Kost ook bijna niks, dus logisch in de wereld van Bradge.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:08 schreef Paul het volgende:
[..]
nee want volgens mij hebben premiummembers nog niets extra's gekregen
Nee dat is niet super goed hoe langzaam hij loopt. Zelfs een rolstoeler of een krukkenloper gaat sneller.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:41 schreef okselzweet het volgende:
Wat een figuren ook man
[ afbeelding ]
Dat is een verkapte doodsverwensing.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:10 schreef Paul het volgende:
ik heb Braddie gevraagd of hij met mij de pyramide van Austerlitz wil beklimmen
[ afbeelding ]
Hij moest even een telefoontje opnemen. En Braadworst kan geen 2 dingen tegelijkertijd.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nee dat is niet super goed hoe langzaam hij loopt. Zelfs een rolstoeler of een krukkenloper gaat sneller.
Zij konden het ook:quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is een verkapte doodsverwensing.
Hij is waarschijnlijk wel snel beneden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is een verkapte doodsverwensing.
Jij werd mad om mijn fokposts kneusje ff niet zo stoer doenquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die mensen die hier ziedend worden door dat abonnement wat Braddie aanbiedt
Heerlijk. Bradge ga zo door!
Maar straks zakt die berg inquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:16 schreef Boze_Eend het volgende:
laten we crowd funding starten dat bradge mount everest moet beklimmen als die dan aan de top kromt krijgt hij 1 miljoen
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:16 schreef Boze_Eend het volgende:
laten we crowd funding starten dat bradge mount everest moet beklimmen als die dan aan de top kromt krijgt hij 1 miljoen
Hij hijgt na een paar meter gelopen te hebben, past niet meer in een auto zonder de rugleuning schuin te zetten, en wandelt half zo snel als m'n oma met hartproblemen. Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:17 schreef Paul het volgende:
Braddie kan dit trappetje toch wel?
[ afbeelding ]
Dan wordt dit zijn doel voor over een jaarquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij hijgt na een paar meter gelopen te hebben, past niet meer in een auto zonder de rugleuning schuin te zetten, en wandelt half zo snel als m'n oma met hartproblemen. Wat denk je zelf?
Maar dan is hij juist dikkerquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan wordt dit zijn doel voor over een jaar
Kijk daar is toetsenbordheldquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:17 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Jij werd mad om mijn fokposts kneusje ff niet zo stoer doen
Ja je bent wel een beetje genaaid als je hebt gesubd voor dat soort shit en dan streamt ie nooit.quote:
Denk niet dat iemand die zijn vrienden in Antwerpen achterlaat omdat hij zijn zin niet kreeg verstand van loyaliteit heeft.quote:
Goed om te zien dat je vocabulair iets is uitgebreid. Vroeger kwam je niet verder dan "BEK". Toch wel inspirerend om te zien dat zelfs jíj je kunt ontwikkelen.quote:
Sow praadje sowquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef praadje het volgende:
LooijKartel - Supported by FOK! Forum
Kartelbadge voor Praadje ❤
Jaja. Nu moet ik wel zeggen dat ik het niet eens ben met de doodsbedreigingen hoor. Dat vind ik een beetje te ver gaan. Maar zo'n badgequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |