Ohhhh, ik heb Chevy gered dankzij mijn badge. Wat lief Looij Kartelquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:39 schreef praadje het volgende:
Quote Looij Kartel.
Chevy...... Je zal wel uit hetzelfde zompige moerashout zijn gesneden als die kanker Bradley. Nou was het niet zo heel erg lastig om gegevens van jou te verkrijgen. De verrader slaapt nooit, ditmaal was vragen overbodig maar kwam het pardoes zo in onze inbox ergens. Nou kun je daar twijfel aan trekken of dit wel legit is. Maar we hebben wat lijntjes hier en daar en die bevestigen deze mensen en hun gegevens. Ga zo door, als Braddie straks klaar is, ben jij de volgende. Al gaan we tussendoor ook even rotzooien hoor, geen zorgen.
Leave Chevy alone
Zal dat even een flinke teleurstelling worden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:49 schreef Paul het volgende:
Morgen de 1e content voor betalende leden
[ twitter ]
Dat lekt wel uit met al die Bradge kanalen op YouTube.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:59 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga er niet voor betalen maar wil de content graag zien
Denk zomaar dat niemand er voor gaat betalen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:59 schreef Solotovski het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:59 schreef Solotovski het volgende:
De looijtjes hebben beloofd het gratis te delen dus we gaan zien of dit een van de weinige keren wordt dat ze hun woord houden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:59 schreef Solotovski het volgende:
Braddie fascineert mequote:
Hij zal vast 5 kanslozen vinden die hem willen sponsoren.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk zomaar dat niemand er voor gaat betalen.
Kan het dan al? Zie nog geen premium opties op zijn kanaal. En als ik de voorwaarden mag geloven stelt YT nogal strakken eisen aan lidmaatschappen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:10 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hij zal vast 5 kanslozen vinden die hem willen sponsoren.
Wat klets jij nou weer? Ben je dronken?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:16 schreef Fcu030 het volgende:
Als die kat nog één keer iets komt halen, krijgt hij ervan langs met de slipper.
#teamBlazoes
@Modus swsquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:11 schreef Vliegbaard het volgende:
Even serieus, wie hier is looijkartel?
Nog niet eens half. Nee dit gaat over de overbuurkat, die heeft een afsraak staan met m'n slipper.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat klets jij nou weer? Ben je dronken?
Haat je katten?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:19 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Nog niet eens half. Nee dit gaat over de overbuurkat, die heeft een afsraak staan met m'n slipper.
Heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |