Is er een interview met haar geweest?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat je maar 1 kant hoor haar antwoorden , waren net iets te mooi
30 jaar geleden wel ja habibquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niets zeggen en door lopen is ook een optie
vader is overal te zien te horen te lezenquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Is er een interview met haar geweest?
Ik kan eigenlijk maar twee redenen bedenken voor dergelijk geweld en dat is noodweer of noodweerexces.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat je maar 1 kant hoor haar antwoorden , waren net iets te mooi
Die mensen geloven er waarschijnlijk heilig in dat die Fin het slachtoffer is van onze maatschappij en dat Frederique het zelf heeft uitgelokt.quote:
het beste neem je zelfverdedigingslessen de beste manier om dat te doen is om arabisch te leren ben je stuk veiligerquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:34 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Die mensen geloven er waarschijnlijk heilig in dat die Fin het slachtoffer is van onze maatschappij en dat Frederique het zelf heeft uitgelokt.
Snap sowieso niet wat het die Fin boeit of dat kind een jongen of meisje is. Waar bemoeit die gek zich mee.
Zo ben ikquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:32 schreef InstortendeSter het volgende:
Noël etaleert hier, zonder zich te schamen, dat hij een lichte verstandelijke beperking heeft. Nobel hoor, die jongen.
Wie?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:01 schreef Solotovski het volgende:
Ik krijg een beetje een![]()
van dat Frederique verhaal tbh
Dat weet ik niet. Maar ik snap gewoon niet dat dat gezin niet piswoest is om wat hun is overkomen maar hopen dat die dader ‘snel met zijn familie herenigd is’. Dan spoor je in mijn ogen niet en ben je als vader geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:34 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Die mensen geloven er waarschijnlijk heilig in dat die Fin het slachtoffer is van onze maatschappij en dat Frederique het zelf heeft uitgelokt.
Snap sowieso niet wat het die Fin boeit of dat kind een jongen of meisje is. Waar bemoeit die gek zich mee.
Klinkt als jouw probleemquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:41 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Jammer he, dat jij zo bent. Ik had het liever anders gezien.
Dit.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:36 schreef Boze_Eend het volgende:
maar ik weet niet als kinderen van 11-15 dit soort dingen doen dan zijn dat gewoon de nieuwe shooters die klaarstaan om weer een Peter R of zo neer te knallen
Ik wil even alle mensen die dit lezen er op attenderen dat "stuk genetisch afval" een KIND is. Iemand die nog NIET VOLWASSEN IS.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik snap gewoon niet dat dat gezin niet piswoest is om wat hun is overkomen maar hopen dat die dader ‘snel met zijn familie herenigd is’. Dan spoor je in mijn ogen niet en ben je als vader geen knip voor de neus waard.
En dat stuk genetisch afval wat dit geflikt heeft mag wmb zo lang mogelijk de bak in. Die is wat betreft menselijkheid toch al afgeschreven.
Als je op die leeftijd al tot dergelijk geweld in staat bent, gaat dat niet meer goed komen met je. Dan val je bij mij onder de noemer genetisch afval. Niks kind. Volwassen daden moet je volwassen bestraffen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wil even alle mensen die dit lezen er op attenderen dat "stuk genetisch afval" een KIND is. Iemand die nog NIET VOLWASSEN IS.
zelfs voor kinderen doe je dit niet kinderen doen hitlergroeten voor de grap of zo, niet mensen lens slaanquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wil even alle mensen die dit lezen er op attenderen dat "stuk genetisch afval" een KIND is. Iemand die nog NIET VOLWASSEN IS.
Ik zeg niet dat de dader niet een gepaste straf moet krijgen, ik zeg alleen dat het hier om een KIND gaat.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je op die leeftijd al tot dergelijk geweld in staat bent, gaat dat niet meer goed komen met je. Dan val je bij mij onder de noemer genetisch afval. Niks kind. Volwassen daden moet je volwassen bestraffen.
Ik dacht dat kinderen tegenwoordig alleen maar thuisbezorgd/donatievlogs maken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zelfs voor kinderen doe je dit niet kinderen doen hitlergroeten voor de grap of zo, niet mensen lens slaan
iemand pesten of slaan is heel wat anders dan iemand lens slaanquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:47 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de dader niet een gepaste straf moet krijgen, ik zeg alleen dat het hier om een KIND gaat.
Net of die heftruckchaffeur hier nooit een homootje gepest of geslagen heeft. Zou het gepast zijn om hem daar voor de rest van zijn bestaan een real life perma ban te geven?
Dat is aan flink wat interpretatie onderhevig. Wat voor mij een speels klapje tegen jouw hoofd is, is voor jou zeer waarschijnlijk een bijna-dood-ervaring.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
iemand pesten of slaan is heel wat anders dan iemand lens slaan
wat snap jij hier niet aan?
En ik zeg dat als je als kind al zo verrot bent dat je een meisje het ziekenhuis inslaat, dat je dan niet meer te redden bent. Die gaat onder groepdruk van zijn vriendjes alleen maar erger worden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:47 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de dader niet een gepaste straf moet krijgen, ik zeg alleen dat het hier om een KIND gaat.
Net of die heftruckchaffeur hier nooit een homootje gepest of geslagen heeft. Zou het gepast zijn om hem daar voor de rest van zijn bestaan een real life perma ban te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |