SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ook wel maar ik snap niet waarom je (veel) geld zou uitgeven aan het genot van je kind als je kind net zo veel geniet van de plaatselijke speeltuinquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om die kinderen te zien genieten hoor. Maar op een gegeven moment zijn ze overprikkeld en moe en dan worden ze echt schijtvervelend.
Ja wacht dan even tot ze wat ouder zijn en wat meer meekrijgen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik snap niet waarom je (veel) geld zou uitgeven aan het genot van je kind als je kind net zo veel geniet van de plaatselijke speeltuin
Preciesquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] En ze konden natuurlijk nergens anders zitten of aan iemand anders vragen om op te staan...?
Hoop maar dat ik niet meer LAPO's scoor.quote:
Preciesquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 28 juli 2021 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] En ze konden natuurlijk nergens anders zitten of aan iemand anders vragen om op te staan...?
Kind wordt gewoon als excuus gebruikt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik snap niet waarom je (veel) geld zou uitgeven aan het genot van je kind als je kind net zo veel geniet van de plaatselijke speeltuin
Mij lijkt zo'n show van Freek Vonk wel leuk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kind wordt gewoon als excuus gebruikt.
Ik wil ook wel eens naar een K3 concert, maar heb geen excuuskind dus dan is het awkward.
Nee hoor, zeg gewoon dat je er op geilt. Dat begrijpen mensen welquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kind wordt gewoon als excuus gebruikt.
Ik wil ook wel eens naar een K3 concert, maar heb geen excuuskind dus dan is het awkward.
Of meeneemt in het vliegtuig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede quote wel !quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PreciesMaar verder is het een heerlijke stad
quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij lijkt zo'n show van Freek Vonk wel leuk.
ja. dat zie je tochquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:39 schreef bitterbal het volgende:
Zou iemand nou serieus dat allemaal opzoeken en plakken en knippen?
https://9gag.com/gag/agBp7gK
Gewoon zwembadje in de tuin, klaarquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of meeneemt in het vliegtuig.
Een camping in Zeeland is toch ook leuk?
Ja of dit idd.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon zwembadje in de tuin, klaar
Kamperen in eigen tuin vond ik super leuk als kind. En vakantie vond ik verschrikkelijk
Lekker de hele tijd staren naar de natte vleeslippen van Freek.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij lijkt zo'n show van Freek Vonk wel leuk.
Kan ik met een kat ook een papadag afdwingen op het werk?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
https://theoatmeal.com/comics/baby_vs_cat
Oh, je verkoopt het wel goed.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de hele tijd staren naar de natte vleeslippen van Freek.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of dit idd.
Ik vond vakantie wel leuk
Die geboortequote:Op woensdag 28 juli 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
December weer dacht ik, voor zover die doorgaan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben voor. Die shows zijn nu niet toch
Kan je nou een beetje leuk haaientanden vinden in Nederland?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Haaientanden zoeken op het strand, vleermuisjes spotten, met z'n allen barbecueën in de tuin.
Op K3, niet op de kinderen!quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, zeg gewoon dat je er op geilt. Dat begrijpen mensen wel
mijn ouders gingen nooit op vakantie.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig maariets echt verschrikkelijk vinden als kind 'maar het moet want ouders willen het' is ook meh
Waarom doen ze dat in december, dat is al zo drukquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
December weer dacht ik, voor zover die doorgaan.
Sowieso The Oatmealquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
In de jaren 80/begin jaren 90 in Cadzand-Bad in elk geval, had een hele verzameling. Heb een zwik verkocht op het schoolplein.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je nou een beetje leuk haaientanden vinden in Nederland?
Dat zou nog wel een reden zijn om eens een keer naar het strand te gaan met die kleine.
hmm, dat zou ik dan wel verzwijgen als ik jou wasquote:
Nooit klinkt dan ook weer sneu. Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn ouders gingen nooit op vakantie.
Mijn eerste vakantie was meteen een zuipvakantie in Renesse
Als je op K3 geilt als man dan ben je pas echt waar je zijn moet wezen in het leven, dan heb je geen religie of seks of hoger levensdoel meer nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |