abonnement Unibet Coolblue
pi_200772328
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Herbert van Hoogdalem
'Ik geef mensen magie en bezieling terug'
----

Vanochtend om 10.10 is Jade gearresteerd. Ze werd op heterdaad betrapt.

De aanklacht(en): té mooi, té briljant, té sociaal, té leergierig en té hartverwarmend. En ook: ze lachte teveel. Gelukkig hebben ze dat op de mugshot recht weten te trekken.

Wat nu? Borgtocht is niet te doen. 1000 miljoen miljard komt nog niet in de buurt van haar waarde - die is sowieso nergens in uit te drukken. Amnesty neemt niet op. En een advocaat? Nou, ga daar maar aanstaan. Zo’n case. Niemand die het durft. Geheid een verloren zaak.

Ik denk dus dat Jade niet onder levenslang uitkomt. En ik ook niet.

En dat ik de foto’s voor het paspoort even opnieuw moet maken. Want je ziet haar oren niet, begrijp ik net 😬🤦🏼

Oh ja: Jade verzette zich hevig tijdens de arrestatie. Iets met een appel. En een boom.

#evenietsluchtigstussendoor #personal

------
Linkedin dus....
Klinkt als het begin van een foute natuurfilm waarin Jade de borgsom van 1000 miljoen miljard niet kan veroorloven en ze dus op alternatieve wijze moet "betalen".
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:55:00 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_200774734
Dit is ook een nepverhaal op Linkedin, maar dit is wel leuk:https://www.linkedin.com/in/bryan-breynolds/
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_200778014
quote:
Een wijze les…..

Een docent die zijn college begon met een biljet van twintig euro omhoog te steken en vervolgens de vraag stelde,
wie wil deze twintig euro?

Verschillende handen gingen de hoogte in, maar de docent zei, voor ik het weggeef, moet ik eerst nog even iets doen.

Als een wilde begon hij het papiertje te verfrommelen en vroeg vervolgens, iemand die deze twintig euro nog wil?
Dezelfde handen gingen de lucht in.

Hij gooide het propje tegen de muur, liet het op de grond vallen, trapte het weg, ging erop staan stampen, en opnieuw liet hij het biljet zien dat nu helemaal vies en verkreukeld was.

Hij herhaalde zijn vraag en dezelfde handen gingen de lucht in.

Jullie mogen dit nooit vergeten, zei de docent toen, wat ik ook met dit geld doe, het blijft een biljet van twintig euro.

In ons leven krijgen we soms tegenslagen, worden we klein gemaakt of in een hoek gezet, maar besef dat je altijd evenveel waard bent.

Geloof in jezelf no matter what happens!! Je kracht en geluk zitten van binnen, en zouden niet afhankelijk moeten zijn van wat anderen zeggen of doen!

#PowerYourself
#bethechange
:r

[ Bericht 6% gewijzigd door Mutsaers__78 op 07-08-2021 00:18:48 ]
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:23:58 #79
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200782411
quote:
quote:
ging erop staan stampen,
Hun briefje van 20 wat doet hij :'(
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_200789215
Dit is ook weer een ontzettend geloofwaardig verhaal, die weer aan alle clichés voldoet en taalkundig een beetje om te huilen is.

- - -

Ik zat in een online sollicitatiegesprek via #Teams. De wifi van de kandidaat was zo verschrikkelijk slecht.

Dat ik mijn interesse verloor en geïrriteerd raakte.

Ik verbrak de verbinding

Later mailde hij mij en vroeg of ik
om hem nog een kans wilde geven.

Ik negeerde het.

Later die dag was ik weer in een online meeting dit keer met een klant.

Nu was het alleen MIJN wifi die niet werkte

De klant stopte het gesprek onmiddellijk
En stuurde mij een e-mail waarin stond:

“Dat ze geïrriteerd was en het onprofessioneel vond, maar graag op een ander moment dit gesprek graag wilde voortzetten”

Dat was t moment dat ik wist dat ik een steek had laten vallen 🤦🏻♂

Ik opende snel mijn e-mail en beantwoordde zijn e-mail:

“Ik ben beschikbaar tot 19u. Als het niet lukt dan bellen we wel gewoon, laat maar weten of het schikt.”

Hij wist al snel in het gesprek een klik te creëren en bleek een top kandidaat te zijn

👉🏻Wacht niet tot Karma jou confronteert
👉🏻Wat je zaait, zal je oogsten
👉🏻Probeer te begrijpen waarom ipv veroordelen
👉🏻Wees altijd empathisch voor anderen
( zeker als het overmacht is)

Eens?

Lesley [naam weggehaald] 🎯
Branding | Linkedin | Recruitment

[ Bericht 1% gewijzigd door itchycoo op 07-08-2021 10:41:02 (naam weggehaald, wel zo netjes) ]
pi_200797771
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:36 schreef itchycoo het volgende:
Dit is ook weer een ontzettend geloofwaardig verhaal, die weer aan alle clichés voldoet en taalkundig een beetje om te huilen is.

- - -

Ik zat in een online sollicitatiegesprek via #Teams. De wifi van de kandidaat was zo verschrikkelijk slecht.

Dat ik mijn interesse verloor en geïrriteerd raakte.

Ik verbrak de verbinding

Later mailde hij mij en vroeg of ik
om hem nog een kans wilde geven.

Ik negeerde het.

Later die dag was ik weer in een online meeting dit keer met een klant.

Nu was het alleen MIJN wifi die niet werkte

De klant stopte het gesprek onmiddellijk
En stuurde mij een e-mail waarin stond:

“Dat ze geïrriteerd was en het onprofessioneel vond, maar graag op een ander moment dit gesprek graag wilde voortzetten”

Dat was t moment dat ik wist dat ik een steek had laten vallen 🤦🏻♂

Ik opende snel mijn e-mail en beantwoordde zijn e-mail:

“Ik ben beschikbaar tot 19u. Als het niet lukt dan bellen we wel gewoon, laat maar weten of het schikt.”

Hij wist al snel in het gesprek een klik te creëren en bleek een top kandidaat te zijn

👉🏻Wacht niet tot Karma jou confronteert
👉🏻Wat je zaait, zal je oogsten
👉🏻Probeer te begrijpen waarom ipv veroordelen
👉🏻Wees altijd empathisch voor anderen
( zeker als het overmacht is)

Eens?

Lesley [naam weggehaald] 🎯
Branding | Linkedin | Recruitment
Oh die gast. Achternaam is mij bekend en makkelijk terug te vinden hoor. Irritant altijd met zijn tegeltjeswijsheden. :r
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:59:28 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200798672
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

:r
Haha, die docent zit duidelijk aan de crack.
soooo, da's mooi!
pi_200799030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

:r
:') x 53 miljard.
pi_200799050
quote:
:')

Hij kan beter naar z'n eigen ballen kijken en concluderen dat ie overdatum is.
pi_200799115
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Herbert van Hoogdalem
'Ik geef mensen magie en bezieling terug'
----

Vanochtend om 10.10 is Jade gearresteerd. Ze werd op heterdaad betrapt.

De aanklacht(en): té mooi, té briljant, té sociaal, té leergierig en té hartverwarmend. En ook: ze lachte teveel. Gelukkig hebben ze dat op de mugshot recht weten te trekken.

Wat nu? Borgtocht is niet te doen. 1000 miljoen miljard komt nog niet in de buurt van haar waarde - die is sowieso nergens in uit te drukken. Amnesty neemt niet op. En een advocaat? Nou, ga daar maar aanstaan. Zo’n case. Niemand die het durft. Geheid een verloren zaak.

Ik denk dus dat Jade niet onder levenslang uitkomt. En ik ook niet.

En dat ik de foto’s voor het paspoort even opnieuw moet maken. Want je ziet haar oren niet, begrijp ik net 😬🤦🏼

Oh ja: Jade verzette zich hevig tijdens de arrestatie. Iets met een appel. En een boom.

#evenietsluchtigstussendoor #personal

------
Linkedin dus....
Wtf is dit?
  zondag 8 augustus 2021 @ 00:04:25 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200805969
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:36 schreef itchycoo het volgende:
Dit is ook weer een ontzettend geloofwaardig verhaal, die weer aan alle clichés voldoet en taalkundig een beetje om te huilen is.

- - -

Ik zat in een online sollicitatiegesprek via #Teams. De wifi van de kandidaat was zo verschrikkelijk slecht.

Dat ik mijn interesse verloor en geïrriteerd raakte.

Ik verbrak de verbinding

Later mailde hij mij en vroeg of ik
om hem nog een kans wilde geven.

Ik negeerde het.

Later die dag was ik weer in een online meeting dit keer met een klant.

Nu was het alleen MIJN wifi die niet werkte

De klant stopte het gesprek onmiddellijk
En stuurde mij een e-mail waarin stond:

“Dat ze geïrriteerd was en het onprofessioneel vond, maar graag op een ander moment dit gesprek graag wilde voortzetten”

Dat was t moment dat ik wist dat ik een steek had laten vallen 🤦🏻♂

Ik opende snel mijn e-mail en beantwoordde zijn e-mail:

“Ik ben beschikbaar tot 19u. Als het niet lukt dan bellen we wel gewoon, laat maar weten of het schikt.”

Hij wist al snel in het gesprek een klik te creëren en bleek een top kandidaat te zijn

👉🏻Wacht niet tot Karma jou confronteert
👉🏻Wat je zaait, zal je oogsten
👉🏻Probeer te begrijpen waarom ipv veroordelen
👉🏻Wees altijd empathisch voor anderen
( zeker als het overmacht is)

Eens?

Lesley [naam weggehaald] 🎯
Branding | Linkedin | Recruitment
Waarom haal je de naam van Lesley Opstal weg. Als of die gast hier niet allang bekend (en berucht) is _O-
  zondag 8 augustus 2021 @ 07:05:21 #87
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_200808869
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 00:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom haal je de naam van Lesley Opstal weg. Als of die gast hier niet allang bekend (en berucht) is _O-
Ik snap niet wat hij met dat soort berichten probeert te bereiken. Naamsbekendheid? Misschien, maar dat is dan niet in positieve zin :P
pi_200810378
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 00:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom haal je de naam van Lesley Opstal weg. Als of die gast hier niet allang bekend (en berucht) is _O-
Haha oké dat wist ik niet, ik kijk niet heel vaak in dit topic, maar het verbaast me niets _O-
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:30:33 #89
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_200811316
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:36 schreef itchycoo het volgende:
Dit is ook weer een ontzettend geloofwaardig verhaal, die weer aan alle clichés voldoet en taalkundig een beetje om te huilen is.

- - -

Ik zat in een online sollicitatiegesprek via #Teams. De wifi van de kandidaat was zo verschrikkelijk slecht.

Dat ik mijn interesse verloor en geïrriteerd raakte.

Ik verbrak de verbinding

Later mailde hij mij en vroeg of ik
om hem nog een kans wilde geven.

Ik negeerde het.

Later die dag was ik weer in een online meeting dit keer met een klant.

Nu was het alleen MIJN wifi die niet werkte

De klant stopte het gesprek onmiddellijk
En stuurde mij een e-mail waarin stond:

“Dat ze geïrriteerd was en het onprofessioneel vond, maar graag op een ander moment dit gesprek graag wilde voortzetten”

Dat was t moment dat ik wist dat ik een steek had laten vallen 🤦🏻♂

Ik opende snel mijn e-mail en beantwoordde zijn e-mail:

“Ik ben beschikbaar tot 19u. Als het niet lukt dan bellen we wel gewoon, laat maar weten of het schikt.”

Hij wist al snel in het gesprek een klik te creëren en bleek een top kandidaat te zijn

👉🏻Wacht niet tot Karma jou confronteert
👉🏻Wat je zaait, zal je oogsten
👉🏻Probeer te begrijpen waarom ipv veroordelen
👉🏻Wees altijd empathisch voor anderen
( zeker als het overmacht is)

Eens?

Lesley [naam weggehaald] 🎯
Branding | Linkedin | Recruitment
Oh god, die Lesley heb ik ook een tijdje als contact gehad toen ik een nieuw project zocht. Rap ontvolgd. Wat een hoop bagger komt daarvan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:45:14 #90
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_200811575
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
maar besef dat je altijd evenveel waard bent.
Nou, als de docent op het biljet gepoept had, was het denk ik niet meer zo waardevol geweest voor de meesten...
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:34:31 #91
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_200813113
quote:
The genius at the top doesn't make the team look good.

A good team makes the person at the top look like a genius.
Die spreuken van Simon Sinek zijn ook klachtwaardig :') Ook allemaal hetzelfde.

"Een keer goed schijten zorgt niet voor een goeie spijsvertering,
Van een goeie spijsvertering ga je juist goed schijten"
pi_200879161
quote:
Wie beheert jouw LinkedIn eigenlijk? 👩🏼‍💻

Mijn personal assistant reageert in de chat, mijn content creator schrijft mijn content en mijn social media manager onderhoudt alle reacties en spot trends.

Nee natuurlijk niet gekkie. It’s me, it’s always me! 😉

Mijn LinkedIn profiel is van mij. Daar plaats ik wat ik wil. Reageer ik hoe ik wil. Volg ik wie ik wil.

LinkedIn uitbesteden kan natuurlijk. Er zijn vast copywriters die jouw tone-of-voice briljant weten te vatten. 🏆 Maar bij LinkedIn komt zoveel meer kijken dan alleen het plaatsen van berichten.

Daarnaast stuur je naar een offline netwerk event toch ook niet iemand anders om voor jou de contacten te leggen. Dat zou vreemd zijn.

Ik doe het liever zelf. Omdat niemand het doet zoals ik dat zou doen. 💪🏻

Zou jij jouw persoonlijke LinkedIn activiteiten uitbesteden?

#personalbranding #linkedinmarketing #linkedintips
:')
pi_200879401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:19 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

:')
Man man man, je moet iets om relevant te blijven hè. Ook dat lekker gekke toontje uiteraard!
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:41:57 #94
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200906788
Geloof niet dat het verhaal op zich nep is, maar
quote:
GESCHOKT DOOR DE ZORG ‘Oke, oke, nú ga ik met je wandelen’ zeg ik tegen Mies de hond. Ik klap de laptop dicht, doe mijn wandelschoenen aan en trek de deur achter me in het slot. Ineens beginnen mijn handen te tintelen en voelt het raar op mijn borst. Het koude zweet breekt me uit. Zeker iets verkeerds gegeten, gaat wel weer over. Rustig wandel ik door. Terwijl Mies mij meesleurt voel ik me steeds beroerder en besef ik te langzaam dat het niet vanzelf over gaat. Na een lang half uur kan ik niet meer en bel ik twijfelend de spoedpost Huisartsen. ‘Kies 1 voor levensbedreigende situaties’. Ik kies 1. De hartelijke spoedpost mevrouw hoort mij en vraagt op rustige vriendelijke toon geen stap meer te zetten, 'de ambulance komt direct naar u toe’. Helaas was ik op een plek waar auto’s niet konden komen en begeleide de aardige mevrouw mij met kleine stapjes naar huis. Hevig zwetend lig ik in de stoel te wachten met de voordeur op een kier. Enkele minuten later komt de ambulanceverpleegkundige de woonkamer binnen en handelt accuraat en meelevend. Mijn hartslag van 230 versnelt de procedure en word ik door een tweede ambulance direct naar het ziekenhuis afgevoerd. Ik ben diep geraakt. Van alle kanten krijg ik hulp en word ik in de watten gelegd, ondanks dat iedereen de zolen uit hun schoenen lopen door te weinig personeel. Ik word als een koning behandeld, hartelijk, meelevend, zorgzaam, vriendelijk en doortastend. Wat ik heel mijn leven in de retail heb gezocht heb ik in de zorg gevonden. Beste zorgmedewerkers van Gelre ziekenhuizen in Apeldoorn, Huisartsen Regio Apeldoorn en Witte Kruis Ambulancedienst Apeldoorn, dank jullie wel voor het schokken en resetten van mijn hart. Daardoor kan ik mijn missie in klantverbinding blijven voortzetten.Deze blog is een opsteker voor al het zorgpersoneel in Nederland. Blijf alsjeblieft luisteren naar je hart en laat de procedures en bureaucratie niet de overhand op je krijgen. Diep respect hoe jullie als soldaten in de vuurlinie liefdevol staan te knokken voor de gezondheid van wij als patiënten.
:')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:49:00 #95
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200906895
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Geloof niet dat het verhaal op zich nep is, maar
[..]
:')
Mies gaat vanavond op een missie.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:49:33 #96
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200906903
Morgen heeft Mies money of zit Mies vast.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:53:07 #97
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200906943
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Geloof niet dat het verhaal op zich nep is, maar
[..]
:')
Mies de hond. :')
soooo, da's mooi!
pi_200907105
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Geloof niet dat het verhaal op zich nep is, maar
[..]
:')
Dan ga je bijna dood en kom je er alsnog uit met dat idee idd :') ^999
What Would Goku Do
  zondag 15 augustus 2021 @ 10:25:26 #99
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_200919265
"Beperking? Wat voor beperking? Ik zie er geen"

En dan een video posten van een turnster zonder benen die oefeningen doet. Ik zie toch echt duidelijk een beperking. Dat ze zich er niet door laat tegenhouden is een ander verhaal, maar ga nou niet doen alsof ze geen beperking heeft.

https://www.linkedin.com/(...)990559964889088-lGBG
  zondag 15 augustus 2021 @ 10:40:26 #100
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_200919421
Hadden we deze al?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')