dat is geen vrouw hoorquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:45 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hij durft tenminste vrouwtjes te benaderen.
Wat voor vrouwen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:23 schreef Dimachaerus het volgende:
daarnaast benaderen vrouwen mij (true story)
Niks van geleerd. Binnenkort dickpics online.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Braddie die een "meisje" doorzichtig seksueel benadert terwijl hij een weekje terug exact daardoor zichzelf nog voor lul zette. FFS.
Verbaal sterk???quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hij is verbaal sterk maar heeft van weinig onderwerpen kaas gegeten. Ja auto’s en keyboards maar daar houdt het ook wel op.
verbaal sterk is ook wel het laatste bij me in opkomt bij hemquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verbaal sterk???![]()
Hij heeft een vocabulaire van max 25 woorden om eten te omschrijven.
Dat zou jij het best moeten weten tochquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:49 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoor maar zijn dat niet gewoon weer fotoshops zoals kartel eerder gedaan heeft?
Mhm denk het niet de hijgen waren wel echt van hem.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:49 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoor maar zijn dat niet gewoon weer fotoshops zoals kartel eerder gedaan heeft?
Tsja we zijn niet allemaal van hetzelfde niveau (blijkbaar)quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verbaal sterk is ook wel het laatste bij me in opkomt bij hem
hij heeft niets voor niets elke 5 seconden een cut in zijn video's omdat hij na 5 woorden weer moet denken over zijn volgende 5 woorden
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verbaal sterk is ook wel het laatste bij me in opkomt bij hem
hij heeft niets voor niets elke 5 seconden een cut in zijn video's omdat hij na 5 woorden weer moet denken over zijn volgende 5 woorden
door montage lijkt het nu nog wat
Verbaal sterk?quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hij is verbaal sterk maar heeft van weinig onderwerpen kaas gegeten. Ja auto’s en keyboards maar daar houdt het ook wel op.
Nieuw deurpaneeltje, dakje weer mooi maken, stoelverstelling laten fiksen, en dan heb je het wel gehad. Ik vertrouw Sedin met ieder bot in m'n lijf.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:05 schreef MissionPhailed het volgende:
Bij de overgang van de Twingo naar Günther de instort-BMW in 2017 viel ie qua autokennis wel door de mand voor mij
Politie doet het slechter voor je waarna ze doodleuk zeggen "nee, jij mag niet meer rijden".quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:24 schreef Solotovski het volgende:
Hoe ie zn auto ook parkeertgewoon boetewaardig
En anderen vragen om te bezuinigen. Laat dat gore varken zelf minderen en normaal eten i.p.v. 16 euro aan vette rotzooi. Scheelt de helft.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Braddie die schooit om ¤5 voor een of ander waardeloos kutabonnement omdat het "maar twee biertjes" zijn, maar zijn moeder een fles wijn van drie fucking euro gaf voor moederdag. Wat een ondankbare kankerhond.
En die laptop die hij haar een half jaar terug zou geven heeft ze ook nog niet.
Die gozer is al buiten adem als hij vanuit zijn bed naar de keuken loopt. Verwacht nou niet dat hij een uur gaat wandelen op loopsnelheid. Hij is blij dat hij überhaupt vooruit komt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:25 schreef MissionPhailed het volgende:
19 minuten en 8 seconden per kilometer = iets meer dan 3 km per uur. Normale gemiddelde loopsnelheid is 5 of 6 km per uur
Denk dat zijn hersenen inmiddels door frituurvet zijn vervangenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:05 schreef Solotovski het volgende:
Het dringt ook maar niet door in die bolle kop he en daar kan ik gewoon boos om worden
Die moest ze na 30 dagen retour sturen van hem.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Braddie die schooit om ¤5 voor een of ander waardeloos kutabonnement omdat het "maar twee biertjes" zijn, maar zijn moeder een fles wijn van drie fucking euro gaf voor moederdag. Wat een ondankbare kankerhond.
En die laptop die hij haar een half jaar terug zou geven heeft ze ook nog niet.
Uurtje lopen lijkt me ook onmogelijk met letterlijk twéémaal je normale lichaamsgewicht. Als dertiger krijg je geleidelijk de rekening gepresenteerd van je voorgaande levensstijl, positief of negatief ... !quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die gozer is al buiten adem als hij vanuit zijn bed naar de keuken loopt. Verwacht nou niet dat hij een uur gaat wandelen op loopsnelheid. Hij is blij dat hij überhaupt vooruit komt.
Oeiiiquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:24 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Als dertiger krijg je geleidelijk de rekening gepresenteerd van je voorgaande levensstijl, positief of negatief ... !
Ik kan wel nee zeggen mjaquote:
Ze komen superlatieven tekort, ongekendquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:41 schreef okselzweet het volgende:
Wat een figuren ook man
[ afbeelding ]
En de Bradge trapt er met open ogen inquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:41 schreef okselzweet het volgende:
Wat een figuren ook man
[ afbeelding ]
Hij beloont zijn zware stappen vanavond met een vette pizza en het cirkeltje (en Bradge) is weer rond.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Yessss de wandelvlogs zijn er weer.
Maar het is allemaal voor niks, want die dikke mag niet afvallen viesmerigdik zijn hoort bij zijn YouTube leven
Oprechte fans die begaan zijn met de vetkoning.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:45 schreef Sheffield het volgende:
[..]
En de Bradge trapt er met open ogen in
Dat kartel promoot hem ook overal. Op TikTok, Twitter, Insta, Dumpert etc.quote:
Een mention in het Looijkartel is meer waard dan een mention in de stream van Braadslee.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:28 schreef NymphadoraTonks het volgende:
Ik ga hier ook maar eens posten zodat ik op het looij kartel kom.
Die heb ik al meerdere gehadquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Een mention in het Looijkartel is meer waard dan een mention in de stream van Braadslee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |