Misschien wel ja, ik vind dat wat lastig te beoordelen na zo'n dramatisch jaar van Zirkzee en het gebrek aan speeltijd van een Bozenik. Bannis zie ik eigenlijk niet zoveel in berhaupt. Maar wil je nou ergens heen of moeten we gewoon concluderen dat Zirkzee op dit moment beter is?quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar waarom enkel potentie? Dan is hij nu toch ook al beter?
Nee het viel me gewoon op dat je puur potentie noemt, terwijl ze allemaal zo'n beetje even oud zijn, dus ik vraag om wat verduidelijking.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien wel ja, ik vind dat wat lastig te beoordelen na zo'n dramatisch jaar van Zirkzee en het gebrek aan speeltijd van een Bozenik. Bannis zie ik eigenlijk niet zoveel in berhaupt. Maar wil je nou ergens heen of moeten we gewoon concluderen dat Zirkzee op dit moment beter is?
IK BEN HELEMAAL NIET GEIRRITEERDquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het viel me gewoon op dat je puur potentie noemt, terwijl ze allemaal zo'n beetje even oud zijn, dus ik vraag om wat verduidelijking.
Vond het niet zo'n rare vraag verder, maar ik merk dat je wat gerriteerd bent dus ik zal het hierbij laten verder, bedankt voor je enigszins inhoudelijke antwoord
Azarkan, Conteh en Baldquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:07 schreef Duveldrinker het volgende:
We lullen wel over de spits positie maar wie hebben we op de vleugel achter Alireza en Sini nou eigenlijk ? Behalve Linssen die geen man voorbij komt.
Je hebt gelijk, we moeten met het geld wat we niet hebben ook nog wat kansloze vleugelspelers kopen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Azarkan en Balde zijn geblesseerd. En Conteh zal dat binnenkort zijn. O.0 dus.
Dan is het niet te hopen Sini weer geblesseerd raakt wat dan zit je weer met Linssen opgescheept of Haps als linksbuiten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we moeten met het geld wat we niet hebben ook nog wat kansloze vleugelspelers kopen.
Ik verlang een beetje naar een persbericht 'Feyenoord gaat geen aankopen meer doen'.
Je noemde zelf toch Linssen al?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Azarkan en Balde zijn geblesseerd. En Conteh zal dat binnenkort zijn. O.0 dus.
Het is nooit te hopen dat een basisspeler een ernstige blessure krijgt inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan is het niet te hopen Sini weer geblesseerd raakt wat dan zit je weer met Linssen opgescheept of Haps als linksbuiten.
Wel godverdomme, zit ik voor niets op YouTube te wachten van Feyenoord?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:30 schreef Binge-watch het volgende:
Slot bevestigt op de persconferentie dat Diemers mag vertrekken.
Vlag kan uit.
Ja, het is alleen op Feyenoord.nl te volgen blijkbaar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel godverdomme, zit ik voor niets op YouTube te wachten van Feyenoord?
Ja, die kreeg ik nog mee inderdaad. Flopshow.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:35 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Ja, het is alleen op Feyenoord.nl te volgen blijkbaar.
Als je snel bent pak je nog de intelligente vragen van Krabby mee.
Malacia en Linssen. Gut feeling.quote:Op donderdag 29 juli 2021 01:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Matchday
Wie gaat de doelpunten maken vanavond?
2x Bannis, 1x Fer.quote:Op donderdag 29 juli 2021 01:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Matchday
Jahanbakshs en Linssen denk ik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 01:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Matchday
Diemers, Fer en Linssenquote:Op donderdag 29 juli 2021 01:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Matchday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linssen, hopelijk de ontketening van Alireza en Til. 1 van deze 3 spelers scoort 2x.quote:Op donderdag 29 juli 2021 01:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Matchday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |