abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201397100
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Qua lopen eigenlijk geen tips... Die van ons liep op z'n knieën en ik denk dat die pijn gingen doen, want daarna ging lopen opeens goed.
Die van mij kruipt probleemloos over grind :')

Fijne vakantie!
  zondag 19 september 2021 @ 14:38:48 #127
208890 June.
Seriously?
pi_201426918
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 11:25 schreef B.ertha het volgende:

[..]
Die van mij kruipt probleemloos over grind :')

Fijne vakantie!
Same :')
Shine bright like a diamond.
  zondag 19 september 2021 @ 14:39:34 #128
208890 June.
Seriously?
pi_201426926
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb 3 weken gewerkt met mijn verlof en toen thuis. Tijdens tweede lockdown is hij wel naar de opvang geweest ivm vitaal beroep. Nu werken wij nog steeds veel thuis, maar meneer gaat gewoon naar de opvang :W

Wij vliegen dinsdag naar Mallorca, ben zooooo benieuwd! Vind het echt wel spannend.

Bella; wow, 17kg. Lekker binkie! Qua lopen eigenlijk geen tips... Die van ons liep op z'n knieën en ik denk dat die pijn gingen doen, want daarna ging lopen opeens goed.
Veel plezier! Wij zitten er nu en zie veel stellen met kinderen onder de 2 jaar :D
Shine bright like a diamond.
pi_201447971
Oeh Mallorca klinkt ook wel erg lekker O+

Wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest. Mickey is echt helemaal zot van beesten! Moe maar voldaan weer terug naar huis O+

Gezien de kruidnoten weer in de schappen liggen... Hebben jullie al ideeën voor Sintcadeaus? En hebben jullie stelregels?
pi_201452067
Ik deel niet vaak foto's, maar dit weekend was mijn mannetje echt in de zevende hemel. Hij wist niet waar hij moest kijken en wijzen en werd helemaal gek! O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is zijn pyjama, maar slapen in de auto zit er echt niet meer in tegenwoordig ;(
pi_201453095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 10:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik deel niet vaak foto's, maar dit weekend was mijn mannetje echt in de zevende hemel. Hij wist niet waar hij moest kijken en wijzen en werd helemaal gek! O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is zijn pyjama, maar slapen in de auto zit er echt niet meer in tegenwoordig ;(
O+
Oh dat zou hier ook een dikke hit zijn!
  dinsdag 21 september 2021 @ 13:50:17 #132
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_201454675
Leuk Bertha!
Wij zijn gearriveerd en hij heeft het superrrr gedaan. Laatste 15min viel hij in slaap, haha. Dropje.

Hij hoort nu ook vliegtuigen dus dan gaat hij ter plekke stil staan en omhoog kijken
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_201456252
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 13:50 schreef automatic_ het volgende:
Leuk Bertha!
Wij zijn gearriveerd en hij heeft het superrrr gedaan. Laatste 15min viel hij in slaap, haha. Dropje.

Hij hoort nu ook vliegtuigen dus dan gaat hij ter plekke stil staan en omhoog kijken
Fijn! Nog tips? Wij vliegen over een paar dagen :D
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_201466576
Wij hadden de iPad vol gegooid met z’n favoriete YouTube haha. En hij mocht z’n speen onbeperkt hebben :@
Maaaar eten en zo’n Nijntje tekenbord vielen ook goed in de smaak. Dat kreeg hij in het vliegtuig.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_201478818
/Egopost!

Opa kwam gisteren en toen Thomas hem zag zei hij 'Opa!'! O+
Zaterdag nog 2 weekjes en dan schuiven we door naar het volgende topic. Gisteren van opa en oma al cadeautje gekregen, samen herfst/winterkleertjes halen, dus hij zit voorlopig weer goed in de kleren _O_ O+
pi_201488394
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:47 schreef automatic_ het volgende:
Wij hadden de iPad vol gegooid met z’n favoriete YouTube haha. En hij mocht z’n speen onbeperkt hebben :@
Maaaar eten en zo’n Nijntje tekenbord vielen ook goed in de smaak. Dat kreeg hij in het vliegtuig.
Haha die eerste drie is ook ons strijdplan. Filmpjes, speen en vreten. We gaan het zien :D
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_201489823
Fijne vakantie voor degenen die nu weg zijn!

Mijn 14 maander gaat hard. Haar hobby is nu van de glijbaan gaan. Ze klimt nu zelf alle trappetjes op dus rustig in de tuin zitten/schoffelen/was ophangen terwijl zij wat speelt is er niet meer bij. Ze ging ook per ongeluk een keer op haar buik van de glijbaan. :D
Ze begint nu met wat woordjes. Ze zegt heel vaak ‘hallo’ en ‘haa’ als begroeting. O+
pi_201495031
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:23 schreef Nolita het volgende:
Fijne vakantie voor degenen die nu weg zijn!

Mijn 14 maander gaat hard. Haar hobby is nu van de glijbaan gaan. Ze klimt nu zelf alle trappetjes op dus rustig in de tuin zitten/schoffelen/was ophangen terwijl zij wat speelt is er niet meer bij. Ze ging ook per ongeluk een keer op haar buik van de glijbaan. :D
Ze begint nu met wat woordjes. Ze zegt heel vaak ‘hallo’ en ‘haa’ als begroeting. O+
Jeetje Nolita, dat gaat inderdaad hard O+ weg met de rust! Loopt ze eigenlijk al lang?

Hier kunnen we niet meer zomaar langs een schommel lopen! Dat vindt hij echt het einde. En hij zegt nu 'nana' voor banaan!
pi_201496791
Hier nu een kleintje met verborgen reflux.
Wordt er wel een beetje moedeloos van eigenlijk.

Nu eerst gestart met indikken van de voeding en veel meer rechtop houden, maar die kleine heeft er zoveel last van.
Neig er na om toch te gaan aandringen op medicatie.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_201497852
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:35 schreef tpopml het volgende:

[..]
Jeetje Nolita, dat gaat inderdaad hard O+ weg met de rust! Loopt ze eigenlijk al lang?

Hier kunnen we niet meer zomaar langs een schommel lopen! Dat vindt hij echt het einde. En hij zegt nu 'nana' voor banaan!
Schommelen vindt ze idd ook te gek; leuk ook hè, die taalontwikkeling. O+

Ze loopt sinds 2 weken na haar verjaardag, dus nu zo’n 2 maanden alweer. :o
pi_201499256
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:25 schreef Nolita het volgende:

[..]
Schommelen vindt ze idd ook te gek; leuk ook hè, die taalontwikkeling. O+

Ze loopt sinds 2 weken na haar verjaardag, dus nu zo’n 2 maanden alweer. :o
Ja echt heel leuk om te volgen!
Dat is al wel een tijdje. Ik ben benieuwd hoe lang het hier nog duurt. Soms trekt hij zich op maar verder maakt hij nog niet veel aanstalten. Makke beer!

@dezomervoorbij wat vervelend zeg! hoe oud is jouw kleintje?
  zaterdag 25 september 2021 @ 20:24:16 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201516799
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:03 schreef MaJo het volgende:

[..]
Done *)

Als er nog iemand in wil laat het me weten!
Colin is van september 2020, mag hij er ook bij?

Tevens kom ik me hier melden, vandaag zijn eerste verjaardag gevierd.
Resistance is futile.
pi_201516867
Gefeliciteerd Colin en Seven! *O*

Hoe was jullie dag?
pi_201516881
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

*O*
pi_201517246
:W *O*
  zaterdag 25 september 2021 @ 21:13:47 #146
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201517581
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:29 schreef Nolita het volgende:
Gefeliciteerd Colin en Seven! *O*

Hoe was jullie dag?
*O*

Superleuk! Colin was erg blij met z'n ballenbak, z'n loopfietsje, z'n houten puzzel en nog ander speelgoed.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
*O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:55 schreef tpopml het volgende:
:W *O*
*O*
Resistance is futile.
pi_201517598
Gefeliciteerd met Colin *O*
  zaterdag 25 september 2021 @ 21:28:34 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201517868
Voor degenen die nog niet weten wie Colin is, dit is 'm:

Bijzonder eigenwijs kereltje, dat heeft hij echt van mij.. Colin (foknaam) is erg ondernemend. Hij loopt sinds een maandje. Zijn 4 boventanden komen nu net door maar daar heeft hij weinig last van. En hij staat overal op de kop in te trekken. Dat is op zich mooi en grappig. Colin is superlomp in het spelen. Maar als het bedtijd is, dan knuffelt hij graag.
M'n man is fulltime vader en ik werk fulltime thuis (nog zeker een jaar). Maar m'n man wil wel weer aan het werk als zijn rugklachten het toelaten, en dan gaat Colin naar kdv. Zal hem wel goed doen qua sociale ontwikkeling, er komt geen broertje of zusje bij. Hij heeft wel 2 halfzussen van 13 en 16 maar die wonen bij hun moeder.

Fysiek gaat de ontwikkeling veel sneller dan mentaal. 'Nee' komt niet in zijn woordenboek voor :') .

Colin houdt van kabaal maken, hij heeft ook een hele harde lage stem. En zijn favoriete speelgoed is mijn plastic slabak :+ . Die gooit hij altijd naast het kleed want het maakt veel meer herrie op het laminaat. Colin zit nooit in de box, we hebben de hele woonkamer maar afgezet en hufterproof gemaakt. Hij luistert (en kijkt) graag naar Miley Cyrus.

M'n man denkt dat Colin binnenkort begint met praten, hij tettert veel en graag. Leuke leeftijd is dit O+ . Eeg benieuwd wat de rest van de dreumestijd zal brengen!
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 21:40:50 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201518178
quote:

[..]

Uiteraard ^O^

Gefeliciteerd met Colin *O* Wij volgen jullie over 4 weken :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_201522088
quote:

[..]

Congrats! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')