Ook met 10 man?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Als ik nu kijk, kan ik ook vanavond bv. nog van Palma de Mallorca naar Amsterdam vliegen.
Ja, een smoesje uiteraard,
Ja hoor. Waarom niet?quote:
Met 9 in elk geval wel. En de prijs valt mee. Aantal uren dat advocaatje Roozemond daarvoor werkt kun je makkelijk op de vingers van één hand tellen.quote:
Kan prima dat ouders dat hebben gedaan. Er zullen dan ook maar weinig ouders zijn die dit niet voor hun kinderen doen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als er plek is, dan is dat zo gepiept. Je hoeft er echt niet meer voor naar het reisbureau. Ik sluit ook niet helemaal uit dat die ouders die vlucht hebben geboekt.
Als blijkt dat die vliegtickets vanuit Nederland geboekt of betaald zijn, zijn ze medeplichtigquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat de ouders, die inmiddels bekend zijn, voldoende te lijden zullen krijgen vanwege het beschermen van hun gebroed.
Maar een forse boete zou niet verkeerd zijn.
Er is een man doodgeslagen en geschopt. Als je weet dat jouw kind daar een aandeel in heeft gehad, dan sleep je die naar de politie.
En niet al je geld en invloed aanwenden om hem ermee weg te kunnen laten komen.
Als mijn kinderen iemand doodschoppen, dan sleep ik ze naar het politiebureau i.p.v. naar Schiphol. Maar ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan prima dat ouders dat hebben gedaan. Er zullen dan ook maar weinig ouders zijn die dit niet voor hun kinderen doen.
Ze moeten nog heel even geduld hebben tot de uitzending opsporing verzocht van 4 mei 2023. Om de daders te beschermen worden dan pas de beelden uitgezonden. De daders hebben dan wel recht op strafvermindering doordat ze getoond zijn op nationale televisie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:57 schreef Bolasie het volgende:
Hoe zouden de nabestaanden zich voelen met het feit dat er op moment van schrijven nog steeds niemand is opgepakt..
Carlo was nog niet dood toch toen zij weg gevlucht waren?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als mijn kinderen iemand doodschoppen, dan sleep ik ze naar het politiebureau i.p.v. naar Schiphol. Maar ieder z'n ding natuurlijk.
We weten niet precies hoe dat gegaan is. Wie er heeft geboekt en op basis van welk verhaal precies. Als mijn kinderen naar huis willen, omwille van cojona maatregelen, omdat ze ziek zijn, etc, dan zoek je daar in eerste instantie niet meteen 'n moord achter midden in de nacht.
In elk geval wel iets dat tot op de bodem uitgezocht moet worden.
Natuurlijk ben jij de grote uitzondering, ik had absoluut niet anders verwacht. Edoch zullen de meeste mensen gezien het toekomstperspectief ook liever hebben dat hun kind de kans heeft om in een Nederlandse gevangenis terecht te komen dan ergens in Spanje. Al was het alleen maar dat je je kind iets vaker kan bezoeken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als mijn kinderen iemand doodschoppen, dan sleep ik ze naar het politiebureau i.p.v. naar Schiphol. Maar ieder z'n ding natuurlijk.
We weten niet precies hoe dat gegaan is. Wie er heeft geboekt en op basis van welk verhaal precies. Als mijn kinderen naar huis willen, omwille van cojona maatregelen, omdat ze ziek zijn, etc, dan zoek je daar in eerste instantie niet meteen 'n moord achter midden in de nacht.
Nee hoor, ze zeggen gewoon de leugen die de kinderen ook opdreunen. We dachten dat er corona maatregelen zouden komen..quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als blijkt dat die vliegtickets vanuit Nederland geboekt of betaald zijn, zijn ze medeplichtig
Dit kan nog lachen worden
Die lag toen in kritieke toestand in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Carlo was nog niet dood toch toen zij weg gevlucht waren?
Ik hoop dat de rechter reageert met "U gaat nu wel voor langere tijd in quarantaine, dat dan weer wel"quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:11 schreef aspi het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zeggen gewoon de leugen die de kinderen ook opdreunen. We dachten dat er corona maatregelen zouden komen..
Ze zijn er al een aantal dagen en willen ineens midden in de nacht onmiddellijk terug, allemaal, op een na, dan moeten ze wel een heel goed smoesje hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Valt me mee.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met 9 in elk geval wel. En de prijs valt mee. Aantal uren dat advocaatje Roozemond daarvoor werkt kun je makkelijk op de vingers van één hand tellen.
Weet niet wanneer ze precies zijn vertrokken. Denk donderdag ergens in de loop van de dag. Kunnen ze ook nog best 's ochtends hebben geregeld.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:17 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ze zijn er al een aantal dagen en willen ineens midden in de nacht onmiddellijk terug, allemaal, op een na, dan moeten ze wel een heel goed smoesje hebben.
Heb ff wat teruggelezen. Mishandeling was in nacht dinsdag op woensdag. Degene die achterbleef is vrijdagmiddag toen hij terug wilde vliegen opgepakt op het vliegveld. Het gaat om een groep van 13 waarvan er 9 verdacht werden. 12 hebben dus een vroegere vlucht genomen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ze precies zijn vertrokken. Denk donderdag ergens in de loop van de dag. Kunnen ze ook nog best 's ochtends hebben geregeld.
Dank je wel, dat verduidelijkt de tijdlijn.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Heb ff wat teruggelezen. Mishandeling was in nacht dinsdag op woensdag. Degene die achterbleef is vrijdagmiddag toen hij terug wilde vliegen opgepakt op het vliegveld. Het gaat om een groep van 13 waarvan er 9 verdacht werden. 12 hebben dus een vroegere vlucht genomen.
Volgens dit bericht een dag eerder dan gepland. Dat zou dan op donderdag zijn, dus dan hebben ze in feite van de nacht dinsdag op woensdag de tijd gehad, en zijn ze pas donderdag vertrokken.
"En die schopbeweging van de verdachte die op de beelden te zien is, was in werkelijkheid een schijnbeweging. Hij heeft het slachtoffer niet daadwerkelijk geraakt. Het deed alsof. Verdachte betreurt het dat hij hiermee verwarring heeft gesticht en bied hiervoor zijn welgemeende excuses aan aan de nabestaanden."quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:03 schreef aspi het volgende:
"Er is niet te bepalen welke van de kopschoppen het overlijden heeft veroorzaakt. Dus beiden gaan vrijuit."
Zou me niet eens verbazen eerlijk gezegd...
Er zijn genoeg gevallen waarbij niet duidelijk is wie welk aandeel had in een groep en vervolgens is de hele groep als geheel strafrechtelijk veroordeeld. Het kan dus ook andersom.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:03 schreef aspi het volgende:
"Er is niet te bepalen welke van de kopschoppen het overlijden heeft veroorzaakt. Dus beiden gaan vrijuit."
Zou me niet eens verbazen eerlijk gezegd...
Er wordt gesuggereerd dat ze pas zijn gevlucht toen ze doorkregen dat er naar ze gezocht werd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dank je wel, dat verduidelijkt de tijdlijn.
Ze hebben dus de hele woensdag de tijd gehad om hun terugvlucht naar Nederland te regelen. Ze hebben dus bij wijze van eerst nog hun roes uit kunnen slapen, om daarna even wat te boeken of te laten boeken.
Weet niet precies wanneer de politie hotels is afgegaan, maar de luxe villa in Llucmajor zal vast niet het eerste etablissement zijn waar ze aan hebben geklopt.
Het enige complot wat ik tot dusver kan ontdekken is het voornemen om ruzie te gaan zoekenquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk ben jij de grote uitzondering, ik had absoluut niet anders verwacht. Edoch zullen de meeste mensen gezien het toekomstperspectief ook liever hebben dat hun kind de kans heeft om in een Nederlandse gevangenis terecht te komen dan ergens in Spanje. Al was het alleen maar dat je je kind iets vaker kan bezoeken.
Maar buiten dat hoeft het niet eens zo te zijn dat je ergens van op de hoogte bent. Maar goed, het is hier zoals het altijd gaat. Marokkanen slecht. Rijke mensen slecht. Eén groot complot tegen de goudeerlijke en hardwerkende (beneden)modale burger.
Ja, las in de Limburger ook dat ze vrijdagochtend pas vertrokken zijn. Limburger haalt Ultima Hora aan als bron. https://www.limburger.nl/cnt/dmf20210718_94747000quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Er wordt gesuggereerd dat ze pas zijn gevlucht toen ze doorkregen dat er naar ze gezocht werd.
Je gaat ook vanwege mogelijke corona-maatregelen niet één dag eerder naar huis dan gepland. Want die dag maakt niet het verschil. Zeker niet als het gaat om donderdag of vrijdag. Maatregelen zijn hier voornamelijk op woensdagen ingevoerd, of zaterdagochtend om 0.00 uur.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Heb ff wat teruggelezen. Mishandeling was in nacht dinsdag op woensdag. Degene die achterbleef is vrijdagmiddag toen hij terug wilde vliegen opgepakt op het vliegveld. Het gaat om een groep van 13 waarvan er 9 verdacht werden. 12 hebben dus een vroegere vlucht genomen.
Volgens dit bericht een dag eerder dan gepland. Dat zou dan op donderdag zijn, dus dan hebben ze in feite van de nacht dinsdag op woensdag de tijd gehad, en zijn ze pas donderdag vertrokken.
Dat klinkt plausibel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Er wordt gesuggereerd dat ze pas zijn gevlucht toen ze doorkregen dat er naar ze gezocht werd.
Okay, dan was Lukas dus geen kopschopper maar alleen een meeloper die wat klappen heeft uitgedeeld, mensen heeft bedreigd, en illegaal drugs heeft gebruikt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:25 schreef aspi het volgende:
hahah pappa onrust op de voicemail bij geenstijl.. Ze hebben 12 uur om de naam Lukas Onrust weg te halen als kopschopper....
Ik ben het echt woord voor woord eens met wat geenstijl hier over zegt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Okay, dan was Lukas dus geen kopschopper maar alleen een meeloper die wat klappen heeft uitgedeeld, mensen heeft bedreigd, en illegaal drugs heeft gebruikt.
Als iedere vader of moeder nu even wil bellen dan blijven er aan het eind twee namen over.
Wat een sukkel. Dan moet hij nog veel telefoontjes plegen, ook. Op twitter is het rijtje namen veelvuldig herhaald. Ook op facebook worden ze vaak genoemd, en andere websites.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:25 schreef aspi het volgende:
hahah pappa onrust op de voicemail bij geenstijl.. Ze hebben 12 uur om de naam Lukas Onrust weg te halen als kopschopper....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |