zorg minder O+ Jullie komen er wel!
pi_201584826
Zijn nou alle consultatiebureaus gewoon open behalve de onze? Wij zijn er al een jaar ofzo niet meer geweest
pi_201585447
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:11 schreef B.ertha het volgende:
Zijn nou alle consultatiebureaus gewoon open behalve de onze? Wij zijn er al een jaar ofzo niet meer geweest
Ik had laatst de 14 maanden afspraak voor mijn dochter, normaal gesproken zou de volgende afspraak met 18 maanden zijn maar omdat alles goed gaat en ik geen vragen heb is de volgende afspraak met, ik dacht, 2 jaar. Krijg ik tegen die tijd een brief over. Niet 'noodzakelijke' afspraken laten ze niet doorgaan nu bij ons.
pi_201586151
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:11 schreef B.ertha het volgende:
Hier qua afspraken inderdaad al een tijdje open. Tijdens corona alleen voor vaccinatie.
Het inloopspreekuur is overigens wel dicht, maar bij twijfel mag je een groei/weeg afspraak maken.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_201607501
Protège moi de mes désirs.
  FOK!fotograaf zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:20:51 #164
148247 taxibabe
pi_201609788
Iedereen die hier op vakantie is naar Mallorca veilig? https://www.ad.nl/buitenl(...)nde-dakpan~a4082e43/ :{
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:33:04 #165
208890 June.
Seriously?
pi_201610094
Ik las het ja, wat vreselijk. Kreeg er helemaal de rillingen van.
Shine bright like a diamond.
pi_201612441
Jeetje, wat heftig :'(
pi_201613258
Oh wat vreselijk :'(
  zondag 3 oktober 2021 @ 10:08:48 #168
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_201614086
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:20 schreef taxibabe het volgende:
Iedereen die hier op vakantie is naar Mallorca veilig? https://www.ad.nl/buitenl(...)nde-dakpan~a4082e43/ :{
Ja, wij waren al weer thuis. Maar pff…. Zo heftig! :'(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_201630846
Pf, duidelijk een offday hier. A is nu elke keer voor zessen wakker en na dagen achter elkaar vroeg wakker kan ik het gedrein even niet meer hebben. Hij is momenteel zo dwars -O- Vooral het luier verschonen en omkleden is echt niet leuk. Het is dat ik genoeg buikvet heb :7 anders had hij me echt veel zeer gedaan met zijn getrap :{
  FOK!fotograaf maandag 4 oktober 2021 @ 19:44:02 #170
148247 taxibabe
pi_201636478
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pf, duidelijk een offday hier. A is nu elke keer voor zessen wakker en na dagen achter elkaar vroeg wakker kan ik het gedrein even niet meer hebben. Hij is momenteel zo dwars -O- Vooral het luier verschonen en omkleden is echt niet leuk. Het is dat ik genoeg buikvet heb :7 anders had hij me echt veel zeer gedaan met zijn getrap :{
Vroege peuterpuberteit?
Hier is het al vanaf zijn geboorte een uitzondering als hij na half 7 wakker wordt, dat kan ik op 2 handen tellen.
Klokje rond doet hij niet aan.

Pff wat gaat de tijd hard! Nog 4 nachtjes slapen en we hebben geen dreumes meer! De peuterpuberteit is hier nu ook echt al een maandje ingetreden. En hij heeft treuzelen ontdekt :') Bij alles wat we gaan doen moet hij eerst zijn autootjes ergens 'parkeren'. }:|
pi_201636939
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier ook |:( vandaag naar de HA geweest omdat hij hysterisch werd bij het verschonen en dan vooral als ik zijn fluit wil schoonmaken. Blijkt die een blaasonsteking te hebben! :{ misschien dat even na laten kijken?
pi_201648651
Hoiiiii! Ootje en ik komen ons bij dit clubje aanmelden!
pi_201651843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:58 schreef LittleTeaCup het volgende:
Congrats! :D
pi_201652325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:52 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Congrats! :D
Dankjewel!
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:18:42 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201653074
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:58 schreef LittleTeaCup het volgende:
Jaaaaa! Gefeliciteerd *O*
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')