denk je dat iemand die nog geen rietje in een capri sun kan steken om kan gaan met lenzenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Heeft die nu eigenlijk lenzen.
Zijn gezonde levenstijl met veel wortelen heeft zijn ogen genezen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:08 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk je dat iemand die nog geen rietje in een capri sun kan steken om kan gaan met lenzen
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:08 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk je dat iemand die nog geen rietje in een capri sun kan steken om kan gaan met lenzen
wat verwacht jij dan van kermis muziek?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:11 schreef praadje het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde deuntjes. Dat maakt het kijken een stuk minder leuk. Toto, Frans Bauer, Slagharen, Het hele repertoire van Bassie en Adriaan
Al speelt hij mijn favoriete pianostukken dan nog is het niet leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:11 schreef praadje het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde deuntjes. Dat maakt het kijken een stuk minder leuk. Toto, Frans Bauer, Slagharen, Het hele repertoire van Bassie en Adriaan
Snap niet waarom mensen kijken hij heeft niks te meldenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al speelt hij mijn favoriete pianostukken dan nog is het niet leuk om te kijken
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al speelt hij mijn favoriete pianostukken dan nog is het niet leuk om te kijken
Waarom kijk jijquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen kijken hij heeft niks te melden
Spoileralertquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bospaadjes zijn "minder dragelijk" om over te lopen want ze hebben oneffenheden en her en der plassen water. Ok...
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:08 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit wel vergoed hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Hij zat op een gegeven weer excuses te verzinnen om niet af te vallen. Weer het huidplooien verhaal en dat het niet vergoed wordt door de verzekeraar. Thank god niet nee. Eerst volvreten van een uitkering en vervolgens de staat een huidplooicorrectie laten dokken.
je had meer dan een minuutquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
@:ama kun je pls de tt veranderen in De kilo's wandelen er zichzelf af.
Ik moest snel zijn en de topickapers beaten.
Nee volgens mij niet zomaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit wel vergoed hoor.
Nou oke dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
@:ama kun je pls de tt veranderen in De kilo's wandelen er zichzelf af.
Ik moest snel zijn en de topickapers beaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |