abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2021 @ 15:44:11 #76
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200598929
quote:
15s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:07 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik kwam dit lijstje tegen op Twitter. Sommigen hier zitten er echt vuistdiep in.

[ link | afbeelding ]
Totaal arbitrair deze kaart. Dus een niemendalletje.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200599030
quote:
Nieuw symptoom bij gevaccineerden die besmet raken

Het vaccin tegen het coronavirus beschermt niet tegen een nieuwe besmetting. Wie gevaccineerd is en toch nog besmet raakt, heeft volgens een Brits onderzoek last van een symptoom dat nog niet eerder werd vastgesteld.

Tot de symptomen van een coronabesmetting horen koorts, hoesten of het verlies van smaak of geur. Britten die na vaccinatie besmet raken, maken mildere symptomen door, maar moeten ook vaker niezen, zo melden onderzoekers van het Londense King's Collega.

(Fausto by Tagtik/Source: Mirror, Nieuwsblad/Picture: Pixabay)
https://www.msn.com/nl-be(...)ErPk?ocid=entnewsntp
De situatie wordt ernstiger met de dag :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200599058
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

De situatie wordt ernstiger met de dag :')
Heb je een linkje naar hun bron?
pi_200599080
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

Heb je een linkje naar hun bron?
toegevoegd

reden te meer om niet te vaccineren, ik wil niet veel niezen 8-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200599128
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

toegevoegd
Dank je, maar dat is de bron van het artikeltje. Ik bedoelde de bron waar zij naar verwijzen, want ze linken er niet naar door.

Ze zeggen dit: "zo melden onderzoekers van het Londense King's Collega."
pi_200599165
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dank je, maar dat is de bron van het artikeltje. Ik bedoelde de bron waar zij naar verwijzen, want ze linken er niet naar door.

Ze zeggen dit: "zo melden onderzoekers van het Londense King's Collega."
moet je dan maar aan hen vragen hé

is toch totaal onzinnig artikel om te posten niet
pi_200599191
https://www.nieuwsblad.be(...)26?utm_source=google

quote:
Nederlandse coronascepticus daagt Marc Van Ranst voor rechter
Vandaag om 13:19 | Bron: BELGA - Print - Corrigeer

Nederlandse coronascepticus daagt Marc Van Ranst voor rechter
Marc Van Ranst en Willem Engel zitten al maanden in de clinch FOTO: BELGA

Delen
Tweet
Mail
Voor de correctionele rechtbank van Mechelen is woensdag een dossier ingeleid van de Nederlander Willem Engel, notoir coronascepticus, tegen viroloog Marc Van Ranst. Engel klaagt Van Ranst aan voor laster en eerroof.
De Nederlander diende een klacht in met burgerlijke partijstelling tegen Van Ranst omdat hij meent dat de viroloog hem online te vaak wegzet als virusontkenner, fantast en ook beledigend is ten aanzien van zijn persoon door hem spottend ‘dansleraar’ of ‘salsapandemie’ naar het hoofd te gooien. Engel wil nu dat er een duidelijk kader komt waarin de rechtbank bepaalt in welke mate de vrije meningsuiting kan gebruikt worden in de discussie tussen beide, die maar blijft oplaaien.

“Er moet paal en perk gesteld worden aan het demoniseren van mensen die kritisch zijn tegenover het beleid”, zegt Engel. “Ik vind het prima om het debat te voeren maar dat moet binnen bepaalde kaders blijven. Ik heb geen probleem met persoonlijke verwijten, maar wel met de intentie om onze beweging te stoppen, de associatie met terreur en extreemrechts en het belachelijk maken van onze beweging met als doel ons podium te weerhouden.”

Volgens Van Ranst is het misbruik van het procesrecht om hierover een rechtszaak te starten. “Iedereen kan een klacht met burgerlijke partijstelling tegen om het even wie indienen, het is soms echt waanzinnig. Dit moet stoppen. Hij heeft mij een communist, extremist, schorriemorrie, Holle Bolle Gijs, geen wetenschapper... genoemd en is veel verder gegaan dan ik. Hij ontkent een virusontkenner te zijn maar ook het bestaan van de epidemie, de pandemie, de werkzaamheid van vaccins, het nut van PCR... Ze zijn zeer blij dat ze mij voor een rechtbank krijgen, ze dagen mij al zeer lang uit voor een debat, maar ik ga niet met hen in debat. Nu gebeurt dat dus voor de rechtbank.”

(Lees verder onder de foto)

Waarborg

De zaak kon woensdag niet behandeld worden omdat eerst een waarborg moet worden bepaald door de rechtbank. Die waarborg, 250 euro, garandeert dat de gemaakte kosten voor het inrichten van een proces voor de rechtbank, zullen worden vergoed.

Het dossier wordt behandeld op 11 augustus. Van Ranst zal zichzelf verdedigen, want hij wil geen bijkomende kosten maken door een advocaat aan te spreken.
:')
pi_200599244
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

moet je dan maar aan hen vragen hé

is toch totaal onzinnig artikel om te posten niet
Nou ja, ik had gehoopt dat je niet direct op de hype train springt bij zo'n artikeltje, maar even kort kijkt of het wel klopt wat ze zeggen. En dan was het simpel voor je geweest om even een linkje te geven.

Het is namelijk nogal summier, ze spellen de naam van de universiteit verkeerd, de omschrijving is erg vaag... hoe bedoelen ze bijvoorbeeld dat het niet beschermt tegen een nieuwe besmetting, terwijl we weten dat de vaccins wel bescherming bieden tegen besmettingen (alleen niet voor 100% van de bevolking)?

Dat roept dan zeg maar vragen bij me op die vaak simpel beantwoord kunnen worden door naar de bron te gaan.
pi_200599291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nou ja, ik had gehoopt dat je niet direct op de hype train springt bij zo'n artikeltje, maar even kort kijkt of het wel klopt wat ze zeggen. En dan was het simpel voor je geweest om even een linkje te geven.

Het is namelijk nogal summier, ze spellen de naam van de universiteit verkeerd, de omschrijving is erg vaag... hoe bedoelen ze bijvoorbeeld dat het niet beschermt tegen een nieuwe besmetting, terwijl we weten dat de vaccins wel bescherming bieden tegen besmettingen (alleen niet voor 100% van de bevolking)?

Dat roept dan zeg maar vragen bij me op die vaak simpel beantwoord kunnen worden door naar de bron te gaan.
ja idd en dat voor msn.com :(
pi_200599311
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ja idd en dat voor msn.com :(
Wat voor msn.com?
pi_200599366
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat voor msn.com?
kijk naar de url van het artikel :?
pi_200599408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

kijk naar de url van het artikel :?
Ja, het artikel is van msn.com dat was me al duidelijk. Wat me niet duidelijk is wat je bedoelt te zeggen.
pi_200599476
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
hoe bedoelen ze bijvoorbeeld dat het niet beschermt tegen een nieuwe besmetting, terwijl we weten dat de vaccins wel bescherming bieden tegen besmettingen
Neenee het beschermt niet tegen besmetting, het zorgt zogezegd voor mildere symptomen bij besmetting
pi_200599604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Neenee het beschermt niet tegen besmetting, het zorgt zogezegd voor mildere symptomen bij besmetting
Definieer besmetting...

Is dat al wanneer er aantoonbaar een virusdeeltje in je neusholte zit of als je daadwerkelijk symptomen hebt, zeg jij het maar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200599606
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat doet het ook:

quote:
Vaccine efficacy refers to how well a vaccine performs in a carefully controlled clinical trial, whereas effectiveness describes its performance in real-world observational studies. Evidence demonstrates that the authorized COVID-19 vaccines are both efficacious and effective against symptomatic, laboratory-confirmed COVID-19, including severe forms of the disease. In addition, a growing body of evidence suggests that mRNA COVID-19 vaccines also reduce asymptomatic infection and transmission.

[...]

In addition to the studies listed in Table 1a, further evidence of the impact of vaccination with Pfizer-BioNTech and Moderna COVID-19 vaccine has been demonstrated among healthcare workers, with major reductions in SARS-CoV-2 infections among those receiving two doses of COVID-19 vaccine even when community transmission was increasing.

[...]

https://www.cdc.gov/coron(...)ccinated-people.html
Maar het is dus niet duidelijk wat er bedoeld wordt in het artikeltje(, naast of het wel een goede weergave is wat die onderzoekers van het King's College gevonden hebbben). Dat heeft het over een nieuwe besmetting. Bedoelen ze dan dat je al corona gehad hebt, je laat vaccineren en dat het vaccin je dan niet extra beschermt tegen nog een keer het oplopen?
pi_200599674
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Het gerucht gaat dat Marion Koopmans een vrouw is.
Alle heksen zijn een vrouw toch? Dat is overduidelijk dus!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200599685
quote:
O God :|W ik had het kunnen weten

quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Totaal arbitrair deze kaart. Dus een niemendalletje.
Mag jij vinden. Velen kunnen er wél wat mee.
Makkelijk ook om kritiek te leveren vanaf de zijlijn. Zou jij een betere kunnen maken dan?
pi_200599690
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:20 schreef ludovico het volgende:
Definieer besmetting...

Is dat al wanneer er aantoonbaar een virusdeeltje in je neusholte zit of als je daadwerkelijk symptomen hebt, zeg jij het maar.
Besmetting is wanneer die betrouwbare PCR test zegt dat je positief bent, en dat is weer afhankelijk van hoeveel maal er vermenigvuldigd wordt. Hoe meer hoe meer positieven natuurlijk.

Schaf de PCR test af en je hebt geen pandemie meer
pi_200599715
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:25 schreef UncleScorp het volgende:

Mag het hopen dat je voor 500 mensen in het ziekenhuis geen maatregelen gaat zitten nemen die gelden voor het complete land.
pi_200599734
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
Mag jij vinden. Velen kunnen er wél wat mee.
Makkelijk ook om kritiek te leveren vanaf de zijlijn. Zou jij een betere kunnen maken dan?
Waarom zou iemand dat uberhaupt willen?
  woensdag 28 juli 2021 @ 16:29:14 #96
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200599757
quote:

[..]

Definieer besmetting...

_O- _O- _O- _O_
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200599785
quote:
11s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:29 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O_
Grappig hè, geen idee wat alleen?
  woensdag 28 juli 2021 @ 16:32:45 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200599802
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Besmetting is wanneer die betrouwbare PCR test zegt dat je positief bent, en dat is weer afhankelijk van hoeveel maal er vermenigvuldigd wordt. Hoe meer hoe meer positieven natuurlijk.

Sure, de kop in het zand techniek. Als je niet meer test op kanker heb je zeker ook geen kanker meer in de wereld? Eindelijk de oplossing waar we al tijden op zaten te wachten!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200599803
quote:

[..]

Definieer besmetting...

Ik zou het niet van mij aannemen als ik er wat over roep hoor, ik heb er immers de ballen verstand van. De bron die ik gaf echter spreekt over symptomatische en asymptomatische infecties, ofwel als er dus virusdeeltjes in je lichaam zitten.
pi_200599839
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:32 schreef ATuin-hek het volgende:
Sure, de kop in het zand techniek. Als je niet meer test op kanker heb je zeker ook geen kanker meer in de wereld? Eindelijk de oplossing waar we al tijden op zaten te wachten!
Nou moest de PCR test betrouwbaar zijn en specifiek enkel en alleen het covid virus eruit halen, wil ik je nog gelijk geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')