Yup anders heb je nog eentje in Crooswijk aan de Boezemsingel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij elke Feyenoordkroeg op zuid wel.
Hoort eigenlijk vanzelfsprekend een walk-over te zijn, maar bedankt gozert!quote:
Ze houden dit al 5 jaar (!!) vol.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die teringnetten gaan nooit meer weg bij Europese duels of wel?
Logische opstelling. Linssen is je beste optie nu daar.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Bijlow; Pedersen, Fer, Senesi, Malacia; Til, Toornstra, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra.
De bakhsh gelijk in de basisquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Bijlow; Pedersen, Fer, Senesi, Malacia; Til, Toornstra, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra.
Ja, ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Godschristus, ik sta bijkans op het station al in de rij voor het stadion
Ja, das nog de goede kant, ik moet bij de gele zijde naar binnen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ziet er mooi uit.
[ afbeelding ]
Have fun gozer!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit inmiddels, uiteindelijk een kwartiertje in de rij gestaan. Viel me nog mee.
Wel mijn eerste potje sinds anderhalf jaar, vorig jaar geen enkele keer geweest omdat ik zowel aan het begin toen het NOG mocht en aan het eind toen het WEER mocht op vakantie was, dus wel mokerveel zin in
Wilde het net posten ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Gaat trouwens wel rap met Diemers, kom er net achter dat ie niet eens op de bank zit.
Had liever Antonucci gezien dan Til, maar verder een goede opstelling. Bakhsh gaat ze op de bakkes geven!quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Dat is toch geweldigquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Gaat trouwens wel rap met Diemers, kom er net achter dat ie niet eens op de bank zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |