SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's toch ook kut dat je het alleen zo kan eten? Lijkt me ook niet echt goed danquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik kan het eten met die maagpillen anders niet meer
Daar had ze dus ook last van. Knoflookolie en knoflook in olie kan dan wel weer, dus het is een beetje passen en meten af en toe.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat nu ik die dingen ook (tijdelijk) niet meer eet ik helemaal geen last meer heb van maag/darmen/opgeblazen gevoel bedenkt ik me net....
Maar geen knoflook meer zou ik echt kut vinden...
Beetje knoflook is wel ok, maar mensen die meteen het dubbele erin mikken begrijp ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knoflook zou ik echt heel erg vinden
boks.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik niet.
k kan het niet eten zonder klachten te krijgen
nee maar misschien toch ook lichte allergie voroquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Da's toch ook kut dat je het alleen zo kan eten? Lijkt me ook niet echt goed dan
Ja ok, ik ging er vroeger echt letterlijk van over mn nek, alleen van de geur alquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar misschien toch ook lichte allergie voro
Ik heb een kipstoofpotje en daar donder ik iets van 40 teentjes inquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar had ze dus ook last van. Knoflookolie en knoflook in olie kan dan wel weer, dus het is een beetje passen en meten af en toe.
[..]
Beetje knoflook is wel ok, maar mensen die meteen het dubbele erin mikken begrijp ik ook niet helemaal.
🤔 heel apartquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Klaarmaakgeur, soms maak ik de fout dat ik meteen in de pan ruik als ik net visolie bij Aziatische gerechten heb gedaan en dan moet ik altijd denken aan ellenlange waslijnen met ongewassen omaonderbroeken.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Klaarmaakgeur, soms maak ik de fout dat ik meteen in de pan ruik als ik net visolie bij Aziatische gerechten heb gedaan en dan moet ik altijd denken aan ellenlange waslijnen met ongewassen omaonderbroeken.
Die heb ik laatst ook eens gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nacho kaasnuggets gekocht voor in de airfryer
Oh dacht dat je het gewoon niet lekker vond.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik niet.
k kan het niet eten zonder klachten te krijgen
hoerenpasta, klaarmaakgeur, apart allemaalquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
in de hoerenpasta gooi ik er ook graag veel in
Waar ik echt heel slecht tegen kan is rode ui. Als dat ergens in of door zit kan ik wel inpakken. Geen idee waarom dat specifiek met rode ui is overigens.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar had ze dus ook last van. Knoflookolie en knoflook in olie kan dan wel weer, dus het is een beetje passen en meten af en toe.
[..]
Beetje knoflook is wel ok, maar mensen die meteen het dubbele erin mikken begrijp ik ook niet helemaal.
rode uiquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar ik echt heel slecht tegen kan is rode ui. Als dat ergens in of door zit kan ik wel inpakken. Geen idee waarom dat specifiek met rode ui is overigens.
Gewone uien gaat beter.
'je moet niet overal aan ruiken' hoor ik heel vaakquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
oh nee jawel juistquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dacht dat je het gewoon niet lekker vond.
Rode ui is wel lekker bij Grieks eten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar ik echt heel slecht tegen kan is rode ui. Als dat ergens in of door zit kan ik wel inpakken. Geen idee waarom dat specifiek met rode ui is overigens.
Gewone uien gaat beter.
Ja i know... maar het is het mij niet waardquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rode ui is wel lekker bij Grieks eten.
Herkenbaar maar ik ben een echte sniffer, ik snuffel ook aan oude gebouwen of aan hout, of aan boeken of aan trapleuningen of aan haren, overal aan eigenlijk welquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'je moet niet overal aan ruiken' hoor ik heel vaak
Die is ook nogal hoog in fructanen, dus dat kan wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewone uien gaat beter.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar maar ik ben een echte sniffer, ik snuffel ook aan oude gebouwen of aan hout, of aan boeken of aan trapleuningen of aan haren, overal aan eigenlijk wel
lactose is ook een hele kutte op dat vlak. dat zit in heel veel medicatie als hulpstof..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is ook nogal hoog in fructanen, dus dat kan wel.
Heb afgelopen tijd wel geleerd om allerlei kruidenmixen zelf te maken, zonder uipoeder en knoflookpoeder. Dat zit werkelijk overal in.
Een ex van mij rook altijd in nieuwe boeken en tijdschriften...heel apart altijd, en een ander rook altijd aan mn haar, dat was minder ergquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar maar ik ben een echte sniffer, ik snuffel ook aan oude gebouwen of aan hout, of aan boeken of aan trapleuningen of aan haren, overal aan eigenlijk wel
Scheelt je meteen een overdosis aan andere troep, zoals zout.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is ook nogal hoog in fructanen, dus dat kan wel.
Heb afgelopen tijd wel geleerd om allerlei kruidenmixen zelf te maken, zonder uipoeder en knoflookpoeder. Dat zit werkelijk overal in.
nieuwe boeken en tijdschriften lucht is wel ultiem snift genot jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een ex van mij rook altijd in nieuwe boeken en tijdschriften...heel apart altijd, en een ander rook altijd aan mn haar, dat was minder erg
Nieuwe boeken ruiken soms wel lekker haha.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een ex van mij rook altijd in nieuwe boeken en tijdschriften...heel apart altijd, en een ander rook altijd aan mn haar, dat was minder erg
Tja...na een tijdje gaat het gewoon best een beetje vervelen als ze telkens moeten ruikenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nieuwe boeken ruiken soms wel lekker haha.
Jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik in een mooi middeleeuws gebouw rondloop dan kijk ik niet alleen maar ik moet de stenen ook voelen en ruikenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yep, en heb geluk dat ik koken wel leuk vind om te doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt je meteen een overdosis aan andere troep, zoals zout.
Ok..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik in een mooi middeleeuws gebouw rondloop dan kijk ik niet alleen maar ik moet de stenen ook voelen en ruiken
Ik heb ook wel eens soorten gehad die roken als bepaalde soorten gallerige kotserigheid. Niet gelezen, weggegooit...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuwe boeken en tijdschriften lucht is wel ultiem snift genot ja
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens soorten gehad die roken als bepaalde soorten gallerige kotserigheid. Niet gelezen, weggegooit...
'niet aanraken' vind ik ook een moeilijkequote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik in een mooi middeleeuws gebouw rondloop dan kijk ik niet alleen maar ik moet de stenen ook voelen en ruiken
Geuren van vroeger die je heel lang niet hebt geroken zijn wel een bijzondere ervaring ja, voert je helemaal terug naar die tijd en ineens weet je daarvan weer allerlei dingen die je voor het "reukmoment" niet meer wistquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja![]()
In mijn vroegere werk als er dingen van kinderen bleven liggen of anderen niet wisten van wie het was rook ik er even een en dan zei ik 'die is van Pietje'.
Vervolgens zat de rest mij dan glazig aan te kijken![]()
Ik heb ook heeeeeel vaak dat ik als ik iets ruik direct denk 'oh daar en daar ruikt het ook zo' of 'wij hadden vroeger dit of dat en dat rook precies hetzelfde'
Ja dat vind ik wel lekker ruiken! Sowieso de geur van hout wat je ook bouwmarkten ruiktquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Vers zaagsel
behalve van tropisch hardhout. dat ruikt naar zweetvoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |