quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:42 schreef tpopml het volgende:
Als ik het zo ziedan valt dat alles mee. Ik duim dat ze erover heen groeit. Ontlading bij jullie?
Jaa, thanks!quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:42 schreef Nolita het volgende:
NJ wat fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen! Ik duim mee dat het helemaal bij gaat trekken.
Ik zou dit overigens zeker terug geven aan het CB als het ziekenhuis dit niet al doet.
We hebben hier een zielige dreumes sinds zondag. De hoektanden komen door (volgens mij allemaal) en ze heeft er echt veel last van. Ze schiet van vrolijk naar verdrietig, wil alleen maar bij mama plakken, eet slecht, weigert tandenpoetsen, bloed zodra de tandenborstel ook maar iets raakt. Zo sneu. Ik hoop dat het snel over is, maar daar lijkt het voorlopig niet op.
Wat goed! Weer een zorg minderquote:Op donderdag 30 september 2021 20:42 schreef NicolasJoy het volgende:
Gewicht en lengte ... goedgekeurd.![]()
In de afgelopen anderhalve maand is mevrouw even veel aangekomen en gegroeid als de 6 maanden ervoor.
Ik had laatst de 14 maanden afspraak voor mijn dochter, normaal gesproken zou de volgende afspraak met 18 maanden zijn maar omdat alles goed gaat en ik geen vragen heb is de volgende afspraak met, ik dacht, 2 jaar. Krijg ik tegen die tijd een brief over. Niet 'noodzakelijke' afspraken laten ze niet doorgaan nu bij ons.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:11 schreef B.ertha het volgende:
Zijn nou alle consultatiebureaus gewoon open behalve de onze? Wij zijn er al een jaar ofzo niet meer geweest
Hier qua afspraken inderdaad al een tijdje open. Tijdens corona alleen voor vaccinatie.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:11 schreef B.ertha het volgende:
Zijn nou alle consultatiebureaus gewoon open behalve de onze? Wij zijn er al een jaar ofzo niet meer geweest
Ja, wij waren al weer thuis. Maar pff…. Zo heftig!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:20 schreef taxibabe het volgende:
Iedereen die hier op vakantie is naar Mallorca veilig? https://www.ad.nl/buitenl(...)nde-dakpan~a4082e43/
Vroege peuterpuberteit?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pf, duidelijk een offday hier. A is nu elke keer voor zessen wakker en na dagen achter elkaar vroeg wakker kan ik het gedrein even niet meer hebben. Hij is momenteel zo dwarsVooral het luier verschonen en omkleden is echt niet leuk. Het is dat ik genoeg buikvet heb
anders had hij me echt veel zeer gedaan met zijn getrap
Hier ookquote:Op maandag 4 oktober 2021 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pf, duidelijk een offday hier. A is nu elke keer voor zessen wakker en na dagen achter elkaar vroeg wakker kan ik het gedrein even niet meer hebben. Hij is momenteel zo dwarsVooral het luier verschonen en omkleden is echt niet leuk. Het is dat ik genoeg buikvet heb
anders had hij me echt veel zeer gedaan met zijn getrap
Congrats!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:58 schreef LittleTeaCup het volgende:
Hoiiiii! Ootje en ik komen ons bij dit clubje aanmelden!
Jaaaaa! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:58 schreef LittleTeaCup het volgende:
Hoiiiii! Ootje en ik komen ons bij dit clubje aanmelden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |