Ik denk dat veel mensen aanslaan op het feit dat er al langer in de maatschappij problematiek is met zeer jonge volwassenen/kinderen die vrij ernstige (gewelds)delicten plegen. Dat er meer maatschappelijke issues zijn dan deze casus alleen. En uiteindelijk horen we steeds vaker zulke dingen. Losstaande individuen, maar tegelijkertijd een ernstig probleem...quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:50 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Dat is aan flink wat interpretatie onderhevig. Wat voor mij een speels klapje tegen jouw hoofd is, is voor jou zeer waarschijnlijk een bijna-dood-ervaring.
Ik praat het gedrag niet goed, maar we hebben het hier over KINDEREN.
je slaat echt geen tanden eruit of breekt een kaak met een klapjequote:Op woensdag 28 juli 2021 12:50 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Dat is aan flink wat interpretatie onderhevig. Wat voor mij een speels klapje tegen jouw hoofd is, is voor jou zeer waarschijnlijk een bijna-dood-ervaring.
Ik praat het gedrag niet goed, maar we hebben het hier over KINDEREN.
Ja dus lekker ageren met ze alleen en vuur met vuur bestrijden want we hebben nu allemaal door hoe tering goed dat lijkt te werken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:53 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen aanslaan op het feit dat er al langer in de maatschappij problematiek is met zeer jonge volwassenen/kinderen die vrij ernstige (gewelds)delicten plegen. Dat er meer maatschappelijke issues zijn dan deze casus alleen. En uiteindelijk horen we steeds vaker zulke dingen. Losstaande individuen, maar tegelijkertijd een ernstig probleem...
Hier kan ik geen waarde oordeel over geven. Ik kaart slechts wat aan wat veel mensen doet ageren.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:53 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ja dus lekker ageren met ze alleen en vuur met vuur bestrijden want we hebben nu allemaal door hoe tering goed dat lijkt te werken.
Hou je dikke paddensmoel toch man, ventquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:53 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik gun @:sodeknetters en @:solotovski allebei minstens 3 kinderen. Ik wens jullie veel succes, want ik zie maar één toekomst voor mij en die pakt erg grimmig uit voor jullie.
Die kots die Greta over zich heen krijgt is ook onmenselijk, is er eindelijk iemand die met vuur, passie en een ongezonde dosis autisme vecht voor een betere wereld en alle volwassen mannen draaien daar een drolletje op.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:53 schreef Treinhoer het volgende:
Begin de OP dan op z'n minst met een boos kijkende Greta en haar 'HOW DARE YOU' blik, maak ons nog kwaaier @:Instortendester
Wat een overdrijving.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:51 schreef InstortendeSter het volgende:
Zijn hier ongewenst. Kinderen, bah!
Ik wens iets minder grof taalgebruik jegens mijn persoon.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou je dikke paddensmoel toch man, vent
quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:53 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik gun @:sodeknetters en @:solotovski allebei minstens 3 kinderen. Ik wens jullie veel succes, want ik zie maar één toekomst voor mij en die pakt erg grimmig uit voor jullie.
ken je frank frazettaquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:57 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
FvD AAN DE MACHT
THIERRY IS EEN CHAD
quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:57 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
FvD AAN DE MACHT
THIERRY IS EEN CHAD
Etaleer hier je stupiditeit even henk. Of is dat dadertje familie van je?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:57 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
FvD AAN DE MACHT
THIERRY IS EEN CHAD
debieltjequote:Op woensdag 28 juli 2021 12:58 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar geitenneukers.
ZUIG MIJN PIEMOLquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:56 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wens iets minder grof taalgebruik jegens mijn persoon.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:05 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik vond het een gezellige onderbreking van de dag, doei iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |