Hier lijkt hij nog slankquote:
Jij snapt het niet.quote:
vrij laten en nieuwe vangenquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:52 schreef Fcu030 het volgende:
Wat doen jullie als jouw pokemon weigert "tackel" uit te voeren?
Dat kutding uit zetten en een borrel nemen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:52 schreef Fcu030 het volgende:
Wat doen jullie als jouw pokemon weigert "tackel" uit te voeren?
Niet zo praten over de floef.quote:
Floef zet zichzelf uit en foevelt naar een vogel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kutding uit zetten en een borrel nemen.
wat een ei is het ook hequote:Op woensdag 28 juli 2021 14:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
dit en dit oa. Blijft bizar dat hij dit soort dingen niet gewoon doorziet, zeker niet omdat het dus pas al eens verkeerd is gelopen met z'n hijgfragment.
Ja oke. Je bent mij nu al kwijt he.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:58 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Niet zo praten over de floef.
[..]
Floef zet zichzelf uit en foevelt naar een vogel.
Thats how I like 'mquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja oke. Je bent mij nu al kwijt he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:40 schreef Makrelis het volgende:
Vandaag even niet.
Indische Rijsttafel voor twee personen, met veel atjar kroepoek en sate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gofferdomme. Als je denkt het kan niet erger is het wel zo. Ik zou m'n hont ervanafschoppen zo'n wijf.quote:
Al met al laat ik een toekomstig bezoek aan Denemarken aan me voorbij varen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gofferdomme. Als je denkt het kan niet erger is het wel zo. Ik zou m'n hont ervanafschoppen zo'n wijf.
Ben ik goed bezig. We zitten ook niet te wachten op immigranten daar. Pleurt maar op naar Spanje, Zuid-Amerika of USA. En de mazzel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:59 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Al met al laat ik een toekomstig bezoek aan Denemarken aan me voorbij varen.
Door Pige 9, denk ik dat er alleen maar lelijke meiden rondlopen.
Die regionen zijn wel weer mijn ding ja, als ze zich maar niet volkladderen met zulke tatoeagesquote:Op donderdag 29 juli 2021 01:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ben ik goed bezig. We zitten ook niet te wachten op immigranten daar. Pleurt maar op naar Spanje, Zuid-Amerika of USA. En de mazzel.![]()
Ik meen dit.
Zijn echt prima landen daar ja. Wat doe je hier nog?quote:Op donderdag 29 juli 2021 01:06 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Die regionen zijn wel weer mijn ding ja, als ze zich maar niet volkladderen met zulke tatoeages
Moet nog wachten op mijn prikjes, in de tussentijd alvast mijn huis te koop zetten en dan klaar om te gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 01:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zijn echt prima landen daar ja. Wat doe je hier nog?
Opzouten en nooit meer terugkomen aub.quote:Op donderdag 29 juli 2021 01:12 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Moet nog wachten op mijn prikjes, in de tussentijd alvast mijn huis te koop zetten en dan klaar om te gaan.
Dat ben ik ook niet van planquote:Op donderdag 29 juli 2021 01:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Opzouten en nooit meer terugkomen aub.
Deze man weetquote:Op donderdag 29 juli 2021 00:59 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Al met al laat ik een toekomstig bezoek aan Denemarken aan me voorbij varen.
Door Pige 9, denk ik dat er alleen maar lelijke meiden rondlopen.
Nou, vlak jezelf ook niet uit hoorquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat een ei is het ook he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |